Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy PSP w Podgórze

Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 26-634 Gózd, ul. Radomska 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3202357 , fax. 048 3202357
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół
    ul. Radomska 7 7
    26-634 Gózd, woj. mazowieckie
    tel. 048 3202357, fax. 048 3202357
    REGON: 67298274100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego przy PSP w Podgórze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są kompleksowe roboty budowlane w zakresie budowy boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni ze sztucznej trawy w Publicznej Szkole Podstawowej w Podgórze gmina Gózd . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w przedmiarze robót , stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia . Zakres robót składający się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni ze sztucznej trawy w kolorze zielonym z liniami w kolorze białym i żółtym z wypełnieniem z piasku kwarcowego o podstawowych wymiarach pola do gry 20 x 40 m , o wymiarach płyty boiska 22 x 44 m, na którym zaprojektowano boisko do piłki ręcznej, boisko do siatkówki oraz boisko do koszykówki . wyposażenie boisk komplet bramek do piłki ręcznej, komplet koszy do koszykówki, komplet do siatkówki . wykonanie piłkochwytów za bramkami .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 2.700,oo zł słownie dwa tysiące siedemset zł zero groszy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w ustawie i w niniejszej SIWZ oraz następujące warunki 1.Złożenie oferty wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami wymienionymi w rozdz. III SIWZ 2. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu ubezpieczeń Społecznych potwierdzająco odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie , lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia * art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ . Wykonawca musi wykazać , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie boiska sportowego o nawierzchni sztucznej, co potwierdza referencjami . - dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie wyznaczenie kierownika robót, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych kierownika robot w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia , aktualne dokumenty potwierdzające przynależność kierownika robót do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z wymaganym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej 4. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 5.Wykonawca nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ,art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ dokument potwierdzający wniesienie wadium na kwotę 2.700,oo zł z okresem ważności równym okresowi związania ofertą 6.Wykonawca udziela 3 lat gwarancji formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ podpisany przez uprawnione osoby 7.Realność oferty Kosztorys ofertowy opracowany według kalkulacji szczegółowej , atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny wydany dla zaoferowanej nawierzchni trawa syntetyczna , kartę techniczną oferowanej trawy 8.Zaakceptowanie umowy załącznika nr 5 projekt umowy przez upełnomocnionego przedstawiciela lub przedstawicieli oferenta. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą tj. spełnia nie spełnia , w oparciu o dokumenty , oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. II SIWZ Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie oraz oświadczenia : wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ , dokument potwierdzający wniesienie wadium , 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu ubezpieczeń Społecznych potwierdzająco odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie , lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ , wyznaczenie kierownika budowy, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ , dokumenty kierownika budowy potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia i przynależność do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z wymaganymi ubezpieczeniami od odpowiedzialności cywilnej , wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie Wykonawca musi wykazać , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie boiska sportowego o nawierzchni sztucznej , co potwierdza pozytywnymi referencjami . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że spełniają łącznie ww warunek ,. W formie załącznika nr 5 zaakceptowany projekt umowy upełnomocnionego przedstawiciela lub przedstawicieli oferenta , W formie załącznika do oferty wykonawca musi dołączyć do oferty karte techniczną oferowanej trawy , atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny wydane dla zaoferowanej nawierzchni trawa syntetyczna . 2.Do oferty wykonawca musi dołączyć także kosztorys ofertowy szczegółowy kosztorys ofertowy należy wykonać zgodnie z zasadami przyjętymi w załączonym przedmiarze robót . Kosztorys ofertowy szczegółowy ma zawierać wszystkie roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót . W przypadku pominięcia w kosztorysie ofertowym pewnych robót, czynności lub materiałów wynikających z przedmiaru robót oraz siwz Zamawiający uzna, że cena ogólna przedstawiona przez Wykonawcę obejmuje te roboty lub czynności i zostaną one wykonane w ramach tej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gozd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach