Przetargi.pl
Budowa boiska przy SP w Niegosławicach w ramach zadania inw. pn. „Budowa boisk wielofunkcyjnych przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Lubczy i przy Szkole Podstawowej w Niegosławicach” – III przetarg

GMINA WODZISŁAW ogłasza przetarg

  • Adres: 28-330 Wodzisław, ul. Krakowska 6
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WODZISŁAW
    ul. Krakowska 6
    28-330 Wodzisław, woj. świętokrzyskie
    REGON: 291010850
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska przy SP w Niegosławicach w ramach zadania inw. pn. „Budowa boisk wielofunkcyjnych przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Lubczy i przy Szkole Podstawowej w Niegosławicach” – III przetarg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa boiska przy SP w Niegosławicach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa boisk wielofunkcyjnych przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Lubczy i przy Szkole Podstawowej w Niegosławicach”.Inwestycja jest dofinansowana ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2021.2. W zakres robót objętych zamówieniem wchodzi:1) Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z ogrodzeniem i oświetleniem, utwardzeniem terenu oraz obiektów małej architektury przy Szkole Podstawowej w Niegosławicach.2) Przebudowa napowietrznej linii elektroenergetycznej 15 kV na kablową – doziemną linię elektroenergetyczną 15 kV.3) Wykonanie i umieszczenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tablicy informacyjnej zgodnej z wytycznymi w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych, obowiązującymi beneficjentów programów dofinansowanych z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych dostępnymi pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/promocja. Tablicę należy wykonać z płyty kompozytowej (gr. min. 3 mm) i zamontować na dwóch słupkach metalowych o śr. min. 60 mm (mocowanie w 4 punktach). 4) Wykonanie i umieszczenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, regulaminu korzystania z boiska szkolnego. Regulamin należy wykonać z płyty kompozytowej (gr. min. 3 mm, format min. A3) i zamontować na terenie boiska.3. Inwestycja obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych dokumentacją projektową: 1) Projekt budowlano-wykonawczy pt. „Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z ogrodzeniem i oświetleniem, utwardzeniem terenu oraz obiektów małej architektury przy Szkole Podstawowej w Niegosławicach”. Dodatkowo należy wycenić oraz zamontować trzecią linkę stalową przy piłkochwytach. Linka stalowa ocynkowana o średnicy min. 3 mm i długości ok. 153 m ma przebiegać przez środek piłkochwytów.2) Projekt budowlano-wykonawczy przebudowy linii napowietrznej SN 15 kV kolidującej z proj. inwestycją: „Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w m. Niegosławice, gm. Wodzisław”. Na realizację projektu Zamawiający uzyskał dnia 13.12.2021r. pozwolenie na budowę.4. Z uwagi na wykonywanie robót na działce szkolnej w bezpośrednim sąsiedztwie budynku Szkoły Podstawowej w Niegosławicach, Wykonawca musi zadbać o odpowiednie zabezpieczenie placu budowy oraz bezpieczeństwo w trakcie robót, dostaw, przejazdów i innych komplikacji. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:1) Opisem przedmiotu zamówienia,2) Decyzją o pozwoleniu na budowę nr 677/2021 z dnia 13.12.2021r.,3) Zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej,4) Pozwoleniami, decyzjami, opiniami, uzgodnieniami niezbędnymi do zrealizowania umowy,5) Zawartymi przez Zamawiającego, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, umowami przyłączeniowymi z zarządcami sieci, niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia,6) Obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, w tym m.in. Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), Dokumentacji projektowej oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST). Załączony do SWZ przedmiar robót pełni jedynie funkcję pomocniczą i nie jest podstawą do wyceny. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje również:1) przygotowanie placu budowy wraz z wytyczeniem geodezyjnym obiektów,2) wykonanie wszystkich niezbędnych czynności koniecznych do realizacji robót, m.in. przygotowanie zaplecza technicznego budowy, drogi technologicznej, ogrodzenie placu budowy, wykonanie przyłączy a także uzyskanie wszystkich niezbędnych zezwoleń i urządzeń dla wykonania tych obiektów tymczasowych oraz poniesienie kosztów i opłat z tego tytułu,3) wykonanie robót przygotowawczych i porządkowych, w tym: urządzenia placu budowy (ze szczególnym uwzględnieniem bliskiego sąsiedztwa budynku szkoły), utrzymania placu budowy a następnie likwidacji placu budowy i jego zaplecza oraz uporządkowanie terenu;4) oznakowanie budowy,5) odtworzenie wszystkich naruszonych elementów zagospodarowania, np. chodniki, place, ogrodzenia,6) zagospodarowanie terenu inwestycji,7) wykonanie pomiarów elektrycznych linii kablowej,8) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wszystkich elementów inwestycji (dla Zamawiającego: 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej do odczytu),9) sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu dokumentacji odbiorowej (w tym dokumentacja powykonawcza i inwentaryzacja geodezyjna), 10) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu poprzedniego terenu inwestycji,11) dokonanie wszelkich uzgodnień i zgłoszeń oraz współpraca z PGE Dystrybucja S.A. w zakresie oświetlenia oraz przebudowy linii napowietrznej,12) zgłoszenie do PGE Dystrybucja S.A. odbioru końcowego robót polegających na Przebudowie linii napowietrznej sN 15 kV kolidującej z proj. inwestycją,13) uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, pozwolenia na użytkowanie przebudowy linii napowietrznej oraz wszelkich niezbędnych opinii właściwych instytucji nie wnoszących sprzeciwu do użytkowania wybudowanego obiektu.8. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia tak by sporządzić ofertę i wykonać go zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz zawartą z Zamawiającym umową i uzgodnieniami z Zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Gwarancja i rękojmia za wady. Okres gwarancji i rękojmi za wady liczy się od dnia odbioru końcowego. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatny przegląd gwarancyjny obiektu obejmujący m.in. konserwację oraz serwis dostarczonych, zamontowanych lub zainstalowanych urządzeń, materiałów, produktów, wyrobów, systemów, instalacji i wyposażenia z częstotliwością wymaganą przez ich producentów dla zachowania gwarancji i bezusterkowej eksploatacji obiektu, jednak nie rzadziej niż jeden raz na rok. Koszty przeglądów gwarancyjnych, serwisu, konserwacji oraz koszty materiałów eksploatacyjnych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu ponosi Wykonawca.10. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia następujących rodzajów gwarancji:1) Gwarancja jakości i rękojmia za wady na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę). Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 60 miesięcy.2) Gwarancja jakości i rękojmia za wady na wykonaną nawierzchnię poliuretanową. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonaną nawierzchnię poliuretanową wynosi 60 miesięcy. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonaną nawierzchnię poliuretanową stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest określić w ofercie ile miesięcy gwarancji i rękojmi udzieli na wykonaną nawierzchnię poliuretanową.3) Gwarancja jakości i rękojmia za wady na zabudowane urządzenia elektroenergetyczne. Okres gwarancji na zabudowane urządzenia elektroenergetyczne wynosi 36 miesięcy. Jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa to Zamawiającemu przysługuje prawo do skorzystania z uprawnień gwarancyjnych udzielonych przez producenta urządzeń.4) Gwarancja jakości i rękojmia za wady na zainstalowane artykuły i sprzęt sportowy oraz meble uliczne. Okres gwarancji na ww. elementy wynosi 24 miesiące. Jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa to Zamawiającemu przysługuje prawo do skorzystania z uprawnień gwarancyjnych udzielonych przez producenta urządzeń lub wyposażenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i obejmować musi okres związania ofertą.3. Składając ofertę, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych).4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 94 8526 0001 0000 0130 2000 0006 z dopiskiem Wadium – Boisko Niegosławice.6. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na tyle wcześniej, żeby w momencie upływu terminu składania ofert wadium było zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww. rachunek.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w ust. 4 pkt b-d, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.8. Gwarancja lub poręczenie stanowiące formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt b-d, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:9.1. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;9.2. wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jest wymagane);9.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. Zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek jeżeli wykaże, że:1.1) wykonał należycie, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w tym:a) min. jedną robotę polegającą na budowie, przebudowie lub rozbudowie boiska wielofunkcyjnego o powierzchni min. 800 m2 orazb) min. jedną robotę obejmującą swoim zakresem wykonanie nawierzchni poliuretanowej w technologii natryskowej o powierzchni min. 800 m2 orazc) min. jedną robotę polegającą na budowie, przebudowie lub dobudowie linii energetycznej o napięciu min. 15 kV.Zamawiający dopuszcza łączenie dwóch robót w ramach jednej inwestycji, tzn. że Wykonawca może wykazać się dwoma robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, jeżeli w zakresie jednej z tych robót (inwestycji) znajdowały się dwie roboty wymienione powyżej.W przypadku składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek jest spełniony, jeżeli wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykażą się doświadczeniem, o którym mowa powyżej.Jeżeli w dokumentach Wykonawcy wartości będą podane w walucie obcej to Zamawiający przeliczy tę wartość na PLN wg średniego kursu NBP, na dzień którego określona wartość się odnosi (np. dzień zakończenia realizacji robót). Jeżeli na ten dzień nie był publikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed tym dniem.1.2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:a) Kierownik budowy – osoba posiadająca:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.b) Kierownik robót ogólnobudowlanych – osoba posiadająca:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń.Zamawiający dopuszcza możliwość aby jedna osoba łączyła dowolnie funkcje w powyższych zakresach, jeżeli posiada stosowne uprawnienia.Zamawiający uznaje:- wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz- uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także- zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.2. Sytuacji ekonomicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek jeżeli wykaże, że:2.1) posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).Zamawiający dopuszcza sumowanie wartości środków finansowych posiadanych przez wykonawcę ze zdolnością kredytową tegoż wykonawcy, tak aby osiągnąć minimalną kwotę na wykazanie sytuacji finansowej.Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania zdolności kredytowej potwierdzonej przez różne instytucje (banki) dla jednego wykonawcy.W przypadku składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek jest spełniony, jeżeli wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykażą się sytuacją finansową, o której mowa powyżej.Jeżeli w dokumentach Wykonawcy wartości będą podane w walucie obcej to Zamawiający przeliczy tę wartość na PLN wg średniego kursu NBP, na dzień którego określona wartość się odnosi. Jeżeli na ten dzień nie był publikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed tym dniem.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach