Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 4 i Gimnazjum nr 2 w Libiążu.

Urząd Miejski w Libiążu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-590 Libiąż, ul. Działkowa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6271311 , fax. 032 6249292
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Libiążu
    ul. Działkowa 1 1
    32-590 Libiąż, woj. małopolskie
    tel. 032 6271311, fax. 032 6249292
    REGON: 00053105100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 4 i Gimnazjum nr 2 w Libiążu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje w szczególności: - budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie z asfaltobetonu, o wymiarach 44,0 m x 22,0 m, - wyposażenie techniczne boiska w urządzenia do siatkówki, koszykówki i piłki ręcznej, - ogrodzenie boiska. Miejsce wykonania zamówienia: ul. Paderewskiego w Libiążu. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlano- wykonawczy (zał. nr 6), przedmiar robót (zał. nr 4 do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 5 do SIWZ). Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do realizacji zadania, jak: tyczenie, bieżącą obsługę w trakcie realizacji inwestycji oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne, b) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, c) wykonania i utrzymywania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas okresu wykonywania prac. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady przedmiotu umowy ( w tym wady użytych materiałów) na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W tej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały i urządzenia. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty projektowania poniesie Wykonawca. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 62 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. warunkiem udziału w postępowaniu 1. na potwierdzenie wiedzy i doświadczenia jest wykazanie że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwa zamówienia, z których każde obejmuje budowę boiska sportowego, w tym jedno z zamówień boisko o nawierzchni poliuretanowej (zamówienia oprócz budowy boiska mogą obejmować również wykonanie infrastruktury towarzyszącej np. wykonanie ogrodzenia), o wartości nie mniejszej niż 230 000 zł brutto każde. 2. na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest wykazanie kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej ( co najmniej 1 osoba). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. VI SIWZ, na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SIWZ i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie warunku, o którym mowa w rozdz. V pkt. 1 lit. a SIWZ i art. 22 ust 1 pkt. 1 ustawy oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, właściwy dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania (wg załącznika nr 7 do SIWZ) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - na potwierdzenie warunku, o którym mowa w rozdz. V pkt 1 lit b ppkt 1 SIWZ i art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg załącznika nr 8 do SIWZ) - na potwierdzenie warunku, o którym mowa w rozdz. V pkt 1 lit b ppkt 2 siwz i art. 22 ust 1 pkt. 2 ustawy. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 4 SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej oraz zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność tej osoby do tej Izby i posiadane wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z ustawą z 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 roku, nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami) - ważne na dzień składania ofert - na potwierdzenie warunku, o którym mowa w rozdz. V pkt 1 lit b ppkt 2 SIWZ i art. 22 ust 1 pkt. 2 ustawy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca. Pozostałe dokumenty, których żąda zamawiający 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika. 8. Pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 9. Wypełniony formularz OFERTA z ceną ofertową brutto (z podatkiem VAT) według załącznika nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl (BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach