Przetargi.pl
BUDOWA BOISKA SPORTOWEGO WIELOFUNKCYJNEGO O NAWIERZCHNI Z TRAWY SYNTETYCZNEJ PRZY ZPO W HARBUTOWICACH

Gmina Sułkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32440 Sułkowice, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 732 075 , fax. 122 721 422
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sułkowice
    ul. Rynek 1
    32440 Sułkowice, woj. małopolskie
    tel. 122 732 075, fax. 122 721 422
    REGON: 53024100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA BOISKA SPORTOWEGO WIELOFUNKCYJNEGO O NAWIERZCHNI Z TRAWY SYNTETYCZNEJ PRZY ZPO W HARBUTOWICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni z trawy syntetycznej przy ZPO w Harbutowicach wraz z elementami towarzyszącymi, wewnętrznym układem komunikacyjnym, oświetleniem zewnętrznym boiska, kanalizacją opadową, drenażem oraz murem oporowym na działce nr 1654/5 w miejscowości Harbutowice. Zaprojektowano boisko wielofunkcyjne o nawierzchni z trawy syntetycznej o wymiarach 34,00X16,00m. (37,60x17,60m ze strefą wybiegu). W ramach inwestycji przewiduje się również montaż piłkochwytów wokół boiska, przygotowanie podłoża i montaż: bramek do piłki ręcznej, koszy do koszykówki, zestawu do siatkówki oraz wykonanie utwardzonego obejścia wokół boiska. Zadanie obejmuje swoim zakresem również wykonanie drenażu pod nawierzchnią boiska oraz odwodnienia liniowego, które podpięte będą do istniejącego systemu kanalizacji deszczowej. Przewiduje się również wykonanie muru oporowego zwieńczonego ogrodzeniem. Zaprojektowano oświetlenie przedmiotowego boiska tj. wykonanie instalacji rozprowadzenia kabli zasilających do projektowanych fundamentów prefabrykowanych wraz z montażem opraw oświetleniowych na słupach. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało również wykonanie dokumentacji powykonawczej niezbędnej do oddania obiektu do użytkowania. Szczegółowy zakres planowanych do realizacji robót został opisany za pomocą dokumentacji projektowej (projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, informacja BIOZ). Prace prowadzone będą zgodnie z decyzją nr 197/2017 o pozwoleniu na budowę znak: AB.6740.131.2017 Starosty Myślenickiego z dnia 10.03.2017 r. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących podstawowe czynności techniczne lub prace budowlane w trakcie realizacji zamówienia, kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosownie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnoście spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów; c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowo tryb oraz sposób prowadzenia powyżej opisanej weryfikacji regulują postanowienia Wzoru umowy. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 30 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne dla urządzeń, wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w załączonej dokumentacji, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Zamawiający zastrzega, iż wszędzie tam, gdzie w treści dokumentacji projektowej i przedmiarach, stanowiących opis przedmiotu zamówienia zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza materiały, urządzenia itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć metody, materiały itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom itp. opisanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na żądanie Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia techniczne STWiORB. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli materiał lub urządzenie zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w dokumentacji projektowej i STWiORB w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 40.000,00 zł ( słownie: czterdzieści tysięcy złotych, 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t. j. Dz. U. z 2018 poz. 110). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: BSR O/Sułkowice 37 8589 0006 0170 0810 0410 0009. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W terminie otwarcia ofert wadium wpłacane w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. Inna niż pieniężna forma wadium (art. 45 ust.6 ustawy Pzp), powinna być wnoszona w oryginale jako odrębny załącznik do oferty, umożliwiający łatwe oddzielenie od pozostałych dokumentów ofertowych. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji musi obejmować co najmniej 30 dniowy termin związania z ofertą. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisany i wypełniony druk oferty; 2. Dowód wniesienia wadium; 3. Zaparafowany wzór umowy. 4 . Pełnomocnictwo/a - o ile dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach