Przetargi.pl
Budowa boiska szkolnego, przebudowa sali gimnastycznej oraz zakup pomocy dydaktycznych w Liceum Ogólnokształcącym w Lubaczowie Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3.

Powiat Lubaczowski ogłasza przetarg

  • Adres: 37600 Lubaczów, ul. Jasna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 328 700 , fax. 166 328 709
  • Data zamieszczenia: 2016-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubaczowski
    ul. Jasna 1
    37600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 166 328 700, fax. 166 328 709
    REGON: 65090028100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska szkolnego, przebudowa sali gimnastycznej oraz zakup pomocy dydaktycznych w Liceum Ogólnokształcącym w Lubaczowie Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Zadanie nr 1 – Budowa boiska szkolnego w Liceum Ogólnokształcącym w Lubaczowie. Zadanie obejmuje budowę boiska wielofunkcyjnego o wym. 32,0x44,0m o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej (po 2 pola gry do koszykówki i siatkówki, pole gry do piłki ręcznej); kortu tenisowego o nawierzchni z trawy sztucznej o wymiarach brutto z wybiegami 18,30x36,60m, oraz wykonanie robót towarzyszących (utwardzenie terenu, drenaż, ogrodzenie, rów otwarty wyłożony ciekiem betonowym). 2) Zadanie nr 2 – Przebudowa sali gimnastycznej w Liceum Ogólnokształcącym w Lubaczowie Zadanie obejmuje budowę podjazdu dla niepełnosprawnych przy sali gimnastycznej - nawierzchnia z kostki brukowej 6 cm – 37,28m2 plus teren utwardzony o pow. 147.84m2 oraz przebudowa szatni i zaplecza sanitarnego w sali gimnastycznej LO. Przebudowa obejmuje: wyburzenia i zamurowania, wymianę posadzek łącznie z ich dociepleniem styropianem gr. 10 cm, wymianę stolarki drzwiowej, demontaż i montaż nowych instalacji c.o., wod.-kan. i elektrycznej. 3) Zadanie nr 3 – Zakup pomocy dydaktycznych w Liceum Ogólnokształcącym w Lubaczowie. Zadanie obejmuje zakup następujących pomocy dydaktycznych do pracowni biologicznej: 1) Laptopy – 8 szt., 2) Projektor multimedialny – 1 szt., 3) Ekran elektryczny – 1 szt., 4) Telewizor – 1 szt., 5) Mikroskop szkolny z kamerą USB – 8 szt., 6) Gabloty ekspozycyjne stojące – 5 szt., 7) Stół laboratoryjny wyspowy z szafkami i nadstawkami na odczynniki – 1 szt. 2. Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych oraz dostaw przewidzianych do wykonania w ramach zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz szczegółowy opis dostaw do pracowni biologicznej. 3. Wszystkie znaki towarowe, patenty, nazwy własne, pochodzenie użyte w SIWZ, w szczegółowym opisie dostaw do pracowni biologicznej oraz w dokumentacji projektowej nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w SIWZ, w szczegółowym opisie dostaw do pracowni biologicznej oraz w dokumentacji projektowej. 4. Zadania realizowane są ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi priorytetowej VI Spójność przestrzenna i społeczna, Działanie 6.4 Infrastruktura edukacyjna, Poddziałanie 6.4.3 Szkolnictwo ogólne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn.: „Budowa boiska szkolnego, przebudowa sali gimnastycznej oraz zakup pomocy dydaktycznych w Liceum Ogólnokształcącym w Lubaczowie”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 20 000,00 PLN. Zadanie nr 2 - 10 000,00 PLN. Zadanie nr 3 – 1 500,00 PLN. W przypadku złożenia ofert na kilka zadań wadium musi być wniesione oddzielnie dla każdego zadania. Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa złożona jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Lubaczowie Nr 57 9101 0003 2001 0003 6650 0008 Oryginał potwierdzenia wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach