Przetargi.pl
budowa boisk wielofunkcyjnych na terenie Gimnazjum nr 3 w Stargardzie Szczecińskim

Gmina Miasto Stargard Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5784881 , fax. 091 5784889
  • Data zamieszczenia: 2014-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Stargard Szczeciński
    ul. Stefana Czarnieckiego 17 17
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5784881, fax. 091 5784889
    REGON: 00059191700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa boisk wielofunkcyjnych na terenie Gimnazjum nr 3 w Stargardzie Szczecińskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: budowa boisk wielofunkcyjnych na terenie Gimnazjum nr 3 w Stargardzie Szczecińskim 2. Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z budową boisk wielofunkcyjnych wraz z niezbędną infrastrukturą na terenie Gimnazjum nr 3 przy ul. Szkolnej w Stargardzie Szczecińskim w granicach i w zakresie określonym przez projekt budowlany, a w tym: 1) roboty rozbiórkowe, 2) boisko wielofunkcyjne: do koszykówki i siatkówki o nawierzchni poliuretanowej gr. 13 mm (32,1x15 m) 3) boisko do mini piłki nożnej (52x28 m) o nawierzchni z trawy syntetycznej min. 60mm, 4) bieżnia prosta treningowa o dług. 60 m - naw. poliuretanowa gr. 13 mm, 5) skocznia do skoku w dal: rozbieg - naw. poliuretanowa gr. 13 mm, 6) elementy małej architektury: (ławki, kosze na śmieci, wiata śmietnikowa, piłkochwyty, ogrodzenie, balustrada), 7) ciągi komunikacyjne i place z betonowej kostki brukowej (gr. 6 cm), 8) ciągi komunikacyjne i place z betonowej kostki brukowej (gr. 8 cm) 9) parking z betonowych płyt ażurowych (gr. 8 cm), 10) schody terenowe i rampa, 11) kanalizacja deszczowa (odwodnienie boisk), 12) sieć elektryczna (monitoring, oświetlenie dozorowe), 13) zieleń: nawierzchnie trawiaste, nasadzenia, niwelacja terenu, 14) wykonanie innych robót ujętych w przedmiarach robót; oraz: 15) wszelkich innych, nie wymienionych w pkt 1) - 14) robót i prac niezbędnych dla osiągnięcia zamierzonego celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego). Dla uznania, że roboty takie nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia muszą być spełnione następujące warunki: a) roboty wykonywane są w granicach określonych planem sytuacyjnym, b) rodzaj robót budowlanych nie wykracza tematycznie i branżowo poza zakres zagadnień opisywanych przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi, 16) w szczególnych, uzasadnionych przypadkach: robót wykonywanych w sposób zamienny pod względem technologii, zastosowanych materiałów lub urządzeń od sposobu określonego w projekcie budowlanym, których zasadność wykonania w sposób zamienny wynikła w trakcie realizacji zamówienia oraz wynika z korzystnych dla Zamawiającego przesłanek, takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo-funkcjonalnych przedmiotu zamówienia, obniżenie kosztów eksploatacyjnych itp, ale i także z uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej. Realizacja powyższych robót, zwanych dalej robotami zamiennymi, nie może mieć na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania, 17) roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone przedmiarami robót - są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i nie wykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu (rezultatu). Wszystkie roboty nie przewidziane w cenie oferty (a w tym roboty nie ujęte w przedmiarach robót) są robotami dodatkowymi. Roboty dodatkowe nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia są tym samym objęte przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa się w ramach zamówienia podstawowego (w ramach umowy podstawowej). Zamówienie dodatkowe to zamówienie, którego przedmiot wykracza poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszej siwz. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wg stanu znanego Zamawiającemu na dzień wszczęcia postępowania, określony jest przez: projekty budowlane, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (ST) oraz niniejszą siwz - (rzeczywisty, niezbędny dla realizacji przedmiotu zamówienia zakres robót, mieszczący się w definicji określenia przedmiotu zamówienia, może się różnić od zakresu opisanego dokumentacją projektowo-kosztorysową). 2) materiały przetargowe udostępniane jedynie w formie elektronicznej należy pobierać ze strony internetowej Zamawiającego. 3) sposób sporządzenia oferty cenowej opisuje instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej (kosztorysu ofertowego) - załącznik nr 3 do siwz, 4) w opinii Zamawiającego, przed sporządzeniem oferty Wykonawca winien dokonać oględzin terenów objętych robotami, 5) jeżeli postanowienia specyfikacji technicznych w zakresie zasad rozliczania robót, jednostek obmiarowych, płatności itp. różnią się od ustaleń niniejszej siwz i przedmiarów robót - zastosowanie mają ustalenia siwz i przedmiarów robót. 6) jeżeli postanowienia niniejszej SIWZ stoją w sprzeczności z wymaganiami ST - zastosowanie mają ustalenia SIWZ. 4. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia: 1) boisko wielofunkcyjne (siatkówka+koszykówka) o wymiarach 32,1x15m - 481,5m2; 2) boisko do piłki nożnej o wymiarach 52x28m - 1456m2 5. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, wymogami ochrony środowiska i bhp, b) właściwego zorganizowania, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy - zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, c) dokonywania własnym kosztem i staraniem wszelkich niezbędnych zgłoszeń, zajęć, wyłączeń, podłączeń i ich odbiorów, d) prowadzenia niezbędnych wytyczeń i pomiarów geodezyjnych, e) gromadzenia i wywozu materiałów rozbieranych i demontowanych oraz ich utylizacji zgodnie z właściwymi obowiązującymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udokumentowania tych czynności, f) uzgadniania z użytkownikiem obiektu zasad organizacyjnych wykonywania robót, g) realizacji innych obowiązków wynikających ze specyfikacji technicznych (ST), h) sporządzenia przewidzianych Prawem budowlanym właściwych planów, informacji i ogłoszeń dotyczących bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, i) dokonywania wszelkich niezbędnych badań i pomiarów, j) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych oraz niezwłocznego usuwania w okresie gwarancyjnym stwierdzonych wad i usterek. k) poinstruowania podwykonawców (oraz ich dalszych podwykonawców) o obowiązkach i wymaganiach związanych z umowami o podwykonawstwo wynikających z niniejszej siwz, l) monitorowania i egzekwowania od swoich podwykonawców obowiązku zapłaty wynagrodzenia dalszym podwykonawcom, 2) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru robót dokumentacji powykonawczej. Na dokumentacji powykonawczej naniesione będą wszystkie zmiany i odstępstwa z akceptującym wpisem projektanta. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu komplet niezbędnych atestów, świadectw i certyfikatów, wbudowanych materiałów budowlanych, a dla urządzeń również instrukcji użytkowania i dokumentów gwarancyjnych, protokołów wymaganych badań, pomiarów i odbiorów, 3) Inwentaryzacja geodezyjna - Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu nie później niż 7 dni od daty odbioru powykonawczą mapę geodezyjną przyjętą do państwowych zasobów geodezyjno-kartograficznych. Dodatkowo Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) operat geodezyjny zawierający mapę powykonawczą w formie zapisu cyfrowego - plik w formacie EWMAPA lub DXF lub DWG w układzie współrzędnych 2000 oraz w układzie współrzędnych 65 oraz, b) w formie elektronicznej w formacie PDF, mapę w takiej skali, która będzie odzwierciedlała widoczność i uszczegółowienie powykonawczej mapy geodezyjnej jaka będzie przekazana w formie papierowej, 4) Wykonawca w dniu odbioru przekaże Zamawiającemu instrukcje użytkowania nawierzchni i zamontowanego osprzętu oraz dokona niezbędnego przeszkolenia wyznaczonych pracowników Gimnazjum w zakresie praktycznych zasad użytkowania poszczególnych oddawanych obiektów. 5) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego uzupełnianie w okresie 12 miesięcy od daty odbioru robót przepalonych źródeł światła oświetlenia ( w ramach zamówienia i ofertowej ceny), 6) Wykonawca w terminie do 10 dni od daty zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu do akceptacji proponowany Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy poszczególnych etapów realizacji zamówienia. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl (www.stargard.pl / Miasto / Bieżące informacje / Zamówienia publiczne (BIP) lub bip.um.stargard.pl / Urząd Miejski / Zamówienia publiczne).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4) Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 30 000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.stargard.pl / Urząd Miejski / Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach