Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej przy Szkole Podstawowej w Osjakowie

Gmina Osjaków ogłasza przetarg

  • Adres: 98-320 Osjaków, ul. Targowa 26
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (043) 842 33 91 , fax. (043) 842 33 91 w. 31
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osjaków
    ul. Targowa 26
    98-320 Osjaków, woj. łódzkie
    tel. (043) 842 33 91, fax. (043) 842 33 91 w. 31
    REGON: 73093467700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osjakow.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej przy Szkole Podstawowej w Osjakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boiska o nawierzchni syntetycznej z poliuretanu wraz z ogrodzeniem oraz wyposażeniem boiska. Przedmiot zamówienia obejmuje:roboty ziemne, wykonanie przyłącza kanalizacji dla odwodnienia boiska, wykonanie robót nawierzchniowych i ułożenie nawierzchni syntetycznej z poliuretanu, dostawę i montaż urządzeń sportowych, wykonanie ogrodzenia oraz inne prace i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu umowy i oddania go w użytkowanie ( tym wykonanie geodezyjnego wytyczenia i inwentaryzacji powykonawczej obiektu). Szczegółowy zakres ilościowy i jakościowy robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia określa, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Pozycje katalogowe podano wyłącznie dla ułatwienia sporządzenia kalkulacji - stosowanie ich do wyceny nie jest obligatoryjne. Charakterystyka nawierzchni syntetycznej: Nawierzchnia boiska - poliuretanowo-gumowa, na podbudowie z asfaltobetonu, odwodnienie nawierzchni liniowe (korytka szczelinowe przykryte poliuretanem). Warstwa elastyczna nawierzchni wykonana z prefabrykowanej maty gumowej przyklejonej do podłoża klejem poliuretanowym a następnie zaszpachlowana szpachlówką poliuretanową. Warstwa użytkowa wykonana w technologii wylewanej zasypana granulatem EPDM. Nawierzchnia nieprzepuszczalna na podbudowie z asfaltu, kolor warstwy użytkowej - ceglasty lub zielony. Na boisku znajdować się będą pola do gier: boisko do piłki ręcznej, do siatkówki, do koszykówki oraz pole do gry w tenisa. Parametry obiektu: powierzchnia całkowita obiektu - 1 056,0 m2, powierzchnia boiska istniejącego - 978,0 m2, powierzchnia boiska do nabudowy - 78,0 m2, obrzeże chodnikowe - 136,0 mb. Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w specyfikacji technicznej oraz projekcie budowlanym. Wyroby budowlane zastosowane do realizacji zamówienia muszą być nowe i odpowiadać co do jakości wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881). Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia objęty był 36 miesięczną gwarancją, która rozpocznie swój bieg od daty odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) dysponują przynajmniej jedną osobą posiadającą przewidzianymi przepisami prawa uprawnieniami do kierowania budową; b) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie boisk sportowych o nawierzchni syntetycznej z poliuretanu, każde o powierzchni odpowiadającej niniejszemu zamówieniu lub większe; c) dysponują dokumentami potwierdzającymi, że powyższe zamówienia zostały wykonane należycie; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50% oferowanej ceny brutto za wykonanie przedmiotowego zamówienia, b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), 4) na wykonane roboty budowlane udzielą Zamawiającemu rękojmi i gwarancji jakości na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z uwzględnieniem art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert stosownie do treści art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli oświadczenia lub dokumenty zawierające błędy, do uzupełnienia tych oświadczeń lub dokumentów w określonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z. ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 i 3 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) wykaz osób, które będą realizować zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności, ich wykształcenia i doświadczenia zawodowego oraz kwalifikacji i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, z których co najmniej jedna będzie posiadać uprawnienia do kierowania budową, 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą realizować zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane obowiązującymi przepisami prawa uprawnienia, ze szczególnym uwzględnieniem zaświadczeń o wpisie tych osób na listę właściwej izby samorządu zawodowego; 9) wykaz wykonanych, co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania według wzoru stanowiącego Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uważane będą roboty polegające na budowie wielofunkcyjnych boisk sportowych o nawierzchni z poliuretanu, zgodnie z zapisami rozdz. V pkt 2b); 10) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane przedstawione w powyższym wykazie zostały wykonane należycie, dokument winien być wystawiony przez zamawiającego roboty budowlane; 11) dokument potwierdzający wniesienie wadium, 12) kosztorys ofertowy 13) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50% oferowanej ceny brutto za wykonanie przedmiotowego zamówienia, 14) atest PZH oraz próbkę nawierzchni syntetycznej z poliuretanu oraz 15) harmonogram realizacji robót przedstawiony w tygodniach. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu składa dokumenty, zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osjakow.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach