Przetargi.pl
Budowa boiska sportowego, placu zabaw, parkingu w Gorczenicy oraz placu zabaw w Cielętach

Urząd Gminy Brodnica ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. Zamkowa 13 A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4984056 w. 36 , fax. 056 4982806
  • Data zamieszczenia: 2009-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Brodnica
    ul. Zamkowa 13 A 13 A
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4984056 w. 36, fax. 056 4982806
    REGON: 00053423300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska sportowego, placu zabaw, parkingu w Gorczenicy oraz placu zabaw w Cielętach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boiska sportowego, dwóch placów zabaw, parkingu i oświetlenia. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Budowę boiska sportowego o wymiarach 50,0 m x 30,0 m o pow. całkowitej zabudowy 2909,5 m2 - nawierzchnia do piłki nożnej - trawa naturalna (odmiany sportowe) 2.2. Budowę bieżni o nawierzchni kortowej o szerokości 3,66 m, co daje trzy tory po 1,22 m szerokości każdy - nawierzchnia kortowa o grubości 5,0 cm ( mączka ceglana palona- gr. 0,5 cm, mieszanka: mączka ceglana palona - 80% i zmielony wapień z glinką ceglaną mieloną - 20% gr. 4,5 cm). - podbudowa pod nawierzchnię o grubości 15,0 cm (drobny żużel o frakcji 5-8 mm - gr. 5,0 cm, kamień łamany o frakcji 30-60 mm - gr. 10,0 cm. 2.3. Budowę skoczni do skoku w dal - rozbieżnia skoczni o długości 50,0 m jest obramowana obrzeżem betonowym 8x25 cm na ławie betonowej, - zeskocznia o wymiarach 2,75 m x 8,0 m wykonanej ze skrzyni drewnianej wysokości 30 cm z desek impregnowanych gr. 50 mm 2.4. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej i specyfikacji 2.5. Oświetlenie terenu Projektem objęto oświetlenie boiska sportowego oraz terenu szkoły. Przyjęty rodzaj oświetlenia boisk, umożliwia korzystanie z nich w godzinach wieczornych. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej i specyfikacji. 2.6. Parking i plac manewrowy Projektuje się parking z 19 miejscami postojowymi dla samochodów osobowych zlokalizowany poza ogrodzoną działką szkoły bezpośrednio przy drodze asfaltowej. Ponadto zaprojektowano dwa wjazdy na teren działki szkoły oraz chodnik. Plac manewrowy usytowano w południowo - zachodniej cześci działki szkolnej pomiędzy istniejącymi. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej i specyfikacji. 2.7. Plac zabaw w Gorczenicy - wyposażenie: ławka z bali z oparciem, piaskownica sześciokątna, zjeżdżalnia w zestawie z drabinkami, huśtawka podwójna, lokomotywa z wagonem. Ogrodzenie - płot drewniany o wysokości 1,2 m. 2.Plac zabaw w Cielętach Wyposażenie: - ławka z bali przenośna z oparciem, - piaskowniaca sześciokątna z desek, - zjeżdżalnia w zestawie z drabinkami, - huśtawka podwójna, - hustawka pojedyncza z rurą do wspinania, - lokomotywa z wagonem, - kosz na śmieci z półwałków, - ławko-stół. Ogrodzenie: - płot drewniany wys. 1,0 m z bramką szer. 3,0m i furtką szer. 1,0 m z cokołem z obrzeży betonowych 20x6 cm. Nawierzchnia trawiasta - 560,25 m2 . 2.9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załączniki nr 1 - 3 do SIWZ - dokumentacja projektowa Załączniki nr 4 do SIWZ - plan zagospodarowania terenu Załączniki nr 5-7 do SIWZ - przedmiary robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Gospodarczy Bank Wielkopolski Oddział w Brodnicy nr 11 1610 1188 0001 8005 2000 0004. 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 7.Nie wniesienie wadium w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1.Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych, placów zabaw, (CPV 45 21 22 21-1), (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). 2)dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 3)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 4)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 2.Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią odpowiednie załączniki do SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru itp.). 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brodnica.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach