Przetargi.pl
Budowa boisk sportowych przy Szkole Podstawowej w Liszynie w ramach projektu - Moje boisko - Orlik 2010

Gmina Słupno ogłasza przetarg

  • Adres: 09-472 Słupno, ul. Miszewska 8A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2619529 , fax. 024 2612977
  • Data zamieszczenia: 2010-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słupno
    ul. Miszewska 8A 8A
    09-472 Słupno, woj. mazowieckie
    tel. 024 2619529, fax. 024 2612977
    REGON: 00053902900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boisk sportowych przy Szkole Podstawowej w Liszynie w ramach projektu - Moje boisko - Orlik 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 - pole gry 26,0m x 56,0m, podbudowa przepuszczalna,nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa. Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej - załącznik nr 3 do SIWZ i SST - załącznik nr 2 do SIWZ, wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa - wypełnienie trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport Typ włókna: monofil, Skład chemiczny włókna: polietylen, Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, Gęstość trawy: min. 97.000 włókien na m2, obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową - załącznik nr 3 do SIWZ i SST - załącznik nr 2 do SIWZ,wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 szt., siatki do bramek - 2 szt. II. Budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach:19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 - pole gry 15,1m x 28,1m, podbudowa, podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej - załącznik nr 3 do SIWZ. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową - załącznik nr 3 do SIWZ i SST - załącznik nr 2 do SIWZ, nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej - załącznik nr 3 do SIWZ i SST - załącznik nr 2 do SIWZ technologia układania nawierzchni: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm., wyposażenie do piłki koszykowej: obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy 2 szt., tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 szt., mechanizm regulacji wysokości - 2 szt., konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 szt., wyposażenie do piłki siatkowej, słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne - badminton, tenis, siatkówka - 2 szt., siatka do siatkówki - 1 szt., wyposażenie do piłki ręcznej: bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 szt., siatki do bramek - 2 szt. III. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej - załącznik nr 3 do SIWZ oraz SST - załącznik nr 2 do SIWZ. IV. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 9 masztach o wysokości 12 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej - załącznik nr 3 do SIWT oraz SST - załącznik nr 2 do SIWZ. V. Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener - na odpadki stałe - kostka brukowa gr. 8 cm, na warstwie podsypki cementowo - piaskowej - w stosunku 1:4; gr. 3 cm, na podbudowie złożonej z warstwy z tłucznia kamiennego zaklinowanego klińcem kamiennym i warstwie wzmacniającej podłoże z pospółki, zamknięte obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej - załącznik nr 3 do SIWZ oraz SST - zał. Nr 2 do SIWZ. VI. Fundamenty pod budynek zaplecza Na podstawie ekspertyzy oceny stanu technicznego istniejącego budynku fundamenty, ściany, strop i dach uznano za dobry, wykonać należy zewnętrzne schody i podesty zgodnie z dokumentacją projektową - załącznik nr 3 do SIWZ - i SST - załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis ww elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Nr 1, 2, 3, i 4 do SIWZ. Wymagany okres gwarancji dla ww elementów przedmiotu zamówienia: na wykonane roboty - materiały i robociznę wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania - bez uwag protokołu końcowego, na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy - 60 miesięcy. VII. Budowa budynku sanitarno-szatniowego. Na budynek zaplecza szatniowo - sanitarnego zaadaptować należy budynek istniejący parterowy, niepodpiwniczony, murowany, kryty stropodachem, wentylowanym. Szczegółowy opis dla budynku sanitarno-szatniowego stanowią załączniki Nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty - materiały i robociznę wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania - bez uwag protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslupno.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach