Przetargi.pl
Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Nasiadkach gmina Lelis

Zakład Administracji Szkół i Przedszkoli ogłasza przetarg

  • Adres: 07-402 Lelis, ul. Szkolna 48
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7611079
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Administracji Szkół i Przedszkoli
    ul. Szkolna 48 48
    07-402 Lelis, woj. mazowieckie
    tel. 029 7611079
    REGON: 55043243000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Nasiadkach gmina Lelis
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska uniwersalnego o wymiarach 27 x 43 m, trzytorowej bieżni dł. 60 m, skoczni w dal oraz piłkochwytów, Elementami towarzyszącymi są: chodniki, opaska wraz z ławkami wokół boiska, kosze na śmieci oraz niezbędne wyposażenie sportowe boisk. Bilans powierzchni zagospodarowanego działki: Powierzchnia działki - 7100,00 m2 w tym: powierzchnia boiska - 1161,00 m2 powierzchnia bieżni - 283,50 m2 powierzchnia skoczni w dal - 66,00 m2 powierzchnia chodników - 490,51 m2 powierzchnia. zabud. istn. budyn. - 651,58 m2 powierzchnia. zieleni - 4447,41 m2 Boisko uniwersalne Boisko o wymiarach 27,00 x 43,00 m o nawierzchni poliuretanowej PU Conipur lub równoważne Wokół boiska opaskę z kostki betonowej o szerokości 186cm. Projektowany poziom nawierzchni boiska w miejscach styku z terenem 10-15 cm nad poziomem istniejącym terenu. W nawierzchni boiska należy osadzić tuleje do słupków, konstrukcję do koszykówki oraz elementy mocujące bramki do piłki ręcznej. Elementami wyposażenia boiska uniwersalnego jest następujący sprzęt ruchomy: - bramki do piłki ręcznej - słupki i siatki do siatkówki i tenisa ziemnego - przymiar do mierzenia (ustawienia wysokości siatki) - siateczki do koszykówki Bieżnia na 60 m Zaprojektowano bieżnie 3 torową szer.3,78 m i długości 75,0 m o nawierzchni poliuretanowej PU Conipur lub równoważnej. Długość toru startowego - dł. 3m. Długość biegu - 60,0 m. Długość toru hamowania- 12,0 m. Linie torów (szer.1,22m-1-tor) wymalować farbą chlorokauczukową . Skocznia w dal Rozbieg o szer. 1,50 m i długości 30,0 m o nawierzchni poliuretanowej PU Conipur lub równoważnej . Na końcu rozbiegu należy umieścić belkę do odbicia 122 x 20 x 10cm w odległości 1,5m od piaskownicy. Piaskownica o wym. 7,0 x 4,0 m. Obrzeża piaskownicy wykonane z betonu (z uwagi na bezpieczeństwo należy pokryć nawierzchnią poliuretanową o gr. 1cm). Alternatywnie obrzeża piaskownicy mogą być drewniane zabezpieczone gumą. Dno należy wyprofilować ze spadkiem do środka oraz wykonać dół odwadniający. Piaskownicę wypełnić piaskiem płukanym na głębokość ok. 30 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 16 000 zł przed terminem składania ofert: - w pieniądzu na konto Zamawiającego nr 69 8922 0009 0000 2437 2000 0010 -lub w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych czy ubezpieczeniowych. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Oferenci mający prawo występowania w obrocie prawnym i oświadczą lub zaświadczą, że spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. zaakceptują wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ, 6. złożą ofertę na lub w oparciu o załączony druk - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym. 7. Udokumentują należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie wielofunkcyjnych boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), o nawierzchni poliuretanowej (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). 8. Posiadać Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1 ofertę na załączniku nr 3 do SIWZ lub w oparciu o ten załącznik oraz kosztorys ofertowy, 2 oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonym w art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (kserokopie),potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. oświadczenie wskazujące kto będzie pełnił rolę kierownika budowy (nadzoru), z załączeniem kserokopii dokumentów potwierdzających przygotowanie zawodowe do kierowania robotami oraz przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 5. zaakceptowany przez podpisanie wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 6. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 9. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://.lelis.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach