Przetargi.pl
Budowa boiska przy ZSM Nr 5 w ramach zadania PT i BUDOWA BOISKA PRZY ZSM NR 5

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2014-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 00052450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska przy ZSM Nr 5 w ramach zadania PT i BUDOWA BOISKA PRZY ZSM NR 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót: 1. Boisko z nawierzchnią syntetyczną - 1 150 m2 2. Nawierzchnie utwardzone kostką gr. 8 cm -162,88 m2 3. Nawierzchnie utwardzone kostką gr. 6 cm - 394,28 m2 4. Piłko chwyty o wys. 6 m - 2x 25 m , 1x 20 m 5. Bramki do piłki nożnej aluminiowe z siatkami -2 szt. 6. Ławki z stali nierdzewnej - 8 szt. 7. Kosze na śmieci z stali nierdzewnej - 2 szt. 8. Montaż masztu M-100SE - 4 szt. 9. Montaż naświetlaczy 400W - szt. 10. Montaż naświetlaczy 100 W- 2 szt. 11. Montaż szafki oświetleniowej - 1 kpl. 12. Montaż tablicy rozdzielczej - 1 kpl 13.Ułożenie rurociągu drenarskiego PVC-U DN 75 w osłonie z włókniny syntetycznej - 197,80 m 13.Ułożenie rurociągu drenarskiego PVC-U DN 150 w osłonie z włókniny syntetycznej - 76,74 m 14. Kanał z rur PVC-U SDR 34 SN 8 150 - 7,5 m 15. Studzienki drenarskie DR 35 mm - 1 szt. 16 Montaż monitoringu wg załączonej specyfikacji Szczegółowy zakres prac określa: projekt architektoniczno-budowlany, projekt wykonawczy, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Pomocniczo dołączony przedmiar robót. Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: a)Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl., w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym z zawartością plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. b)Wykonanie dokumentacji powykonawczej. c)Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. d)Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. e)Projekt i organizację ruchu oraz oznakowanie budowy. f)Zapewnienie dojazdu do innych obiektów, posesji w czasie prowadzonych robót g)Remonty i naprawę (odtworzenie) zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach. h)Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. i)Wykonanie zaleceń pokontrolnych m.in. takich instytucji jak organy: PIS, PSP. j)Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. k)Zamawiający zastrzega sobie do ponownego wykorzystania następujące materiały z rozbiórki: płytki chodnikowe, kostka granitowa, krawężniki, obrzeża chodnikowe. W związku z tym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie oraz nie należy ich przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. l)Wykonanie i zamontowanie dwóch tablic informacyjnych metalowych powlekanych (lub równoważnych) wg wzorca zamieszczonego w niniejszej SIWZ (WZÓR Nr 22). - tablica o wymiarach 150cm x 100cm na słupkach metalowych w czasie trwania inwestycji. - tablica o wymiarach 150cm x 100cm na słupkach metalowych po zakończeniu Inwestycji. m)Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego. n)Ponoszenie kosztów przeglądów i obsługi gwarancyjnej w okresie udzielonej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000.00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach