Przetargi.pl
Budowa boiska i elementów lekkoatletycznych przy Placu Staszica

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 4144000 , fax. 54 4144257
  • Data zamieszczenia: 2015-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 4144000, fax. 54 4144257
    REGON: 91086691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska i elementów lekkoatletycznych przy Placu Staszica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych II etapu, III etapu i wykonanie nasadzeń oraz trawników na podstawie opracowanej dokumentacji. UWAGA! Dokumentacja projektowa została opracowana dla całego zadania inwestycyjnego z podziałem na I etap (zrealizowany), II etap, III etap realizacji, zieleń. W ramach przedmiotowego zamówienia, należy wykonać: II etap, III etap oraz zieleń. Przedsięwzięcie realizowane jest na terenie działek nr 10/1, 49, 45/2 obręb Włocławek KM 49/2 przy Placu Staszica 1 we Włocławku. Działka nr 10/1, KM 49/2 jest wpisana do rejestru zabytków Województwa Kujawsko - Pomorskiego pod numerem A/727 (dawny rejestr nr 395/A) decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Włocławku z dnia 6 września 1996 r. W sąsiedztwie planowanej lokalizacji boiska i elementów lekkoatletycznych usytuowane są budynki szkolne oraz boisko wielofunkcyjne zrealizowane w 2013 r. Cały teren jest ogrodzony. II etap obejmuje budowę/wykonanie m.in.: 1) boiska do piłki koszykowej i siatkowej o nawierzchni syntetycznej, 2) bieżni lekkoatletycznej o nawierzchni syntetycznej, 3) skoczni do skoku w dal - rozbieg o nawierzchni syntetycznej, 4) rzutni do pchnięcia kulą, 5) wyposażenie boiska i elementów lekkoatletycznych, 6) piłkochwytu, 7) ciągu komunikacyjnego wokół boiska - chodnik, 8) oświetlenia boiska z monitoringiem (2 słupy oświetleniowe S5, S6; 2 kamery K4, K5), 9) drenażu boiska wraz z odwodnieniem liniowym, 10) uporządkowania terenu po realizacji II etapu. III etap obejmuje budowę/wykonanie m.in.: 1) dwóch zjazdów publicznych od str. ul. PCK, 2) alejki spacerowej z elementami małej architektury, 3) dostawa i montaż ławek, 4) ogrodzeń wraz z bramami i furtkami: a) odtworzenie istniejącego ogrodzenia stalowego na cokole betonowym od strony ul. Stodólnej i Pl. Staszica, b) ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych od strony południowej z przyległymi posesjami, 5) uporządkowania terenu po realizacji III etapu. Zieleń/nasadzenia obejmują m.in.: 1) przygotowanie terenu, 2) sadzenie drzew, 3) sadzenie krzewów, 4) wykonanie i pielęgnacja trawników, 5) pielęgnacja drzew i krzewów. Szczegółowy zakres robót przewidziany poszczególnymi etapami został przedstawiony w części rysunkowej dokumentacji - rys. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4. Ustalenia dodatkowe: 1) Prace będą prowadzone przy czynnym obiekcie, Wykonawca jest zobowiązany współpracować z Użytkownikiem w trakcie realizacji prac. 2) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia mienia znajdującego się w dyspozycji Szkoły przed uszkodzeniem spowodowanym prowadzonymi pracami budowlanymi. 3) Prace związanie z przepięciem instalacji nie mogą dezorganizować pracy Szkoły. 4) Wykonawca dostarczy wszystkie fabrycznie nowe urządzenia i wyposażenie. Zamontuje elementy wyposażenia wymagające montażu i podłączeń. 5) Wykonawca przeprowadzi szkolenia z zamontowanych urządzeń/wyposażenia wskazanym przez Użytkownika osobą potwierdzone protokołem z przeprowadzonego szkolenia (podpisanym przez Użytkownika, Wykonawcę i Zamawiającego). 6) Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot zamówienia w stanie gotowym do przystąpienia do użytkowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 6.000,00 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach