Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Zawadach.

Gmina Lipowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 06-545 Lipowiec Kościelny, Lipowiec Kościelny 213
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6555028 lub 29 , fax. 023 6555028
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipowiec Kościelny
    Lipowiec Kościelny 213 213
    06-545 Lipowiec Kościelny, woj. mazowieckie
    tel. 023 6555028 lub 29, fax. 023 6555028
    REGON: 00054829300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipowiec_koscielny.bazagmin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Zawadach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Zawadach. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie n/w zakresu robót: a) wykonanie robót ziemnych b) wykonanie podbudowy: - warstwa odsączająca - beton jamisty c) wykonanie nawierzchni - płyta boiska o nawierzchni poliuretanowej - 1056 m2 - wokół boiska chodnik z kostki brukowej - 140 m2 d) dostawa i montaż wyposażenia boiska - dostawa zestawów do piłki ręcznej - 2 szt. - dostawa zestawów do koszykówki - 2 kpl. - dostawa zestawów do siatkówki - 1 szt. e) ogrodzenie boiska - siatka polipropylenowa na słupach ocynkowanych - wys. 4 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają zał. nr 7 i 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Żuromin o/Lipowiec Kościelny nr konta 02 8242 1021 0000 0404 2001 0001 na przelewie należy umieścić informację (wadium- budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Zawadach). 2)Wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Lipowiec Kościelny , Lipowiec Kościelny 213 , pok. nr 3 w terminie do dnia 30 grudnia 2009 roku do godziny 11:00. 3) Do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium. 4) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert , przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas , gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi , że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5)W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym , ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 Pzp), tj. a) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp), tj. a) Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby udokumentował zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat, przynajmniej 1 (jednej) roboty budowlanej której przedmiotem jest wykonanie budowy boisk (bieżni , rozbiegów lub innych powierzchni) o nawierzchni poliuretanowej , odpowiadającej (porównywalnej) swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 200 tys. zł. i potwierdził dokumentami, że robota ta została wykonana z należytą starannością. b) ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności uprawnień budowlanych: - konstrukcyjno - budowlana (1 osoba ze wskazaniem kierownika budowy), i osoba ta jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust.1 pkt 3 Pzp), tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 200 tys. złotych, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych powyżej , każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: 1.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku) 2. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego powyżej w sekcji III.2) pkt 2 lit b (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Uczestników o udzielenie niniejszego zamówienia , oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje) 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie , o którym mowa powyżej pkt 4 , Wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował, 6. dokumenty stwierdzające , że osoba , o której mowa powyżej w sekcji III.2) pkt 2 lit b , posiada wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia: - decyzja o nadaniu uprawnień oraz - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 7. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców , sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego powyżej w sekcji III.2) pkt 2 lit a oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie; (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Uczestników o udzielenie niniejszego zamówienia , oceniane będzie ich łączne doświadczenie) 8. polisa , a przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia , potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - złożona zgodnie warunkiem opisanym powyżej w sekcji III.2) pkt 3 (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia , oceniana będzie ich łączna sytuacja - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku) 9. dowód wniesienia wadium ponadto Wykonawca składa: 10. ofertę , wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 11. dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku , gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę , a podpisywana jest przez pełnomocnika; 12. stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku , gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej (ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM) przez Wykonawcę. Pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub poświadczonej przez notariusza kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski , poświadczonym jak wyżej przez Wykonawcę. Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu , wówczas dokumenty , które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://new.bazagmin.pl/bip_lipowiec_koscielny
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach