Przetargi.pl
Budowa boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni poliuretanowej przy Zespołach Szkół na terenie Gminy Ropczyce

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39100 Ropczyce, ul. Krisego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2017-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1
    39100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 52472000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni poliuretanowej przy Zespołach Szkół na terenie Gminy Ropczyce
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ramach zadania p.n. „Budowa boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni poliuretanowej przy Zespołach Szkół na terenie Gminy Ropczyce” ogólnodostępnych boisk wielofunkcyjnych przy Zespołach Szkół w Gnojnicy Dolnej i Niedźwiadzie Górnej gmina Ropczyce woj. Podkarpackie, dofinansowanych w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1.1. Część I - „Budowa ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego w Gnojnicy” - obejmuje wykonanie ogólnodostępnego boiska do koszykówki i siatkówki o nawierzchni z poliuretanu o wymiarach zewnętrznych 32,10 x 19,10 m na działce ewid. nr 507 położonej w miejscowości Gnojnica, gm. Ropczyce, w tym: 1.1.1. Płyta boiska o nawierzchni sportowej w technologii typu EPDM, wykonana dwuwarstwowo, dolna warstwa wykonana z granulatu SBR min. gr. 13 mm, górna warstwa wykonana z granulatu EPDM min. gr. 7 mm. Konstrukcję nawierzchni należy ułożyć na wykonanej bezpośrednio na podbudowie mineralnej warstwie szczepnej gr. 25 mm z materiału ET (przepuszczalny podkład elastyczny). Nawierzchnia boiska do siatkówki w kolorze zielonym, pozostała nawierzchnia w kolorze czerwonym, z liniami gr. max 5 cm na boisku do siatkówki w kolorze żółtym a boiska do koszykówki w kolorze białym. Nawierzchnia ułożona na podbudowie, z wyprofilowanymi spadkami poprzecznymi i podłużnymi, podbudowa wraz z nawierzchnią oddzielona od pozostałych elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 100x30x8 cm ustawionymi na ławie betonowej z betonu B10 z oporem. Powierzchnia boiska z wyprofilowanym dodatkowo spadkiem pomocniczym o wartości 1,5%. Grunt pochodzący z wykopów należy wykorzystać do niwelacji terenu pod boisko a resztę wywieźć na teren własny działki wskazany przez Zamawiającego. 1.1.2. Elementy wyposażenia boisk: Boisko do mini koszykówki wyposażone w kosze systemowe, na konstrukcji stalowej, dwusłupowe ocynkowane, malowane proszkowo w kolorze srebrnym, z wysięgnikiem składanym systemowym (o wysięgu 2,2-3,2m) o konstrukcji stalowej lakierowanej proszkowo wyposażone w tablicę epoksydową o wym. 105x180 cm, z obręczą stalową mocowaną do konstrukcji nośnej tablicy, oraz siatką nylonową o średnicy sznurka 6 mm w kolorze białym. Boisko do siatkówki wyposażone w zestaw słupków aluminiowych, lakierowanych proszkowo w kolorze srebrnym lub bezbarwnym, wzmocnione, uniwersalne, z płynną regulacją wysokości siatki. Słupki demontowane, osadzone w tulejach systemowych z deklami w kolorze nawierzchni. Jeden ze słupków z siedziskiem dla sędziego. 5 kompletów siatek polietylenowych turniejowych, oczka 10x10 cm, średnica sznurka min. 5 mm, naciąg stalowy min. 5 mm, taśma PVC górna i dolna, wzmocnione boki, antenki. Mocowanie do słupków 6 punktowe. Słupki wyposażyć w 1 kpl. osłon wykonanych z pianki, pokrytych odpornym na rozerwanie materiałem PVC. 1.1.3. Ogrodzenie należy wykonać z siatki ocynkowanej, powlekanej PVC, grubości 4,0 mm, grubość drutu stalowego ocynkowanego 2,5 - 2,8 mm, oczko 6x6 cm, kolor zielony, o wysokości 4,0 m wraz z bramą wjazdową oraz 2 furtkami wejściowymi wypełnionymi siatką ogrodzeniową. Siatkę, słupy, bramy i furtki wykonać w kolorze zielonym. Podmurówkę wykonać w postaci obrzeży trawnikowych 8x30x100 cm, poniżej poziomu nawierzchni sportowej. 1.1.4. Utwardzenie terenu: Chodnik – dojście do boiska oraz przed wejściem na boisko wykonać z kostki brukowej o grubości 6 cm w kolorze szarym, ograniczonej obrzeżami betonowymi o wym. 8x30xl00cm w ławie betonowej. Podjazd do bramy wyprofilować. 1.1.5. Rozbiórka piwnicy. 1.1.6. Oczyszczenie skarp. 1.1.7. Wykonanie nawierzchni trawiastej i uporządkowanie terenu wokół boiska. 1.1.8. Zakup i montaż koszy do selektywnego zbierania odpadów – 5 szt. z opisem frakcji. 1.1.9. Część I zamówienia nie obejmuje zakupu i montażu urządzeń siłowni zewnętrznych. 1.2. Część II - „Budowa ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego w Niedźwiadzie” -obejmuje wykonanie ogólnodostępnego boiska do koszykówki i siatkówki o nawierzchni z poliuretanu o wymiarach zewnętrznych 30,10 x 17,10 m na działce ewid. nr 2021/1 położonej w miejscowości Niedźwiada, gm. Ropczyce, w tym: 1.2.1. Płyta boiska o nawierzchni sportowej w technologii typu EPDM, dwuwarstwowa: dolna warstwa wykonana z granulatu SBR min. gr. 7 mm, górna warstwa wykonana z granulatu EPDM min. gr. 7 mm. Konstrukcję nawierzchni należy ułożyć na wykonanej bezpośrednio na podbudowie mineralnej warstwie szczepnej gr. 30 mm z materiału ET (przepuszczalny podkład elastyczny). Kolor nawierzchni czerwony, boisko do siatkówki – kolor zielony, liniami gr. max 5 cm: boiska do siatkówki w kolorze żółtym a boiska do koszykówki w kolorze białym. Nawierzchnia ułożona na podbudowie, z wyprofilowanymi spadkami poprzecznymi i podłużnymi, podbudowa wraz z nawierzchnią oddzielona od pozostałych elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 100x30x8 cm ustawionych na ławie betonowej z betonu B10 z oporem. Powierzchnia boiska z wyprofilowanym dodatkowy spadkiem pomocniczym o wartości 1,0%. Grunt pochodzący z wykopów należy wykorzystać do niwelacji terenu pod boisko a resztę wywieźć na teren własny działki wskazany przez Zamawiającego. 1.2.2. Elementy wyposażenia boisk: Boisko do koszykówki wyposażone w kosze systemowe, na konstrukcji stalowej, dwusłupowe ocynkowane, malowane proszkowo w kolorze srebrnym, z wysięgnikiem składanym systemowym (o wysięgu 2,2 - 3,2 m) o konstrukcji stalowej lakierowanej proszkowo wyposażone w tablicę epoksydową o wym. 105x180 cm, z obręczą stalową mocowaną do konstrukcji nośnej tablicy, oraz siatką nylonową o średnicy sznurka 6 mm w kolorze białym. Boisko do siatkówki wyposażone w: - zestaw słupków aluminiowych, lakierowanych proszkowo w kolorze srebrnym lub bezbarwnym, wzmocnione, uniwersalne, z płynną regulacją wysokości siatki, słupki demontowane, osadzone w tulejach systemowych z deklami w kolorze nawierzchni, jeden ze słupków z siedziskiem dla sędziego, - 2 komplety siatki polietylenowej turniejowej, oczka 10x10 cm, średnica sznurka min. 5 mm, naciąg stalowy min. 5 mm, taśma PVC górna i dolna, wzmocnione boki, antenki, mocowanie do słupków 6 punktowe, - słupki wyposażyć w 1 kpl. osłon wykonanych z pianki, pokrytych odpornym na rozerwanie materiałem PVC. 1.2.3. Ogrodzenie boiska ogrodzeniem wysokości 4,0 m oraz 3,0 m z siatki zgrzewanej (panelowe), stalowej, ocynkowanej, powlekanej PCV, z drutu gr. min. 5 mm, o oczkach max. 5×20 mm, z dwukrotnym przetłoczeniem na każdy metr wysokości, mocowanej uchwytami systemowymi do słupków z profili stalowych ocynkowanych, malowanych farba antykorozyjną, min. 80×40×3 mm w rozstawie co ok. 2,5 m ( ±20% ) zabetonowanych w fundamencie o wymiarach Ø 30×100 cm, z betonu B20. W ogrodzeniu boiska należy wykonać bramę wjazdową oraz 2 furtki wejściowe wypełnionymi siatką ogrodzeniową, wyposażone w klamki z zamkami lub elementy umożliwiające stałe zamknięcie obiektu. Siatkę, słupy, bramy i furtki wykonać w kolorze zielonym. Podmurówkę wykonać w postaci obrzeży trawnikowych 8x30x100 cm, poniżej poziomu nawierzchni sportowej. Od strony budynku szkoły dopuszcza się wykorzystanie słupów istniejącego piłkochwytu o wys. ok. 5,0 m i uzupełnienie ich o elementy podwalinowe w postaci obrzeży trawnikowych i kostki i siatkę zgrzewaną, z uwzględnieniem nadspawania 3 szt. istniejących słupów o wysokości 4,0 m do wysokości 5,0m. Pozostała część ogrodzenia od strony szkoły uzupełnić nowym ogrodzeniem o wysokości 4,0m. 1.2.4. Mała architektura: Zakup i montaż koszy do selektywnego zbierania odpadów – 5 szt. 1.2.5. Utwardzenie terenu: Ciągi piesze – chodnik z kostki brukowej o grubości 6 cm, obrzeża betonowe o wym. 8x30xl00cm w ławie betonowej. Podjazd do bramy należy wyprofilować. 1.2.6. Odwodnienie: Odwodnienie płyty boiska należy wykonać w postaci instalacji drenarskiej z odprowadzeniem wód na własną działkę. Dodatkową warstwę przepuszczalną stanowi podbudowa, którą należy wykonać z podsypki piaskowej i kruszywa kamiennego łamanego. 1.2.7. Kanalizacja deszczowa: Kanalizację deszczową należy wykonać z rur PVC Ø 160 klasy N w terenach zielonych o łącznej długości 14m. Studzienki D1 i D2 należy wykonać jako PVC np. typu Wavin, wyposażone w teleskop w włazem żeliwnym typu średniego. Skarpę wokół wylotu kanalizacji deszczowej do korytka należy umocnić płytami Jomba do pełnej wysokości skarpy na długości 2,0 m. 1.2.8. Część II zamówienia nie obejmuje wykonania: - przełożenia i przebudowy odcinka sieci wodociągowej od W1 do W3, - oświetlenia terenu oraz wykonania zasilania oświetlenia boiska. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia w tym dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy, a ilości podane w nich mają charakter orientacyjny. 3. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych, - realizacji robót w sposób nie powodujący zakłócania funkcjonowania placówki oświatowej, - ścisłej współpracy z Użytkownikiem obiektu, - zapewnienia obsługi geodezyjnej w tym do opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - wykonania niezbędnych prób, badań, sprawdzeń i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4. Dodatkowe informacje i wymagania dotyczące realizacji części II zamówienia: Wykonawca części II zamówienia jest zobowiązany do ścisłej współpracy z Wykonawcą realizowanego równolegle zadania pn. „Termomodernizacja budynku ZS w Niedźwiadzie Górnej” oraz do realizacji zamówienia w sposób nie powodujący zakłócania realizacji robót termomodernizacyjnych. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 6. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 7. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 8. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi 3 lata. 9. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności – szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach