Przetargi.pl
Budowa boiska w Pęcicach Małych - nr sprawy: ZP.271.2.30.2016

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91 , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2016-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska w Pęcicach Małych - nr sprawy: ZP.271.2.30.2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa boiska w Pęcicach Małych przeznaczonego do gry w siatkówkę i koszykówkę o zmniejszonych wymiarach /pole gry 13m x 24m/ z nawierzchnią poliuretanową przepuszczalną o gr. 13mm typu natrysk, bez oświetlenia terenu i oświetlenia boiska. UWAGA! 1) Przed złożeniem oferty zaleca sią Wykonawcy udział w wizji lokalnej, w celu zapoznania się ze stanem istniejącym przyszłej budowy. 2) Wszystkie materiały, pochodzące z rozbiórek oraz nadmiar gruntu Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie, poza terenem Gminy Michałowice. 3) Ilekroć w niniejszej treści SIWZ w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: lub równoważne. 4) Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. 5) Opis nawierzchni poliuretanowej Nawierzchnia sportowa, poliuretanowo-gumowa o grubości warstwy 13 mm, Nawierzchnia ta jest przepuszczalna dla wody, o zwartej strukturze. Służy do pokrywania nawierzchni boisk wielofunkcyjnych, szkolnych, placów rekreacji ruchowej oraz bieżni lekkoatletycznych. Nawierzchnia składa się z dwóch warstw elastycznej (nośnej) i użytkowej . Warstwa nośna to mieszanina granulatu gumowego i lepiszcza poliuretanowego. Układana jest mechanicznie, bezspoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych (np. Planomatic). Tak wykonaną warstwę należy pokryć warstwą użytkową, którą stanowi system poliuretanowy zmieszany z granulatem EPDM. Czynność tą wykonuje się poprzez natrysk mechaniczny (przy użyciu specjalnej natryskarki). Grubość warstwy użytkowej 2-3mm. Po całkowitym związaniu mieszaniny są malowane linie farbami poliuretanowymi metodą natrysku. Wyklucza się wykonanie nawierzchni z materiałów prefabrykowanych. Wykonana nawierzchnia powinna spełniać następujące graniczne wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe: 1) wytrzymałość na rozciąganie co najmniej 0,76 N/mm2, 2) wydłużenie względne przy zerwaniu 61%, 3) przepuszczalność: 7920 mm/h, 4) odporność na ścieranie w aparacie Tobera - 0,6 g, 5) tłumienie energii w temperaturze 23 oC: 38 %, 6) współczynnik tarcia statycznego nawierzchni suchej 99 7) współczynnik tarcia statycznego nawierzchni mokrej 57, 8) odkształcenie pionowe nawierzchni w temperaturze 23 oC 1,8 mm, Materiał nawierzchni winien być obojętny dla otoczenia i zdrowia użytkowników, a w szczególności nie może zawierać szkodliwych składników w stężeniach przekraczających poniższe wartości podane w miligramach na litr: 1) DOC - po 48 godzinach - 7 2) ołów (Pb) - 0,005 3) kadm (Cd) - 0,0005 4) chrom (Cr) - 0,005 5) rtęć (Hg) - 0,0002 6) cynk (Zn) - 0,8 7) cyna (Sn) - 0,005 Kryteria równoważności dla nawierzchni poliuretanowej Wykonana nawierzchnia powinna spełniać następujące graniczne wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe: 1) wytrzymałość na rozciąganie co najmniej 0,7 - 0,8 N/mm2, 2) wydłużenie względne przy zerwaniu 55-65%, 3) przepuszczalność: 7800 - 8000 mm/h, 4) odporność na ścieranie w aparacie Tobera mniejsza niż 0,7 g, 5) tłumienie energii w temperaturze 23 oC: 36 - 39 %, 6) współczynnik tarcia statycznego nawierzchni suchej w zakresie od 95 do 103 7) współczynnik tarcia statycznego nawierzchni mokrej w zakresie od 53 do 61, 8) odkształcenie pionowe nawierzchni w temperaturze 23 oC mniejsze bądź równe 2,2 mm, Materiał nawierzchni winien być obojętny dla otoczenia i zdrowia użytkowników, a w szczególności nie może zawierać szkodliwych składników w stężeniach przekraczających poniższe wartości podane w miligramach na litr: 1) DOC - po 48 godzinach mniejsze 7 2) ołów (Pb) mniejsze 0,005 3) kadm (Cd) mniejsze 0,0005 4) chrom (Cr) mniejsze 0,005 5) rtęć (Hg) mniejsze 0,0002 6) cynk (Zn) 0,8-0,9 7) cyna (Sn) mniejszej 0,005 Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określony został w: - Dokumentacja załącznik nr A - Przedmiar załącznik nr B - STWIOR załącznik nr C Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić bezpieczną organizację prac, b) zabezpieczyć teren budowy w sposób uniemożliwiający wejście na teren budowy osób postronnych przez całą dobę, c) bezwzględnie stosować się do treści wszystkich uzgodnień wydanych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, d) zapewnić ciągły nadzór całodobowy nad oznakowaniem drogowym i wprowadzonymi zmianami w organizacji ruchu, e) nadmiar gruntu należy zutylizować we własnym zakresie. Utylizacji należy poddać również inne materiały pochodzące z rozbiórek. We własnym zakresie należy również zabezpieczyć sobie miejsce na czasową zwałkę gruntu. Koszty powyższych prac należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym, f) uwzględnić w wynagrodzeniu koszty ewentualnego obniżania zwierciadła wody, koszty urządzenia i utrzymania zaplecza budowy, koszty uzgodnień, odbiorów, badań, wyłączeń sieci i przyłączy w celu wykonania zamówienia, koszty obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, koszty ewentualnej instalacji kładek i pomostów dojazdowych do posesji przylegających do placu budowy oraz przygotowania dokumentacji powykonawczej, g) wykonać na swój koszt schematy lub rysunki robocze, warsztatowe jeśli uzna to za konieczne dla wykonania robót lub ich części, h) materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone w Ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej a) Aktualne badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2013 b) sprawozdanie z wyników badań potwierdzających bezpieczeństwo ekologiczne na zgodność DIN V 18035-6 oferowanej syntetycznej nawierzchni sportowej, w tym zawartość substancji szkodliwych (między innymi metali ciężkich), wydane przez akredytowane laboratorium, c) atest PZH d) certyfikat IAAF e) kartę techniczną oferowanej syntetycznej nawierzchni sportowej potwierdzoną przez jej producenta, która zawiera parametry oferowanej nawierzchni. f) autoryzację producenta syntetycznej nawierzchni sportowej na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. g) próbkę oferowanej syntetycznej nawierzchni sportowej o wymiarach minimum 10 x 10 cm z oznaczeniem producenta i typu oferowanego produktu;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.michalowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach