Przetargi.pl
Budowa boisk wielofunkcyjnych przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Strykowie

Gmina Stryków ogłasza przetarg

  • Adres: 95010 Stryków, ul. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427 198 002 , fax. 427 198 193
  • Data zamieszczenia: 2018-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stryków
    ul. Kościuszki 27
    95010 Stryków, woj. łódzkie
    tel. 427 198 002, fax. 427 198 193
    REGON: 47205783300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boisk wielofunkcyjnych przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Strykowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do PFU oraz dokumentacji projektowej i robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj zadaszenia zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym, zwanym dalej PFU, stanowiącym załącznik do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyszkolnych boisk wielofunkcyjnych oraz opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie zadaszenia nad boiskami wielofunkcyjnymi (z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną: oświetlenie LED, ogrzewanie piecem grzewczym – do realizacji przy Szkole Podstawowej nr 1 w Strykowie. Inwestycja obejmować będzie teren nieruchomości zlokalizowanej w Strykowie przy ul. Warszawskiej 39, na działce o nr ewid. 290/6, obręb S-2. Powierzchnia całkowita nieruchomości 0.1931 ha. Działka jest własnością Gminy Stryków. W planie zagospodarowania przestrzennego teren oznaczony symbolem 2.15U zachowuje istniejące usługi oświaty (szkoła podstawowa) wraz z towarzyszącym zagospodarowaniem. Teren przeznaczony pod inwestycję znajduje się przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Strykowie i jest używany jako boisko sportowe przez dzieci uczęszczające do tej szkoły. Teren opracowania znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej, a zmiany zagospodarowania podlegają uzgodnieniom z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Łodzi. W ramach zadania zostaną wybudowane - zgodnie z przyjętym zgłoszeniem - 2 boiska wielofunkcyjne wraz z zagospodarowaniem terenu: do gry w tenisa ziemnego, siatkówkę i koszykówkę o łącznej powierzchni 1.195,75m2,szerokość 34,44m, długość 34,72m. Szczegółowy projekt budowy boisk wielofunkcyjnych wraz ze specyfikacją techniczną wykonania robót stanowi załącznik do PFU. Z uwagi na planowane zaprojektowanie i wykonanie zadaszenia boisk wielofunkcyjnych Zamawiający odstępuje od wykonania ogrodzenia boisk po obwodzie. Opracowana dokumentacja projektowa zadaszenia boisk wielofunkcyjnych wraz z infrastrukturą niezbędną do prawidłowego ich funkcjonowania musi zawierać opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczególnymi niezbędne do uzyskania decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę oraz być kompletna z punktu widzenia prawidłowej realizacji inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną oraz wymogami. Wykonawca na podstawie sporządzonej dokumentacji winien następnie zrealizować przedmiotowe zadaszenie boisk wielofunkcyjnych. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie boisk wielofunkcyjnych z zadaszeniem. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca. Oznaczenie wg CPV: 71.22.00.00-6 – Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00-7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.10.00.00-8 – Przygotowanie terenu pod budowę 45.00.00.00-7 – Roboty budowane 45.21.22.21 -1– Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych 45.22.38.00-4 – Montaż gotowych konstrukcji Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.). Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które przy realizacji przedmiotowego zadania będą wykonywać następujące czynności: - prace budowlane i instalacyjne związane z wykonaniem płyt boisk, - prace związane z wykonaniem instalacji elektroenergetycznych, - roboty instalacyjne, - wykonanie wykopów wraz zabezpieczeniem i oznakowaniem, - obsługa mechanicznego i elektrycznego sprzętu na budowie, - prace związane z wykonaniem zagospodarowania terenu, - prace budowlane związane z zadaszeniem płyt boiska. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, projektantów. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om wraz ze wskazaniem danych kontaktowych podwykonawcy i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: pietnaście tysięcy złotych zero groszy). 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Strykowie 52 8785 0002 2001 0000 1993 0006 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 21 w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. W przypadku gdy wadium w formie gwarancji wnoszone będzie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści gwarancji powinno wynikać, że odnosi się ona zarówno do zleceniodawcy gwarancji, jak i do wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy. 10. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1, 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 3. dowód wniesienia wadium, 4. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach