Przetargi.pl
Budowa boisk wielofunkcyjnych

Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074/8654600 , fax. 074 8674062
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
    pl. Bolesława Chrobrego 1 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074/8654600, fax. 074 8674062
    REGON: 00052605000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boisk wielofunkcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I zadania: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Gimnazjum nr 1 im. A. Mickiewicza w Kłodzku: 1. Główny przedmiot zamówienia CPV: 45212221 - 1 Przedmiotem zamówienia jest I etap budowy wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Gimnazjum nr 1 im. Adama Mickiewicza, ul. Zawiszy Czarnego 5 w Kłodzku. Bezpośrednim celem zamierzenia projektowego jest budowa całorocznego, wielofunkcyjnego boiska sportowego o sztucznej nawierzchni poliuretanowo - kauczukowej składającego się z boiska do koszykówki o wymiarach 26m x 15m i boiska do piłki siatkowej o wymiarach 24m x 15m. Przygotowanie terenu: - pomiary geodezyjne - oczyszczenie i wyrównanie istniejącego boiska asfaltowego Montaż nawierzchni: - wykonanie metodą natryskową przepuszczalnej nawierzchni poliuretanowo - kauczukowej o parametrach: - przygotowanie mocowania pod wyposażenie boiska tj. pod dwa słupki do piłki siatkowej, koszykówki oraz badbinktona Budowa ścianki ogrodzeniowej: - Na terenie działki po obu stronach za tylną krawędzią boiska projektuje się ściankę ogrodzeniową wysokości 3,0m. z siatki stalowej ocynkowanej o oczkach max. 60x60cm rozpiętej na lince min. Ř 4mm pomiędzy słupkami z rur stalowych Ř 70x5mm pomalowanymi farbą do metalu. Pod słupki planuje się wykonanie fundamentów z betonu żwirowego B - 20 o szerokości 40cm i głębokości 120 cm. Wyposażenie boiska: - komplet słupków do piłki siatkowej z siatką Wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe stawiane przedmiotowi zamówienia. Celem potwierdzenia spełniania przez oferowaną nawierzchnię poliuretanowo - kauczukową wymagań zamawiającego należy do oferty dołączyć następujące dokumenty: - ważną pełną wersję aprobaty technicznej ITB lub rekomendacji technicznej ITB zawierającej parametry nawierzchni lub kartę techniczną nawierzchni, - atest higieniczny PZH, - autoryzacje producenta oferowanej nawierzchni sportowej, która powinna być wydana specjalnie na zadanie objęte przetargiem i zawierać potwierdzenie dostarczenia przez producenta wszelkich niezbędnych materiałów do wykonania konkretnego rodzaju nawierzchni sportowych. /parametry nawierzchni zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót/ Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia z Zamawiającym zakresu robót (harmonogram rzeczowo - finansowy) do wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót (Załącznik 5). Część II zadania: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Integracyjnych w Kłodzku: 1. Główny przedmiot zamówienia CPV: 45212221 - 1 Przedmiotem zamówienia jest I etap budowy wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Zespole Szkół Integracyjnych w Kłodzku. Bezpośrednim celem zamierzenia projektowego jest budowa całorocznego, wielofunkcyjnego boiska sportowego o sztucznej nawierzchni poliuretanowo - kauczukowej o wymiarach 40 x 24m. Projektuje się wykonanie metodą natryskową przepuszczalnej nawierzchni poliuretanowo - kauczukowej na podbudowie asfaltowej. Przygotowanie terenu: - pomiary geodezyjne - oczyszczenie i wyrównanie istniejącego boiska Montaż nawierzchni: - wykonanie metodą natryskową przepuszczalnej nawierzchni poliuretanowo - kauczukowej - przygotowanie mocowania pod wyposażenie boiska tj. pod dwa słupki do piłki siatkowej, koszykówki oraz badbinktona Wyposażenie boiska: - komplet słupków do piłki siatkowej z siatką Wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe stawiane przedmiotowi zamówienia. Celem potwierdzenia spełniania przez oferowaną nawierzchnię poliuretanowo - kauczukową wymagań zamawiającego należy do oferty dołączyć następujące dokumenty: - ważną pełną wersję aprobaty technicznej ITB lub rekomendacji technicznej ITB zawierającej parametry nawierzchni lub kartę techniczną nawierzchni, - atest higieniczny PZH, - autoryzacje producenta oferowanej nawierzchni sportowej, która powinna być wydana specjalnie na zadanie objęte przetargiem i zawierać potwierdzenie dostarczenia przez producenta wszelkich niezbędnych materiałów do wykonania konkretnego rodzaju nawierzchni sportowych /parametry nawierzchni zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót/ Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia z Zamawiającym zakresu robót (harmonogram rzeczowo - finansowy) do wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót (Załącznik 6).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, oraz: 2. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia /roboty związane z budową boisk sportowych/ - min 1 robota na kwotę min. 100 000 PLN/brutto, należy przedstawić wykaz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. 3. dysponują osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą stosowne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. Kserokopie uprawnień i przynależności do izby należy dołączyć do oferty. 4. oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 5 zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 ust. 2 pkt. 1, 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605 ze zm). Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Komisja przetargowa, powołana przez zamawiającego, dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych w ofercie, potwierdzających spełnienie wymaganych warunków wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony i podpisany formularz oferty, formularz cenowy,(załącznik nr 1). 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). 3 Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt. 1, 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniu ofert. b) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia /min 1 robota o wartości min. 100 000 PLN/brutto/, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje bądź protokoły odbioru ( załącznik nr 4); c) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 3). d) Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. 4 Zaakceptowany projekt umowy. 5 Do oferty należy dołączyć jako załącznik kosztorys ofertowy. Kosztorys ten nie będzie podlegał ocenie na etapie wyboru Wykonawcy, ma on wyłącznie charakter poglądowy. 6 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ) oraz zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 188, poz.1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl /gospodarka/ zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach