Przetargi.pl
Budowa boisk wielofunkcyjnych w miejscowościach Skrzyńsko oraz Beźnik

Gmina i Miasto Przysucha ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Plac Kolberga
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6752823, , fax. 48 6752106
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Przysucha
    Plac Kolberga 11
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 48 6752823, , fax. 48 6752106
    REGON: 67022337900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaprzysucha.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boisk wielofunkcyjnych w miejscowościach Skrzyńsko oraz Beźnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Nazwa zamówienia: Budowa boisk wielofunkcyjnych w miejscowościach Skrzyńsko oraz Beźnik W zakres zamówienia wchodzą części: 3.1.1. Część I:Budowa infrastruktury rekreacyjno-sportowej (boisko wielofunkcyjne) w m. Skrzyńsko. 3.1.2. Część II: Budowa infrastruktury rekreacyjno-sportowej (boisko wielofunkcyjne) w m. Beźnik. 3.2. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie dwóch boisk wielofunkcyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą odpowiednio w miejscowościach Skrzyńsko i Beźnik. 3.3. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje w szczególności budowy: 3.3.1. Budowa infrastruktury rekreacyjno-sportowej (boisko wielofunkcyjne) w m. Skrzyńsko – Lokalizacja: miejscowość Skrzyńsko, nr ewid. Działek: 2113/. Wymiary boiska 26 x 46 m, nawierzchnia sportowa – warstwa nośna z granulatu SBR oraz warstwa użytkowa z mieszanki EPDM i PU. Piłkochwyty wzdłuż dłuższych boków o wysokości 5,0 m, wzdłuż krótszych boków o wysokości 6 m. Boiska wyposażone i oznakowane do gry: w koszykówkę 2 kpl, siatkówkę i tenis 1 kpl, piłkę ręczna 1 kpl. Zjazd z drogi gminnej z kostki betonowej gr. 8 cm. Ciągi piesze, miejsca pod ławki, kosze, stojaki na rowery z kostki betonowej gr. 6 cm. Elementy małej architektury: 4 pięciostanowiskowe stojaki na rowery, ławki z oparciem 4 szt, kosze na śmieci 2 szt. Ogrodzenie ( z trzech stron) wykonane z paneli systemowych na podmurówce systemowej, od strony drogi gminnej brama przesuwna długości 5 m oraz furtka szerokości 1 m. 3.3.2. Budowa infrastruktury rekreacyjno-sportowej (boisko wielofunkcyjne) w m. Beźnik – Lokalizacja: miejscowość Beźnik, nr ewid działek: 538 i 539. Wymiary boiska 26 x 46 m, nawierzchnia sportowa – warstwa nośna z granulatu SBR oraz warstwa użytkowa z mieszanki EPDM i PU. Piłkochwyty wzdłuż dłuższych boków o wysokości 5,0 m, wzdłuż krótszych boków o wysokości 6 m. Boiska wyposażone i oznakowane do gry: w koszykówkę 2 kpl, siatkówkę i tenis 1 kpl, piłkę ręczną 1 kpl. Zjazd z drogi gminnej oraz teren na stojaki rowerowe z kostki betonowej gr. 8 cm. Elementy małej architektury: 4 pięciostanowiskowe stojaki na rowery, ławka z oparciem 1 szt, kosz na śmieci 1 szt. 3.3.3. Wykonanie nasadzeń roślin, trawników. 3.3.4. Prace wykończeniowe i porządkowe. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w niniejszej SIWZ oraz warunki techniczne jego wykonania i odbiorów określają poniższe dokumenty, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 3.4.1. Projekty budowlane odpowiednio pod nazwą: 3.4.1.1. Budowa infrastruktury rekreacyjno-sportowej – Boisko wielofunkcyjne na działce nr ew. gr. 2113/2 w m Skrzyńsko gm. Przysucha. 3.4.1.2. Budowa infrastruktury rekreacyjno-sportowej – Boisko wielofunkcyjne na działce nr ew. gr. 538 i 539 w m. Beźnik. Przysucha. 3.4.2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych dotyczące odpowiednio boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Skrzyńsko oraz boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Beźnik:. 3.5. Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową, a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego wykończenia. Roboty te obejmują w szczególności: 3.5.1. Organizacja, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy. 3.5.2. Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego. 3.5.3. Likwidację budowy i uporządkowanie obiektu objętego placem budowy. 3.6. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV. Główny przedmiot zamówienia: 45212200-8 Dodatkowe przedmioty zamówienia: 45111200-0 3.7. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: lokalizacje poszczególnych obiektów zostały podane w punkcie 3.1. 3.8. Termin wykonania zamówienia: do dnia 31.07.2020 r. Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę robót budowlanych gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. Gotowość do odbioru potwierdza oświadczeniem inspektor nadzoru inwestorskiego stwierdzając ostateczne zakończenie wszystkich robót, kompletność dokumentacji, jej sprawdzenie i zatwierdzenie. 3.9. Gwarancja jakości. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane części zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Okres udzielenia gwarancji jakości stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 3.10. Zatrudnienie na umowę o pracę. 3.10.1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności nie będące samodzielnymi funkcjami technicznymi w budownictwie w zakresie realizacji robót budowlanych wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia, (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks pracy (j.t. Dz.U. 2019 poz.1040 z późn. zm.) na podstawie umowy o pracę, co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia. 3.10.2. Rodzaj czynności, których dotyczy obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: - robót ziemnych, robót polegających na wykonaniu nawierzchni boisk, powierzchni z kostki brukowej. 3.10.3. Sposób dokumentowania zatrudnienia wyżej wymienionych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu ich niespełnienia określa projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ 3.11. Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia: 3.11.1. Przedmiary robót załączone do SIWZ należy traktować jedynie jako dokumenty pomocnicze przy opracowaniu oferty, a zawarte w nich zestawienia robót mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania poszczególnych części zadania. 3.11.2. Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami w szczególności spełniać wymagania normy PN-EN 14877:2014-02 i spełniać warunki określone w Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ. 3.11.3. Ewentualne użycie w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz, będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy. 3.11.4. Materiały z rozbiórki nieprzewidziane dokumentacją projektową do ewentualnego wykorzystania przy realizacji przedmiotu zamówienia stanowią własność Zamawiającego i zostaną złożone przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Pozostały materiał z rozbiórki, należy traktować jako odpad i postępować z nim zgodnie z przepisami ustawy o odpadach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium odpowiednio w wysokościach: Część I: Budowa infrastruktury rekreacyjno-sportowej (boisko wielofunkcyjne) w m. Skrzyńsko – 14000,00 PLN (słownie: czternaście tysięcy złotych). Część II: Budowa infrastruktury rekreacyjno-sportowej (boisko wielofunkcyjne) w m. Beźnik – 10000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą. 10.1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 10.1.2. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ., a w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenia składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 10.1.3. Oryginał dokumentu wadialnego - w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz. 10.1.4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach, którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Załącznik nr 9 do SIWZ. 10.1.5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Załącznik nr 7 do SIWZ. 1) W przypadku podpisywania ofert przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. 2) W przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach