Przetargi.pl
BUDOWA BOISKA SPORTOWEGO W TYRAWIE WOŁOSKIEJ

Gmina Tyrawa Wołoska ogłasza przetarg

  • Adres: 38-535 Tyrawa Wołoska, Tyrawa Wołoska 175
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 013 4621123 w. 43
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tyrawa Wołoska
    Tyrawa Wołoska 175 175
    38-535 Tyrawa Wołoska
    tel. 013 4621123 w. 43
    REGON: 37044076100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tyrawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA BOISKA SPORTOWEGO W TYRAWIE WOŁOSKIEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane w zakresie boiska sportowego obejmują : 1) remont i odwodnienie istniejącej płyty boiska i terenu pod pozostałe boiska szkolne, zasianie trawy na płycie boiska do piłki nożnej, oraz wykonanie boisk do piłki koszykowej, siatkowej i bieżni 2) wyposażenie boiska w siatkę wyłapującą piłki oraz ławki 3) ogrodzenie boiska siatką w ramach na słupkach stalowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 PLN przed terminem składania ofert. Decyduje data wpływu środków na konto Zamawiającego. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. z 2007r Nr 42 poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 22 8642 0002 2001 0000 2987 0002 w Podkarpacki Banku Spółdzielczym Oddział w Sanoku w terminie składania ofert, z dopiskiem: Wadium na przetarg budowa boiska sportowego w Tyrawie Wołoskiej. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 4.6. Wadium zostanie zwrócone, jeżeli: - upłynie termin związania ofertą, -zawarta zostanie umowa w sprawie zamówienia publicznego, -zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 4.7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: -który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; -który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 4.8. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez niego prawa do wniesienia protestu. 4.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 4 10 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenia złożone przez uprawnioną osobę/osoby reprezentujące oferenta: 3.1.1. Oświadczenie oferenta potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust.1 i art. 24 (że nie podlega wykluczeniu) ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.1.2. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 3.1.3. Oświadczenie o akceptacji terminu realizacji zamówienia określonego przez Zamawiającego. 3.1.4. Oświadczam, że jestem uprawniony do występowania w obrocie prawnym i posiadam zaświadczenie /odpis z rejestru/ o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3.1.5. Oświadczam, że posiadam niezbędne uprawnienia do realizacji zamówienia. 3.1.6. Oświadczam, że posiadam niezbędna wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do realizacji zamówienia. 3.1.7. Oświadczam, że moja sytuacja finansowa jest dobra i zapewni wykonanie zamówienia. 3.1.8. Oświadczam, że w okresie minionych trzech lat nie wyrządziłem szkody wykonując zamówienie publiczne. 3.1.9. Oświadczam, że w stosunku do mnie i mojej firmy nie ogłoszono upadłości , ani nie otwarto likwidacji. 3.1.10. Oświadczam, że mnie ani osób z kierownictwa firmy nie skazano prawomocnie za przestępstwo w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.. 3.2. Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. 3.3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych. 3.4. Potwierdzenie wniesienia wadium. 3.5. Warunki złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie: W przypadku składania oferty przez kilka występujących wspólnie podmiotów (konsorcjum), podmioty te dołączają do oferty zawartą między sobą umowę konsorcjum, która: a) upoważnia jednego z członków konsorcjum - pełnomocnika - do reprezentowania i występowania w imieniu pozostałych partnerów konsorcjum we wszystkich sprawach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego b) stwierdza, iż partnerzy konsorcjum są odpowiedzialni solidarnie za całość podjętych zobowiązań związanych z wykonaniem zamówienia publicznego c) jest zawarta co najmniej na czas trwania umowy o wykonanie zamówienia publicznego, powiększony o okres obowiązywania gwarancji i rękojmi d) jest zawarta w formie pisemnej - składają razem jedną ofertę, podpisaną przez ustanowionego w umowie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - podlegają takim samym warunkom podmiotowym, określonym w SIWZ, jak pozostali oferenci - dołączają do oferty wymienione w SIWZ dokumenty, wystawione indywidualnie na każdy z biorących udział w konsorcjum podmiotów. 3.6. Wykonawca zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 120 poz. 1126 z 2003 r.) w przypadku konieczności przed zawarciem umowy przedstawi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3.7. Oferent powinien zapoznać się z projektem technicznym oraz obecnym stanem inwestycji w terenie i na tej podstawie przygotować ofertę. 3.8. Z ubiegania się o udzielenie przedmiotowego zamówienia zostaną wykluczeni oferenci zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (u. p.z.p.). 3.9. Oferta nie spełniająca wymagań określonych w art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie odrzucona. 3.10. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się w przypadkach określonych w art. 93 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A Dokumenty bezwzględnie wymagane: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Osoby te przedstawiają w załączeniu poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniami o przynależności do Izb Inżynierów Budownictwa.. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r.(w przypadku konieczności) zobowiązany jest dostarczyć plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4) Oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenia, że uzyskał zgodę przewidzianą prawem na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego( dot: Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego) podpisane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. B Dokumenty dodatkowe: 1) Wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 2) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat dwóch robót budowlanych, zbliżonych co do zakresu niniejszego zamówienia.-należy wykazać co najmniej dwie roboty o wartości powyżej 200 tyś. zł .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tyrawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach