Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego

Zarząd Powiatu w Bochni ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 31
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6153700 , fax. 014 6153708
  • Data zamieszczenia: 2009-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Bochni
    ul. Kazimierza Wielkiego 31 31
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 014 6153700, fax. 014 6153708
    REGON: 85166509000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.bochnia.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1.budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 22 m x 58 m o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie dynamicznej, przy Zespole Szkól nr 1 w Bochni przy ul. Windakiewicza 23. W skład boiska wielofunkcyjnego wchodzą: a)boisko do piłki ręcznej o wymiarach 20 m x 40 m; b)kort tenisowy o wymiarach 23,97 m x 10,97 m; c)dwa boiska do koszykówki o wymiarach 20 m x15 m; d)boisko do piłki siatkowej o wymiarach 18 m x 9 m; 2.budowa towarzyszącej infrastruktury w skład której wchodzą : a)częściowa przebudowa ogrodzenia istniejącego oraz budowa nowego odcinka ogrodzenia boiska; b)trybuny z fotelików stadionowych (siedziska) bez oparć mocowanych w elementach stalowo betonowych wraz z chodnikiem; c)schody betonowe- dojście do boiska.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 12 000 zł Formy wniesienia wadium szczegółowo określa SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; prowadzą działalność gospodarczą zgodnie z ustawą z 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem (zakończone), jako generalny wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych obejmujących budowę boiska sportowego oraz o wartości robót nie mniejszej niż 250 tys. zł; b)Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - zgodnych z wymogami Prawa Budowlanego, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: 1 osobą na stanowisko kierownika robót budowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnej - budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a)Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową, na realizację zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 500 000 PLN; b)Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób: Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń będzie badał czy został potwierdzony wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony. w przypadku gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych robót budowlanych, oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). 3. Wykaz imienny osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z dokumentami poświadczającymi ich uprawnienia oraz dokumenty poświadczające przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, jeżeli ustawa nakłada na nie taki obowiązek. 4. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik do SIWZ. 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców powinna spełniać następujące wymagania: a) dokumenty wspólne, takie jak: - oferta, - wykaz wykonanych robót budowlanych, - dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, - oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3) ustawy, podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. b) oświadczenia i dokumenty, takie jak: - oświadczenie o spełnianiu warunku podanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy. 9. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.bochnia.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne-1.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach