Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz remont budynku gospodarczego - zaplecza sportowego boiska na terenie Szkoły Podstawowej w Olsztynie ul. Kühna 18

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 42-256 Olsztyn, Pl. Józefa Piłsudskiego 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 328 50 76 , fax. 34 328 50 57
  • Data zamieszczenia: 2016-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    Pl. Józefa Piłsudskiego 10 10
    42-256 Olsztyn, woj. śląskie
    tel. 34 328 50 76, fax. 34 328 50 57
    REGON: 00054718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn-jurajski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz remont budynku gospodarczego - zaplecza sportowego boiska na terenie Szkoły Podstawowej w Olsztynie ul. Kühna 18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1.Przedmiotem zamówienia jest: Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz remont budynku gospodarczego - zaplecza sportowego boiska na terenie Szkoły Podstawowej w Olsztynie ul. Kühna 18 2.2.Przedmiot zamówienia obejmuje: Powierzchnie utwardzone - kostka brukowa - chodniki dojścia Kostka brukowa 8 cm Podsypka piaskowo- cementowa Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie lub tłucznia Grunt rodzimy z ukształtowanymi spadkami zagęszczony do stopnia ID=0,9 Chodniki zostaną odseparowane od terenów zielonych obrzeżem trawnikowym gr. 8 cm osadzonymi na podsypce piaskowo-cementowej Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 41m x 21m, Bieżnia poliuretanowa Nawierzchnia: poliuretanową wielowarstwową - przepuszczalną Podbudowa Warstwa wyrównująca z miału kamiennego 0,05 - 4mm - gr. 5,0cm warstwa klinująca - kruszywo łamane stabilizowane mech. 31-5 mm - gr. 5 cm, - warstwa konstrukcyjna- kruszywo łamane stabilizowane mech. 31,5-63 mm - gr.10cm, - warstwa piasku grubego zagęszczanego warstwowo do IS=0,97 warstwa odsączająca - 10cm, - drenaż w obsypce z kruszyw płukanych 8-16mm - grunt rodzimy z ukształtowanymi spadkami zagęszczony do stopnia ID=0,8 Boisko wielofunkcyjne Podbudowa. - kruszywo łamane 0,05 - 5mm - gr. 5,0cm - kruszywo łamane (kruszone) stabilizowane mech. 4-30 mm - gr. 15cm - drenaż w obsypce z kruszyw płukanych 8-16 mm - geowłóknina drenarsko-separująca z włókien ciągłych o wodoprzepuszczalności minimum 95 mm/s (obudowa kanałów drenarskich) - warstwa piasku gruboziarnistego zagęszczanego warstwowo do is=1, gr. 20cm - warstwa piasku średnioziarnistego zagęszczanego warstwowo do is=0,97 warstwa niwelujaca teren do poziomu rzędnej (300,30m. N.p.m.) - grunt rodzimy stabilizowany geowłókniną Nawierzchnia boiska obramowana obrzeżem betonowym 8 x 30cm. Wody opadowe odprowadzane będą poprzez drenaż wgłębny do istniejącej kanalizacji deszczowej znajdującej się w obrębie posesji. Przed studnią należy zabudować osadniki. Trawa syntetyczna typ włókna: fibrylowane skład chemiczny włókna: polietylen ciężar włókna: min. 9.000 Dtex + 20% wysokość włókna: 15 mm + 5% ilość pęczków: min. 52.500 / m2 + 20% ilość włókien: min. 105.000 / m2 + 20% Osprzęt sportowy Piłka nożna: Bramki wraz z siatkami - bramki o wym. 3x2x1 m szt. 2 Koszykówka: Kosze typu gęsia szyja z siatkami łańcuchowymi - szt. 4 Siatkówka: Słupki do siatkówki z regulowaną wysokością siatki oraz siatka Tenis: Słupki do tenisa oraz siatka Badminton: Słupki do badmintona z regulowana wysokością siatki oraz siatka Piłkochwyty Obramowanie boiska piłko chwytami o wys. 6m i 4 m. Piłkochwyty wykonane z obetonowanych rur okrągłych do których mocowana będzie siatka z tworzywa sztucznego. Przekrój słupków zgodnie z wytycznymi producenta piłko chwytu. Remont budynku gospodarczego - zaplecza sportowego boiska o wymiarach 21,25m x 4,37m. Dane techniczne budynku: - powierzchnia użytkowa 79,1m2 - powierzchnia całkowita 79,1m2 - kubatura 237,3m3 - wysokość budynku 3,2m - liczba kondygnacji nadziemnych: 1 - liczba kondygnacji podziemnych: 0 W ramach remontu budynku należy wykonać: - dach stare zadaszenie nad całym budynkiem należy zdemontować i wykonać nowy dach jednopołaciowy oparty na krokwiach o wym. 8x18 cm w rozstawie osiowym co 80 cm. - ściany fundamenty należy odgrzybić, poddać hydrofibizacji. Po odkryciu należy wykonać rapówkę i zabezpieczenie przeciwwilgociowe oraz zabezpieczyć ścianę folią kubełkową przed zasypaniem. - uzupełnienie ścian należy wykonać uzupełnienie / nadmurowanie ścian. W przypadku nadmurowania ścian dobrać system w taki sposób by szerokość nadmurowanej ściany była równa ścianie istniejącej - ściany zewnętrzne i podłoga na gruncie zostaną ocieplone styropianem gr. 5 cm, - stolarka okienna w całym budynku zostaje zdementowana i zastąpiona nową, - drzwi zewnętrzne w całym budynku podlegają wymianie, Budowę oświetlenia ogólnego terenu inwestycji Należy wykonać instalację elektryczną remontowanego budynku zaplecza sportowego oraz zasilenie oświetlenia pomocniczego terenu przy boisku. Nasadzenie 19 szt. sadzonek o obwodzie pnia na wysokości 100 cm wynoszącym 8-10 cm 2.3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ: Dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ jako zbiór Dokumentacja oraz Wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 2.4.Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z PN, przepisami BHP oraz ze sztuką budowlaną. 2.5.Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny oferty. 2.6.Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi, natomiast na materiały - zgodnie z gwarancją ich producenta, liczonej w obydwu przypadkach począwszy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez usterek i wad. Maksymalny termin gwarancji i rękojmi - 60 miesięcy. 2.7.Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. 2.8.Wykonawcy, którzy zdecydują o zastosowaniu innych równoważnych materiałów i urządzeń w zakresie j. w. zobowiązani są do dołączenia do oferty dokumentów zawierających parametry oferowanych materiałów lub urządzeń. 2.9.Nazwy podane w dokumentacji technicznej podawane są jedynie tytułem przykładu w celu sprecyzowania opisanych parametrów technicznych i jakościowych zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 8.2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a, oraz art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 8.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: PKO BP II Oddział w Częstochowie nr 05 1020 1664 0000 3902 0028 4620. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8.4.Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego zaksięguje przelew na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 8.5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. 8.6.Zwrot wadium. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1 - 4 pzp. z zastrzeżeniem ust. 4a Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.7.Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach