Przetargi.pl
budowa boiska wielofunkcyjnego na terenie Gimnazjum Nr 1 w Stargardzie Szczecińskim

Gmina Miasto Stargard Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5784881 , fax. 091 5784889
  • Data zamieszczenia: 2015-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Stargard Szczeciński
    ul. Stefana Czarnieckiego 17 17
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5784881, fax. 091 5784889
    REGON: 00059191700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa boiska wielofunkcyjnego na terenie Gimnazjum Nr 1 w Stargardzie Szczecińskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: budowa boiska wielofunkcyjnego na terenie Gimnazjum Nr 1 w Stargardzie Szczecińskim. 2. Określenie przedmiotu zamówienia: 1) wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z budową boiska wielofunkcyjnego na terenie Gimnazjum Nr 1 przy ulicy Popiela w Stargardzie Szczecińskim w granicach i zakresie określonymi dokumentacją projektowo-kosztorysową, w skład których wchodzą m.in.: a) rozbiórka istniejących elementów, a w tym istniejących nawierzchni wraz z podbudowami, budynku gospodarczego, kanału ciepłowniczego, b) budowa boisko wielofunkcyjnego do piłki ręcznej, koszykówki i siatkówki o nawierzchni poliuretanowej gr. 13 mm (20 x 35m) wraz z wyposażeniem, c) mury oporowe, d) siłownia zewnętrzna, e) elementy małej architektury, f) nawierzchnie utwardzone, ciągi piesze, g) izolacja ścian fundamentowych budynku gimnazjum wraz z opaską, h) zieleń (trawa w rolkach), i) oświetlenie terenu, j) system monitoringu terenu, k) odwodnienie terenu wraz z przebudowa instalacji kanalizacyjnej, l) inne roboty ujęte w przedmiarach robót oraz projekcie budowlanym, oraz m) wszelkie inne, nie wymienione w lit. a) - l), roboty i prace niezbędne dla osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego) - dla uznania, że roboty takie nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia muszą być one wykonywane w granicach określonych projektem budowlanym, a ich rodzaj nie wykracza tematycznie i branżowo poza zakres zagadnień określonych dokumentacją projektową i przedmiarem robót; przedmiotem zamówienia objęte są również roboty ujęte w projekcie budowlanym a pominięte w przedmiarze robót, 2) za roboty nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia uznaje się również roboty wykonywane w sposób zamienny pod względem technologii, zastosowanych materiałów lub urządzeń od sposobu określonego w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, których zasadność wykonania w sposób zamienny wyniknie w trakcie realizacji zamówienia na skutek zdiagnozowanych odmiennych uwarunkowań techniczno-konstrukcyjnych lub z korzystnych dla Zamawiającego przesłanek, takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo-funkcjonalnych, obniżenie kosztów eksploatacyjnych lub innych uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej - pod warunkiem, że realizacja robót zamiennych nie ma na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania, 3) roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone przedmiarami robót - są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i nie wykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu (rezultatu), 4) wszystkie roboty nie przewidziane w cenie oferty (a w tym roboty nie ujęte w przedmiarach robót) są robotami dodatkowymi. Roboty dodatkowe nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia są tym samym objęte przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa się w ramach zamówienia podstawowego (w ramach umowy podstawowej). Zamówienie dodatkowe to zamówienie, którego przedmiot wykracza poza określenie przedmiotu. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest przez projekty budowlane, specyfikacje techniczne (ST) oraz przedmiary robót, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wynika ze stanu znanego Zamawiającemu na dzień wszczęcia postępowania - rzeczywisty, niezbędny dla realizacji przedmiotu zamówienia zakres robót, mieszczący się w definicji określenia przedmiotu zamówienia, może się różnić od zakresu opisanego dokumentacją projektowo-kosztorysową, 3) materiały przetargowe udostępniane jedynie w formie elektronicznej należy pobierać ze strony internetowej Zamawiającego. 4) sposób sporządzenia oferty cenowej opisuje instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej (kosztorysu ofertowego) - załącznik nr 3 do SIWZ, 5) w opinii Zamawiającego, przed sporządzeniem oferty Wykonawca winien dokonać oględzin terenu budowy, 6) jeżeli postanowienia specyfikacji technicznych w zakresie zasad rozliczania robót, jednostek obmiarowych, płatności itp. różnią się od ustaleń SIWZ i przedmiarów robót - zastosowanie mają ustalenia SIWZ i przedmiarów robót, 7) jeżeli postanowienia SIWZ stoją w sprzeczności z wymaganiami ST - zastosowanie mają ustalenia SIWZ. 4. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia: 1) boisko o nawierzchni poliuretanowej gr. 13 mm o pow. 700 m2 2) piłkochwyty ~85m 3) siłownia zewnętrzna - 4 urządzenia 4) nawierzchnia z kostki betonowej ~570m2, 5) 3 słupy oświetleniowe, 6) 2 kamery systemu monitoringu, 7) trawniki dywanowe ~300 m2 5. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, wymogami ochrony środowiska i bhp, b) właściwego zorganizowania, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy - zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, c) dokonywania własnym kosztem i staraniem wszelkich niezbędnych zgłoszeń, zajęć, wyłączeń, podłączeń i ich odbiorów, d) prowadzenia niezbędnych wytyczeń i pomiarów geodezyjnych, e) gromadzenia i wywozu materiałów rozbieranych i demontowanych oraz ich utylizacji zgodnie z właściwymi obowiązującymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udokumentowania tych czynności, f) przekazania Zamawiającemu - wedle jego wyboru - pozyskanych z rozbiórki materiałów wraz z przetransportowaniem ich na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na odległość max 5 km.), g) realizacji innych obowiązków wynikających ze specyfikacji technicznych (ST), h) przedkładania inspektorowi nadzoru, na jego żądanie, szczegółowych informacji o materiałach, które Wykonawca zamierza wbudować, i) sporządzenia przewidzianych Prawem budowlanym właściwych planów, informacji i ogłoszeń dotyczących bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, j) dokonywania wszelkich niezbędnych badań i pomiarów, k) dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru kompletu wszelkich niezbędnych: atestów i certyfikatów wbudowanych materiałów i urządzeń (w tym aktualne świadectwa lub certyfikaty urządzeń siłowni terenowej), l) obmierzania wykonywanych robot, m) przedkładania Zamawiającemu wymaganych dokumentów związanych z zawartymi umowami o podwykonawstwo, n) poinstruowania podwykonawców (oraz ich dalszych podwykonawców) o obowiązkach i wymaganiach związanych z umowami o podwykonawstwo wynikających z SIWZ, o) monitorowania i egzekwowania od swoich podwykonawców obowiązku zapłaty wynagrodzenia dalszym podwykonawcom, p) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych oraz niezwłocznego usuwania w okresie gwarancyjnym stwierdzonych wad i usterek, q) sporządzenia przewidzianych Prawem budowlanym właściwych planów, informacji i ogłoszeń dotyczących bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, 2) Niezwłoczne uzupełnianie w okresie 12 miesięcy od daty odbioru robót - przepalonych źródeł światła oświetlenia terenu ( w ramach zamówienia i ofertowej ceny), 3) Kamerowanie wybudowanych i istniejących rurociągów kanalizacyjnych, 4) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru robót dokumentacji powykonawczej. Na dokumentacji powykonawczej naniesione będą wszystkie zmiany i odstępstwa z akceptującym wpisem projektanta. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu komplet niezbędnych atestów, świadectw i certyfikatów, wbudowanych materiałów budowlanych, a dla urządzeń również instrukcji użytkowania i dokumentów gwarancyjnych, protokołów wymaganych badań, pomiarów i odbiorów. Dokumentacja powykonawcza zawierać będzie również dokumentację fotograficzną wykonywanych robót, w tym szczególnie z robót podlegających zakryciu (roboty zanikowe oraz zakrywane instalacyjne), 5) Inwentaryzacja geodezyjna - Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu nie później niż 7 dni od dnia odbioru powykonawczą mapę geodezyjną przyjętą do państwowych zasobów geodezyjno-kartograficznych w 3 egz. Dodatkowo Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) operat geodezyjny zawierający mapę powykonawczą w formie zapisu cyfrowego - plik w formacie EWMAPA lub DXF lub DWG w układzie współrzędnych 2000 oraz w układzie współrzędnych 65 oraz, b) w formie elektronicznej w formacie PDF, mapę w takiej skali, która będzie odzwierciedlała widoczność i uszczegółowienie powykonawczej mapy geodezyjnej jaka będzie przekazana w formie papierowej, 6) Wykonawca w dniu odbioru przekaże Zamawiającemu instrukcje użytkowania nawierzchni i zamontowanego osprzętu oraz dokona niezbędnego przeszkolenia wyznaczonych pracowników Gimnazjum w zakresie praktycznych zasad użytkowania poszczególnych oddawanych obiektów. 7) Wykonawca sporządzi w uzgodnieniu z Użytkownikiem Regulamin użytkowania siłowni zewnętrznej oraz boiska wielofunkcyjnego. Wykonawca w ramach zamówienia wykona i zamontuje trwałe i estetyczne tablice z Regulaminami, 8) Wykonawca w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu do akceptacji proponowany Harmonogram w zakresie rzeczowym, terminowym i finansowym poszczególnych etapów realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić zastrzeżenia Zamawiającego w zakresie proponowanego harmonogramu pod kątem technologicznych, realnych możliwości dochowania terminu końcowego zakończenia robót. 9) Inne obowiązki wynikające z treści umowy (załącznik nr 6 siwz) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl (www.stargard.pl / Miasto / Bieżące informacje / Zamówienia publiczne (BIP) lub bip.um.stargard.pl / Urząd Miejski / Zamówienia publiczne).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 15 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużenie okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.stargard.pl/index.php?id=zampub&zp=list
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach