Przetargi.pl
Budowa boiska na osiedlu Lenartowice

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2013-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 00052450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska na osiedlu Lenartowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót: I.Roboty rozbiórkowe i wycinka drzew rozbiórka elementów betonowych - 16,03 m3 rozbiórka krawężników drogowych - 8,00 mb wycinka drzew - 1,00 szt. nasadzenia drzew - 1,00 szt. przycinka drzew - 8,00 szt. II.Roboty ziemne mech. usuniecie warstwy humusu grub. 20 cm - 1110,12 m2 mech. korytowanie podłoża grub. 23 - 25 cm - 1165,12 m2 odwóz gruntu na miejsce składowania - 523,56 m3 wywóz gruzu na miejsce składowania - 16,67 m3 III.Wykonanie podbudowy profilowanie zagęszczanie podłoża - 1165,12 m2 posypka piaskowa - 1165,12 m2 geowłóknina - 1165,12 m2 podbudowa grub.15 cm z kruszywa 4-31,5mm - 915,74 m2 podbudowa grub.5 cm z kruszywa 0,075-4 mm - 613,11 m2 podbudowa grub. 20cm z kruszywa 0,00-31,5mm - 249,38 m2 nawierzchnia z kruszywa 8-16mm - 302,63 m2 plantowanie terenu i obsianie terenu w ziemi urodz. - 304,20 m2 IV.Nawierzchnia z kostki brukowej bet. grub. 6cm - 249,38 m2 warstwa elastyczna stabilizująca grub. 3,5 cm - 613,11 m2 nawierzchnia poliuretanowa grub. 1,3 cm - 613,11 m2 wykonanie ławy bet pod krawężniki - 7,71,m3 osadzenie krawężników i obrzeży bet. - 275,60 mb V.Ogrodzenie i piłko chwyty wyk. stóp fundamentowych - 11,40 m3 wyk. ogrodzenia systemowego wys. 4,10m - 35,18 mb wyk. ogrodzenia systemowego wys. 2,10m - 87,16mb montaż piłko chwytów wys. 6,00m - 30,00 mb montaż bramy systemowej wys.3,00m z naświetlem - 1 kpl. montaż furtki systemowej h-2,10m - 3 kpl. VI.Wyposażenie dostawa i montaż koszy stałych wraz z konstrukcją nośną i fundamentami obręczami, siatkami i tablicami - 2 kpl. dostawa montaż słupków demontowalnych do siatkówki wraz z fundamentami i siatką - 2 kpl. dostawa i montaż ławki ze stali nierdzewnej - 6 szt. dostawa i montaż koszy na śmieci ze stali nierdzewnej - 3 szt. dostawa i montaż stojaków na rowery ze stali nierdzewnej - 1 szt. dostawa pojemników na odpady ze stali ocynkowanej - 1 szt. dostawa i montaż domku narzędziowego wraz z fundamentami wg. załączonego projektu - 1 kpl. VII.Instalacje elektryczne wykonanie zasilania boiska ze złącza kablowego ZK-1+P montaż tablicy rozdzielczej TS. montaż tablicy rozdzielczej TB-W - 1 kpl. wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego wg. projektu. wykonanie instalacji oświetlenia boiska sportowego wg. projektu. instalacja gniazd wtykowych wg. projektu instalacja gniazd siłowych wg. projektu instalacja odgromowa masztów dostawa i montaż słupów oświetleniowych wraz z fundamentami i wysięgnikami rurowymi - 4 szt. dostawa i montaż opraw oświetlenia zewnętrznego - 12 szt. roboty ziemne przy rob. Elektrycznych -61,60m3 SZCZEGÓŁOWY ZAKRES OKREŚLA projekt architektoniczno-budowlany, projekt wykonawczy, STWiO, pomocniczo do wyceny przedmiar robót Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: a. Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3kpl. (w tym 1kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej. b. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. c. Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. d. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. e. Projekt organizacji ruchu na czas budowy i organizację ruchu oraz oznakowanie budowy. f. Ewentualne zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane. g. Remonty i naprawę (odtworzenie) zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach. h. Zapewnienie dojazdu do posesji w czasie prowadzenia robót. i. Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. j. Wykonanie zaleceń pokontrolnych organów wymienionych powyżej. k. Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Miejskie Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. l. W przypadku wystąpienia robót demontażowych, Zamawiający zastrzega sobie do ponownego wykorzystania następujące materiały z rozbiórki: płytki chodnikowe, kostka granitowa, krawężniki i obrzeża chodnikowe w związku z czym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie oraz nie należy ich przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. m. W przypadkach wystąpienia konieczności wycinki drzew określonej decyzją zawartą w projekcie oraz po uzgodnieniu z inspektorem nadzoru zamawiającego, to: należy pociąć je na odcinki o dł. 120 cm i uformować w stosy na placu budowy lub w jego bezpośrednim sąsiedztwie w miejscu wskazanym przez zamawiającego. n. W przypadku nasadzeń występujących w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć mapę nasadzeń z wykazem zastosowanych sadzonek. o. Wykonanie i zamontowanie dwóch tablic informacyjnych metalowych powlekanych (lub równoważnych) wg wzorca zamieszczonego w niniejszej SIWZ (WZÓR Nr 22). - tablica o wymiarach 150cm x 100cm na słupkach metalowych w czasie trwania inwestycji. - tablica o wymiarach 150cm x 100cm na słupkach metalowych po zakończeniu Inwestycji. p. Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego. q. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i przedłożyć Zamawiającemu najpóźniej z datą przekazania placu budowy, polisę ubezpieczenia kontraktu (umowy) w zakresie ryzyk budowlanych, a przede wszystkim odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanych robót budowlanych w ramach niniejszego zamówienia ważną przez cały okres realizacji zamówienia. Ubezpieczenie ma obejmować wypadki ubezpieczeniowe zaistniałe w okresie ubezpieczenia, z których roszczenia zostaną zgłoszone przed upływem ustawowego terminu przedawnienia. Ubezpieczenie ma obejmować w szczególności odpowiedzialność Wykonawcy w stosunku do osób trzecich za szkody osobowe i rzeczowe powstałe w związku z realizacją zadania Budowa boiska na osiedlu Lenartowice. Minimalna suma gwarancyjna w ubezpieczeniu powinna wynosić nie mniej niż 500.000,- PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Powyższe ubezpieczenie nie dotyczy ubezpieczenia OC prowadzonej działalności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15 000.00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach