Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa ogłasza przetarg
- Adres: 62-510 Konin, ul. Przyjaźni 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2497222, 2497202 , fax. 063 2497201
- Data zamieszczenia: 2009-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa
ul. Przyjaźni 1 1
62-510 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 063 2497222, 2497202, fax. 063 2497201
REGON: 31100003100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.konin.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa boisk sportowych PWSZ przy ul. ks. Jerzego Popiełuszki 4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja stadionu lekkoatletycznego: -odwodnienie terenu, oświetlenie terenu, budowa bieżni, urządzeń sportowych, budowa trybun oraz zagospodarowanie terenu z wykonaniem chodników, zadrzewień i trawników na terenie oznaczonym na załączonym do SIWZ projekcie architektury, -przedmiot zamówienia określają załączone do SIWZ projekty techniczne i opisy techniczne , -przedmiot zamówienia obejmuje także obsługę geodezyjną, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, -wykonanie konserwacji terenów i robót będących przedmiotem zamówienia na koszt Wykonawcy w okresie 12 miesięcy od daty odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452361197
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20.000,00 zł slownie: dwadzieścia tys. zł 00/100
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego konkurencji postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej, -złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, -nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, Warunki dodatkowe udziału w postępowaniu: - na roboty budowlane i instalacyjne oraz nawierzchniowe stanowiące przedmiot zamówienia wymagany jest co najmniej 10-cio letni okres gwarancji, - na urządzenia i wyposażenie wymagana jest gwarancja producenta, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, - nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1) z złączonym kosztorysem ofertowym - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi oraz że funkcjonuje w obrocie minimum 3 lata, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, (budowlane, elektryczne) - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1). B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny , a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie, - Certyfikat IAAF dla oferowanego produktu, - Certyfikat IAAF Firdt Class dla obiektów na których zainstalowane zostały oferowane nawierzchnie, - Rekomendację lub aprobatę ITB lub inne wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające parametru oferowanych nawierzchni, - Atest Państwowego Zakładu Higieny dla oferowanych nawierzchni, - Kartę techniczną oferowanych nawierzchni potwierdzoną przez producenta, - Autoryzację producenta nawierzchni. C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.konin.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MODERNIZACJA BOISKA SPORTOWEGO W BIEDRUSKU, GMINA SUCHY LAS
Dodano: 2015-04-14 - MODERNIZACJA NAWIERZCHNI STADIONU DO HOKEJA NA TRAWIE PRZY UL. ZABŁOCKIEGO W GNIEŹNIE
Dodano: 2014-08-12 - REWITALIZACJA BOISKA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W MUROWANEJ GOŚLINIE
Dodano: 2014-05-20 - REWITALIZACJA BOISKA PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W MUROWANEJ GOŚLINIE
Dodano: 2014-04-30 - Remont dwóch boisk na os. Raczyńskiego w Swarzędzu
Dodano: 2014-02-10 - REMONT BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO NA TERNIE ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 1, PRZY UL. BUKOWSKIEJ 16 W POZNANIU
Dodano: 2012-09-19 - Wykonanie rewitalizacji nawierzchni trawiastej wraz z dostawą i montażem bramek z siatkami i chorągiewek na boisku sportowym zlokalizowanym przy ulicy Łódzkiej 19-29 w Kaliszu
Dodano: 2012-02-24