Przetargi.pl
Budowa boisk sportowych w ramach Programu Moje Boisko - Orlik 2012 w Wilkowie-Osiedlu.

Gmina Złotoryja ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, Aleja Miła 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8788700 , fax. 076 8788716
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Złotoryja
    Aleja Miła 4 4
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8788700, fax. 076 8788716
    REGON: 39064768700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotoryja.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boisk sportowych w ramach Programu Moje Boisko - Orlik 2012 w Wilkowie-Osiedlu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m)
    1/ podbudowa przepuszczalna
    2/ nawierzchnia do piłki nożnej-sztuczna trawa
    Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport)
    1.Typ włókna: monofil,
    2.Skład chemiczny włókna; polietylen,
    3.Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,
    4.Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2,
    5.Kolor nawierzchni zielony.
    Obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska.
    Wyposażenie:
    1/ bramki aluminiowe mocowane w tulejach-2 sztuki
    2/ siatki do bramek-2 sztuki

    b) Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m)
    Podbudowa przepuszczalna, nawierzchnia poliuretanowa.
    Technologa układania nawierzchni:
    Technologia typu EPDM-nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. Podbudowa elastyczna typu ET. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.
    Wyposażenie do piłki koszykowej:
    1/ obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy-2 sztuki
    2/ tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm-2 sztuki
    3/ mechanizm regulacji wysokości-2 sztuki
    4/ konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach-2 sztuki
    Wyposażenie do piłki siatkowej:
    1/ słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka)-2 sztuki
    2/ siatka całosezonowa do siatkówki-1 sztuka

    c) Ogrodzenie boisk i budynku z bramami wjazdowymi i furtkami wejściowymi.
    d) Oświetlenie terenu.
    Oświetlenie boisk będą stanowiły projektory zamocowane na 9 masztach o wysokości min. 9m.
    e) Chodniki i wjazdy.
    Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe)-kostka polbrukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym.
    f) Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego.
    g) Budowa budynku sanitarno-szatniowego.
    h) Wykonanie przyłączy: energetycznego oraz wodno-kanalizacyjnego.
    i) Zagospodarowanie terenów zielonych.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 30.000,00 zł. Wadium może być wniesione w następujących formach: a/ pieniądzu b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c/ gwarancjach bankowych d/ gwarancjach ubezpieczeniowych e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego o osób zdolnych do wykonania zamówienia;
    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zadania;
    4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia.

    Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dostarczonych dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie choćby jednego warunku wyklucza wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    2) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    3) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
    4) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p..
    5) Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 u.p.z.p.
    6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym, w art. 24 ust.1 pkt. 4 -8 u.p.z.p. - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 u.p.z.p - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli dotyczy).
    8) Polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.
    9) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego(Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby (co najmniej 1 osoba z każdej specjalności).
    10) Informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej o posiadanaj zdolności finansowej.
    11) Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych.
    I. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 2) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
    II. Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: 1) Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com). 2) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 3) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 4) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 5) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotoryja.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach