Przetargi.pl
Budowa boiska trawiastego do piłki nożnej przy ul. Rybitwy w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2013-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska trawiastego do piłki nożnej przy ul. Rybitwy w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w tym: 1. Wykonanie boiska trawiastego (naturalnego) do piłki nożnej o wymiarach 45x90m oraz 3m strefy bezpieczeństwa w około boiska. 2. Przebudowa sieci wodociągowej. Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie: 1. Roboty wytyczeniowe. 2. Roboty rozbiórkowe. 3. Demontaż bramek i ławek - transport we wskazane miejsce przez Zamawiającego. 4. Roboty przygotowawcze i ziemne - korytowanie pod boisko a także profilowanie skarp nasypów. Przewiduje się wykopanie 1150m3. 5. Wymiana przewodu sieci wodociągowej. 6. Wymiana przyłącza wody. 7. Zmiana lokalizacji hydrantu. 8. Wykonanie fundamentów pod bramki. 9. Wykonanie podbudowy płyty boiska. - 30cm warstwa wegetacyjna, - 15cm podbudowa z kruszywa kamionnego , łamanego 8-32mm, - 20cm warstwa piasku. 10. Wykonanie nawierzchni trawiastej. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany technologii wykonania nawierzchni trawiastej boiska z siewu trawy naturalnej na trawę z rolki. 11. Montaż wyposażenia sportowego (bramki 7,32x2,44m - 2 sztuki) oraz wykonanie linii boiskowych farbą białą do malowania na trawie - po okresie zimowym, pełnym zadarnieniu lub w terminie wskazanym przez zamawiającego. 12. Wykonanie ogrodzenia terenu boiska: - ogrodzenie od strony północnej oraz południowej - piłkochwyty o wysokości 4m. - od strony wschodniej i zachodniej ogrodzenie w postaci ażurowych krat o wysokości 1,2m oraz furtki o wymiarach 1,2x1,4m. 13. Rekultywacja terenów zielonych wokół boiska. Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i według projektu budowlano - wykonawczego. Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: 1. Projekt budowlano - wykonawczy. 2. Przedmiar robót. 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Istotne warunki zamówienia. 1. Przekazanie placu budowy - protokolarnie, w terminie do 5 dni od podpisania umowy. 2. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca złoży oświadczenie, w którym zobowiązuje się do realizacji robót zgodnie z uchwałą Prawo ochrony środowiska (ISO F3 PRZ P-Z edycja B). 3. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca złoży oświadczenie o przestrzeganiu zasad środowiskowych i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązujących w MZUK (ISO F4 PRZ P-Z edycja B). 4. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać wykopy kontrolne. Wykopy te należy wykonać w miejscu robót fundamentowych, w których mogą występować skrzyżowania oraz zbliżenia z istniejącymi instalacjami podziemnymi. Roboty ziemne należy wykonywać z zachowaniem szczególnej ostrożności w miejscach występowania uzbrojenia. 5. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym. 7. Prowadzenia robót należy prowadzić pod nadzorem: - kierownik budowy - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej, będący członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. - kierownik robót - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno - sanitarnej będący członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 8. Roboty należy prowadzić pod nadzorem wszystkich jednostek odpowiedzialnych za istniejące uzbrojenie terenu. Uwaga: Koszt nadzorów należy ująć w ofercie cenowej. 9. Do wykonania robót należy stosować materiały o parametrach określonych w specyfikacji technicznej lub równoważne, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności PN lub Aprobatą Techniczną. 10.Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia drzewa wraz z karpiną (zgodnie z decyzją, która zostanie przedłożona wraz z dokumentacją). 11. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu pozyskanego drzewa w cenie 80 zł/m3 brutto oraz zagospodarowanie go we własnym zakresie. 12. Warstwa nośna musi być zbudowana z takich materiałów, które pozwalają na utrzymanie prawidłowej struktury glebowej. Nawierzchnie trawiastą należy wykonać z odpowiedniej mieszanki ziemi dla trawnika sportowego, zasiew należy wykonać siewnikiem wgłębnym. 13. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. 14. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczna oraz przedmiarami robót. 15. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. 16. Wykonawca zobowiązany jest do rocznej pielęgnacji płyty boiska - nawierzchni trawiastej w okresie gwarancyjnym (12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru robót): w skład pielęgnacji wchodzi: - koszenie murawy na wysokości 3cm, odrost trawy nie powinien przekroczyć 6cm. - nawożenie (kwiecień i maj nawożenie NPK np. azofoska wieloskładnikowa, czerwiec nawożenie azotem np. saletra amonowa), - dosiewanie trawy (uzupełnienie) w przypadku stwierdzenia wypadów, - podlewanie ( w częstotliwości uzależnionej od warunków atmosferycznych - według potrzeb), - uzupełnianie wypadów nasadzeń, - odchwaszczanie - według potrzeb, - stałe utrzymywanie linii boiskowych - linie wyznaczającą samo boisko, pole karne i pole bramkowe, linię środkową oraz koło, punkty wykonania rzutów karnych, a także łuki przy polu karnym i w narożnikach boiska. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydz. Geodezji UM w Gliwicach, - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym, - protokoły z pomiarów i badań, - dziennik budowy, - dokumentację powykonawczą, - instrukcje eksploatacji i konserwacji oraz gwarancje producentów urządzeń. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy, 2. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów do wykonywania prac, 3. Wykonywanie prac w godzinach od 6:00 do 18:00 w dni robocze oraz od 6:00 do 15:00 w sobotę, 4. Bieżącego wywozu odpadów. 5. Oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 6. Udział w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach cząstkowych i udziału w odbiorze końcowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 10 000 zł..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach