Przetargi.pl
Budowa boiska sportowego wraz z zapleczem w miejscowości Gołąb

Gmina Puławy ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Dęblińska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 874 121 , fax. 818 874 122
  • Data zamieszczenia: 2019-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puławy
    ul. Dęblińska 4
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 818 874 121, fax. 818 874 122
    REGON: 54912800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska sportowego wraz z zapleczem w miejscowości Gołąb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu boiska piłkarskiego pełnowymiarowego o nawierzchni z trawy naturalnej (z rolki) wraz niezbędnym wyposażeniem sportowym, infrastrukturą towarzysząca, budynkiem zaplecza sanitarno – szatniowego oraz ogrodzeniem działki w miejscowości Gołąb. Zakres przedmiotu zamówienia m.in. obejmuje: Budowę boiska sportowego o nawierzchni trawiastej o wymiarach 68 m x 105 m (wymiar całkowity 74 x 115 m) oraz strefami bezpieczeństwa o szerokości 3,0 m za liniami bocznymi i 5,0 m za liniami bramkowymi wraz z infrastrukturą techniczną. Trybunę niezadaszoną o konstrukcji żelbetowej zaprojektowano na skarpie (512 miejsc, w tym 3 przystosowane do użytkowania przez osoby niepełnosprawne), wyposażoną w krzesełka stadionowe, wandaloodporne, z wysokimi oparciami. Boisko odwodnione będzie systemem drenarskim w otulinie z polistyrenu, w obrębie boiska przewiduje się wykonanie sączków z rur drenarskich śr. 110 mm w tubie śr. 300 mm. Wody z drenażu odprowadzane będą do żelbetowych zbiorników prefabrykowanych o pojemności 5 x 25 m3. Na terenie boiska zaprojektowano system zraszania nawierzchni trawiastej za pomocą zraszaczy wynurzalnych, sterowanych sterownikiem zamontowanym na zewnętrznej ścianie budynku. Teren całego budynku ogrodzono ogrodzeniem panelowym o wysokości 153 cm, w ogrodzeniu tym przewidziano cztery bramy dwuskrzydłowe szer. 570 cm oraz furtkę dwuskrzydłową szer. 250cm. Dodatkowe ogrodzenie wprowadzono także pomiędzy boiskiem a trybunami oraz przy budynku sanitarno – szatniowym dla oddzielenia strefy kibiców i zawodników o wys. 130 cm. Wzdłuż dwóch krótszych boków boiska wprowadzono piłkochwyty o wysokości 8 m. Oświetlenie boiska sportowego za pomocą 4 masztów oświetleniowych o wysokości 16 m oraz oświetlenie trybun, chodników oraz terenu dookoła budynku. W ramach inwestycji przewidziano również wykonanie utwardzonego placu postojowego z kostki betonowej 10 x 20 cm grubości 8 cm oraz chodników z kostki betonowej 10 x 20 cm i grubości 6 cm, zjazdy, włączenie drogi wewnętrznej do drogi wojewódzkiej wykonane z asfaltu o szer. 5,5 m oraz chodnik o szerokości 1,5 m dochodzący do terenu sportowego. Wzdłuż północnej granicy zaprojektowano pas zieleni izolacyjnej o szerokości 3 m. Budynek sanitarno – szatniowy jest obiektem parterowym, niepodpiwniczonym, w technologii tradycyjnej, z dwuspadowym dachem krytym blachą tytanowo – cynkową. Fundamenty ławowe, ściany murowane, stropodach stromy, drewniany, o konstrukcji z wiązarów drewnianych deskowych. Budynek jest zdylatowany na trzy części, fundamenty niedylatowane. W budynku zlokalizowano szatnie z węzłami sanitarnymi, toalety ogólnodostępne, w tym toaleta dla osób niepełnosprawnych, magazyn sprzętu boiska, sala konferencyjna, komunikacja, pomieszczenie biurowe, kotłownia, magazynek wewnętrzny, szatnia sędziego z węzłem sanitarnym. W ramach zadania inwestycyjnego należy wykonać przyłącze wodociągowe, instalację zraszania murawy, przyłącze i instalację kanalizacji sanitarnej, instalację kanalizacji deszczowej, instalację wewnętrznej wody ciepłej i zimnej, cyrkulacji, instalacji wewnętrznej kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, instalacji wewnętrznej gazu. Zestawienie powierzchni - dane podstawowe: - budynek sanitarno – szatniowy – 256,72 m2; - trybuna ze schodami – 284,80 m2; - boisko – trawa naturalna – 8510,60 m2; - pas zieleni izolacyjnej – 592,37 m2; - nawierzchnia utwardzona – 2450,20 m2; - powierzchnia działki drogowej nr 3205 – 11561 m2; - powierzchnia działki drogowej nr 3341/1 do włączenia – 55,34 m2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami. Zamawiający wymaga, aby podczas wykonywania robót budowlanych uwzględnić wymagania osób niepełnosprawnych i dostępność dla nich elementów wykonanej infrastruktury (w szczególności dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich). W związku z opisaniem przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z projektem budowlanym i specyfikacją techniczną oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w tych dokumentach. Zamawiający w ramach niniejszego postępowania przestrzega zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców – w związku z powyższym, jeżeli w jakimkolwiek miejscu dokumentacji przetargowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe, producenci bądź dostawcy materiałów, Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych opisanym w dokumentacji. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także m.in.: a) organizację i zagospodarowanie placu budowy, b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy, c) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej wytyczenie w terenie oraz dokumentację geodezyjną (w tym inwentaryzację geodezyjną powykonawczą), d) zaktualizowanie projektu stałej i czasowej organizacji ruchu, e) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, f) ewentualne inne nie wymienione prace konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, g) realizacja zaleceń z protokołu nr GN.ZUD.6630.2.26.2016 z narady koordynacyjnej Zespołu ds. Koordynacji Usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu przeprowadzonej w Starostwie Powiatowym w Puławach, h) poniesienie kosztów za zajęcie pasa drogowego (droga wojewódzka Nr 845 - według obowiązujących stawek) oraz przywrócenie pasa drogowego do stanu pierwotnego po wykonanych robotach, zgodnie z warunkami określonymi przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie – Rejon w Puławach, i) poniesienie kosztów zajęcia pasa drogowego drogi gminnej na czas prowadzenia robót związanych z wykonaniem przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego j) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, k) dokonania ewentualnych uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy i uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu, l) przeprowadzenie konserwacji boiska trawiastego w okresie jednego roku od daty odbioru końcowego, ł) oznakowanie budynku zaplecza znakami bezpieczeństwa p.poż. i wyposażenie go w podręczny sprzęt gaśniczy zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę i na jego koszt instrukcją bezpieczeństwa pożarowego, projektem budowlanym i właściwymi normami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212224-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 70 000 zł, słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu (przelew na konto w Nadwiślańskim Banku Spółdzielczym w Puławach nr konta 24 8736 0006 2001 0000 7722 0002) z adnotacją „wadium - Budowa boiska sportowego wraz z zapleczem w miejscowości Gołąb”, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo — kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). Dowód wniesienia wadium (oryginał) należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie (pok. 205) Zamawiającego. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. Zgodnie z przepisami ustawy Pzp, w świetle art. 46 ust. 4a „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej”. Ponieważ jest to okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant, udzielający Wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą: a) zestawienie rzeczowo - finansowe realizacji inwestycji, b) pisemne zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawca polega do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – oryginał (jeżeli dotyczy); c) pełnomocnictwo do reprezentacji (jeżeli dotyczy). Ponadto Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia (na wezwanie Zamawiającego i w terminie wskazanym w wezwaniu) w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 2 – 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach