Przetargi.pl
Budowa boiska sportowego do piłki nożnej w Trzebosi

Gmina Sokołów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 36-050 Sokołów Małopolski, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 7729019 , fax. (017) 7729019
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sokołów Małopolski
    ul. Rynek 1 1
    36-050 Sokołów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. (017) 7729019, fax. (017) 7729019
    REGON: 69058213400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolow-mlp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska sportowego do piłki nożnej w Trzebosi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych będzie polegało na; a) wykonaniu robót ziemnych - niwelacja terenu boiska i wykonanie nasypu pod trybuny b) wykonanie drenażu c) wykonanie płyty boiska do piłki nożnej (wzmocnienie podłoża, podbudowa, ułożenie trawy rolowanej spełniającej normę DiN 18035-4, pielęgnacja) d) wykonanie pozostałych powierzchni trawiastych e) wykonanie trybun schodkowych wraz z montażem siedzisk i barierek f) wykonanie ogrodzenia boiska (słupki stalowe ocynkowane z rur stalowych średnicy 50 mm grubościennych ocynkowanych, siatka ocynkowana powlekana wraz z bramą, furtkami i piłkochwytami również ocynkowanymi g) wykonanie chodników i zejść z trybun
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 30.000,00,- PLN , słownie: trzydzieści tysięcy i 00/100 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. b) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. c) Złożą wymagane wadium. d) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu podobnych zamówień; wymagane minimum: wykonali min. 2 zamówienia odpowiadające rodzajem i zakresem przedmiotowi tego zamówienia wykonane w ciągu ostatnich 5 lat, e) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w pełnym zakresie koniecznym do realizacji zamówienia. wymagane minimum: 1 osoby posiadające uprawnienia kierownika budowy o specjalności budowlanej posiadająca doświadczenie min. 5 lat jako kierownik budowy f) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. wymagane minimum: średnie roczne obroty za ubiegłe 2 lata obrotowe nie mniejsze niż 50 % kwoty netto podanej w ofercie odpowiadająca wartości zamówienia w każdym roku. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w siwz wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz przedłożenia oferty powinien zawierać następującą dokumentację; 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Dowód wpłaty wadium. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualnych zaświadczeń a) właściwego naczelnika urzędu skarbowego b) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawa zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z jednoznacznym określeniem wymaganego przez Zamawiającego minimum. W wykazie należy uwzględnić tylko zadania powyżej 300.000,00 PLN wymagane minimum: wykonali min. 2 zamówienia odpowiadające rodzajem i zakresem przedmiotowi tego zamówienia wykonane w ciągu ostatnich 5 lat, 9. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeśli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. wymagane minimum: 1 osoby posiadające uprawnienia kierownika budowy o specjalności budowlanej posiadająca doświadczenie min. 5 lat jako kierownik budowy Do w/w informacji dla każdej osoby należy dołączyć; a) decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego danej osoby, b) aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, c) przebieg praktyki zawodowej z uwzględnieniem wymaganego minimum. 11. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, Sprawozdanie finansowe powinno składać się z; - bilansu, - rachunku zysku i strat, - informacji dodatkowej, sporządzone według wzorów stanowiących załączniki do ustawy o rachunkowości wymagane minimum: średnie roczne obroty za ubiegłe 2 lata obrotowe nie mniejsze niż 50% kwoty netto podana w ofercie odpowiadająca wartości zamówienia w każdym roku. 12. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w wymaganym zakresie. 13. Kosztorys ofertowy pełny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sokolow-mlp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach