Przetargi.pl
Budowa boisk sportowych w Daszewie

Gmina Karlino ogłasza przetarg

  • Adres: 78-230 Karlino, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3117273 , fax. 94 3117410
  • Data zamieszczenia: 2013-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karlino
    Plac Jana Pawła II 6 6
    78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3117273, fax. 94 3117410
    REGON: 00052539800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karlino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boisk sportowych w Daszewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch boisk sportowych: - boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej oraz boiska o nawierzchni z trawy sportowej (z rolki). Projektowane boiska zlokalizowane są na działce nr 51 obr. Daszewo bezpośrednio przy budynku Szkoły Podstawowej w Daszewie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: a) Boisko sportowe o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 30*17m: Na boisku należy przygotować: pole do gry w piłkę koszykową, pole do gry w siatkówkę. Na boisku należy zamontować: 2 bramki o wym. 3,0 x 2,0 m z siatką, - 2 zestawy do piłki koszykowej, zestaw do piłki siatkowej, b) wykonanie boiska do gry w piłkę nożną, o nawierzchni z trawy sportowej (z rolki), o wymiarach 42*25m; c) wytyczenie geodezyjne oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawczą, d) usunięcie z terenu boisk pozostałości po ławkach, zdemontowanie słupków bramek, zdemontowanie trzepaków, wykonanie wyrównania terenu, przycięcie gałęzi, usunięcie zalegających korzeni z terenu boisk, e) zagospodarowanie odpadów, powstałych w wyniku realizacji zamówienia, na własny koszt oraz w sposób wymagany przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, f) dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; g) uporządkowanie po zakończeniu robót terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot oraz przedmiarach robót stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot lub przedmiarach robót podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych systemów lub producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia. Jeżeli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wskazać, że oferowane dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Załączone przedmiary robót należy traktować, jako element pomocniczy. W przypadku jakichkolwiek braków lub niedoszacowanych ilości w przedmiarze poszczególnych robót, materiałów lub pracy sprzętu a zakres tych prac znajduje się w projekcie budowlanym, Wykonawca musi to skalkulować w swojej ofercie. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia powinien zostać zrealizowany zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do: 1) Prowadzenia robót zgodnie z przepisami BHP, p. poż. i ochrony środowiska; 2) Prowadzenia robót związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w sposób pozwalający na korzystanie z obiektów użyteczności publicznej zgodnie z ich przeznaczeniem; 3) Skompletowania wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, deklaracji zgodności, atestów, certyfikatów oraz kart gwarancyjnych przed zgłoszeniem robót do odbioru; 4) Wykonania i dostarczenia na własny koszt w terminie do 5 dni przed terminem odbioru projektów powykonawczych, z zaznaczeniem ewentualnych zmian w stosunku do projektu, schematów, instrukcji, w tym bhp i p. poż. 5) Wykonania i dostarczenia Zamawiającemu po 4 egzemplarze geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej. 6) udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego bezusterkowego odbioru robót. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest wykonać co najmniej 1 raz w roku: czesanie, napowietrzanie i nawożenie oraz wykonanie oprysków środkami chemicznymi. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia uregulowane zostały w umowie, która stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.karlino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach