Przetargi.pl
Budowa boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni syntetycznej przy PSP nr 13 i PSP nr 26 w Radomiu

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3620471 , fax. 048 3620532
  • Data zamieszczenia: 2016-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3620471, fax. 048 3620532
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni syntetycznej przy PSP nr 13 i PSP nr 26 w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni syntetycznej przy PSP nr 13 i PSP nr 26 w Radomiu. 2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1.1. Wykonanie zadania nr I pn: Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej przy PSP nr 13 ul. Sienkiewicza, dot. budowy boiska wielofunkcyjnego i bieżni 60 m dwutorowej o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej oraz skoczni do skoku w dal, wraz z infrastrukturą techniczną (oświetlenie boiska, odwodnienie boiska, piłkochwyty) przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 13 przy ul. Sienkiewicza 30 w Radomiu. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) rozebranie nawierzchni asfaltowej istniejącego boiska, 2) budowa boiska o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 44 x 26 m, a) Podbudowa przepuszczalna: - geowłoknina separacyjno-filtracyjna - piasek zagęszczony - grubość warstwy 15 cm, - kruszywo kamienne - zaklinowane i zagęszczone (frakcji 32 - 63 mm) - grubość warstwy 14 cm, - kruszywo kamienne - zaklinowane i zagęszczone (frakcji 5 - 31,5 mm) - grubość warstwy 6 cm, - miał kamienny (frakcji 1 - 5 mm) - grubość warstwy 3 cm, - podkład elastyczny mineralno-syntetyczny ET przepuszczalny dla wody - grubość warstwy 3,5 cm b) Nawierzchnia poliuretanowa typu EPDM o parametrach: - grubość całkowita - minimum 13 mm, - przepuszczalna dla wody, - jednorodna, jednowarstwowa, w kolorze ceglastym (bez zastosowania natrysku). 3) wykonanie bieżni dwutorowej długości 60 m o nawierzchni jak w/w boisko, 4) wykonanie skoczni do skoku w dal, 5) wykonanie odwodnienia terenu boiska, 6) wykonanie oświetlenia terenu boiska, 7) wykonanie piłkochwytów, 8) wyposażenie boiska, 9) zagospodarowanie terenu, w tym chodniki z kostki brukowej. 2.1.2. Wykonanie zadania nr II pn.: Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej przy PSP nr 26 ul. Wośnicka dot. budowy boiska wielofunkcyjnego i bieżni 60 m czterotorowej o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej wraz z infrastrukturą techniczną (oświetlenie boiska, odwodnienie boiska, piłkochwyty) przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 26 przy ul. Wośnickiej 125 w Radomiu. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) rozebranie nawierzchni asfaltowej istniejącego boiska 2) budowa boiska o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 44 x 26 m, a) Podbudowa przepuszczalna: - geowłoknina separacyjno-filtracyjna - piasek zagęszczony - grubość warstwy 20 cm, - kruszywo kamienne - zaklinowane i zagęszczone (frakcji 32 - 63 mm) - grubość warstwy 15 cm, - kruszywo kamienne - zaklinowane i zagęszczone (frakcji 5 - 31,5 mm) - grubość warstwy 8 cm, - miał kamienny (frakcji 1 - 5 mm) - grubość warstwy 3 cm, - podkład elastyczny mineralno-syntetyczny ET przepuszczalny dla wody - grubość warstwy 3,5 cm b) Nawierzchnia poliuretanowa typu EPDM o parametrach: - grubość całkowita - minimum 13 mm, - przepuszczalna dla wody, - jednorodna, jednowarstwowa, w kolorze ceglastym (bez zastosowania natrysku). 3) wykonanie bieżni czterotorowej długości 60 m o nawierzchni jak w/w boisko, 4) wykonanie odwodnienia terenu boiska, 5) wykonanie oświetlenia terenu boiska, 6) wykonanie piłkochwytów, 7) wyposażenie boiska, 8) zagospodarowanie terenu, w tym chodniki z kostki brukowej. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacja techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej itp. (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) pełna obsługa geodezyjna, w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, 2) badania zagęszczenia podbudowy boisk, 3) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; 4) uporządkowanie terenu po budowie 5) likwidacja placu budowy 6) wykonanie tablicy informacyjnej (dot. każdego z zadań) o wymiarach min. 60 x 80 cm, z trwałych materiałów (stali nierdzewnej, blachy lub pleksi, napisy czarne na białym tle) mocowanej na elewacji budynku szkoły lub na konstrukcji piłkochwytu (ostateczna treść zapisu na tablicy podlega uzgodnieniu z Zamawiającym). oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 25000 (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100) złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach