Przetargi.pl
Budowa boisk sportowych przy Szkole Podstawowej w Starych Babicach

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2013-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.babice-stare.waw.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boisk sportowych przy Szkole Podstawowej w Starych Babicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boiska wielofunkcyjnego do koszykówki, siatkówki i piłki ręcznej o nawierzchni poliuretanowej oraz boiska do piłki nożnej o nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z poliuretanową, okólną bieżnią lekkoatletyczną zakończoną zeskokiem do skoku w dal. 2. Przedmiot zamówienia jest zadaniem dwuetapowym, opisanym szczegółowo w dokumentacji projektowej i obejmuje m.in. następujące zadania: 1) Etap I a) roboty rozbiórkowe części istniejących asfaltowych chodników, podjazdów i bieżni lekkoatletycznej oraz demontaż istniejącego wyposażenia, b) budowę boiska wielofunkcyjnego (piłka ręczna, siatkówka, koszykówka) o syntetycznej nawierzchni z poliuretanu, o wymiarach zewnętrznych 44,0 x 30,0 m, c) wykonanie chodników z kostki betonowej, d) wykonanie nawierzchni trawiastej w otoczeniu płyty boiska, e) wykonanie piłkochwytów za bramkami do piłki ręcznej, f) budowa oświetlenia w części odpowiadającej danemu etapowi robót, g) montaż sprzętu sportowego i elementów małej architektury (bramki, siatki, kosze do koszykówki, słupy do siatkówki, osłony bezpieczne na słupy). h) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej związanej z etapem I robót, 2) Etap II a) roboty rozbiórkowe pozostałej części asfaltowych chodników, podjazdów i bieżni lekkoatletycznej oraz demontaż istniejącego wyposażenia, b) roboty ziemne (podniesienie poziomu nawierzchni pod boisko do piłki nożnej), c) budowę boiska do piłki nożnej o nawierzchni ze sztucznej trawy, o wym. 61,0 x 32,0 m, d) budowę bieżni okólnej z poliuretanu o długości 200 m, z wpisana w nią bieżnią prostą do biegu na 60 m, e) budowa zeskoku do skoku w dal, f) wykonanie chodników z kostki betonowej, g) wykonanie nawierzchni trawiastej, h) wykonanie piłkochwytów za bramkami, i) budowę oświetlenia w części odpowiadającej danemu etapowi robót, j) montaż sprzętu sportowego i elementów małej architektury (bramki do piłki nożnej, siatki, ławki, kosze na śmieci, osłony słupów oświetleniowych), k) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej związanej z etapem II robót, 3. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Zadanie jest przedsięwzięciem dwuetapowym: w roku 2013 zostanie wykonany etap I, w 2014 - etap 2, 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości wcześniejszego wprowadzenia Wykonawcy na budowę oraz rozpoczęcia robót w ramach poszczególnych etapów niż daty określone, w niniejszej SIWZ (pkt. 5.1 i 5.2), jako terminy początkowe wykonania każdego z etapów. 3) Wykonawca realizując roboty przewidziane do wykonania w etapie I zajmie teren odpowiadający jego zakresowi pozostawiając w użytkowaniu szkoły teren przewidziany dla robót w etapie II. Po wykonaniu robót w ramach etapu I i odebraniu go przez Zamawiającego, Wykonawca w terminie określonym w niniejszej SIWZ zostanie wprowadzony na II etap robót. 4) Wykonawca zobowiązuje się, przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie. 5) Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. 6) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenie terenu w trakcie prowadzenia prac. 7) Wykonawca we własnym zakresie ustali z Użytkownikiem (Dyrektorem Szkoły Podstawowej) lokalizację zaplecza budowy. Zaplecze budowy musi zostać wygrodzone ogrodzeniem, zapewniającym bezpieczeństwo i brak dostępu osób niezwiązanych z budową w szczególności dzieci. 8) Woda i energia elektryczna na potrzeby robót budowlanych mogą być pobierane z istniejących przyłączy budynku po uzgodnieniu sposobu poboru i rozliczenia z Użytkownikiem. 9) Ze względu na przebieg robót na czynnym obiekcie Wykonawca musi zapewnić bezpieczeństwo robót rozbiórkowych i budowlanych oraz zagospodarowania placu budowy. Plac budowy musi zostać wygrodzony ogrodzeniem, zapewniającym bezpieczeństwo i brak dostępu osób niezwiązanych z budową w szczególności dzieci. Dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników, Zamawiający wymaga także, w zależności od potrzeb, wyznaczenia dróg tymczasowych. 10) W trakcie wykonywania robót związanych z budową, prace należy prowadzić w taki sposób, aby nie kolidowały one z normalna pracą szkoły. 11) Zieleń znajdującą się na terenie budowy należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Rośliny zniszczone w trakcie prac budowlanych odtworzone zostaną przez Wykonawcę na jego koszt. 12) Wykonawca systematycznie, (co najmniej raz w tygodniu, w zależności od sytuacji) i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne oraz inne odpady budowlane, celem zapewnienia porządku (asfalt należy przekazać do utylizacji). W szczególności Wykonawca będzie dbał o porządek w rejonie wejść do budynku Szkoły Podstawowej i w tym rejonie wszelkie odpady i zanieczyszczenia będzie usuwał na bieżąco, nie później niż w ciągu 12 godzin. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 13) Od momentu protokolarnego przejęcia terenu placu budowy aż do chwili zakończenia prac poszczególnych etapów Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 14) W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej, budynków szkoły lub innych elementów znajdujących się w rejonie prowadzenia robót Wykonawca bez zbędnej zwłoki naprawi uszkodzenia zawiadamiając wcześniej Zamawiającego i Użytkownika o powstałej szkodzie oraz sposobie jej naprawy. 15) Po zakończeniu prac każdego z etapów Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru wraz z dokumentami i oświadczeniami niezbędnymi dla każdego z etapów. 16) Zakończenie każdego z etapów prac zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. 17) Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a) organizacji i wykonywania prac, b) zabezpieczenia interesów osób trzecich, c) ochrony środowiska, d) warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e) organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, f) bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, g) ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac. 4. Zamówienie musi być wykonane zgodnie niniejszą SIWZ, umową, dokumentacją projektową, technologią określoną przez producenta, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. 5. Zawartość dokumentacji niniejszego postępowania W skład dokumentacji niniejszego postępowania wchodzą specyfikacja istotnych warunków zamówienia w tym opis przedmiotu zamówienia, wzór umowy, dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią wszystkich dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Oferty sporządzane niezgodnie z wymogami SIWZ będą odrzucone. UWAGA! Zamawiający dołącza przedmiary robót w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek sprawdzić ilości i charakter prac i dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. Termin realizacji I etapu robót ustala się od 01.06.2013 r. do 31.07.2013 r. Termin realizacji II etapu robót ustala się od 01.05.2014 r. do 31.07.2014 r. Termin rękojmi za wady ustala się na 36 miesięcy dla każdego z etapów oddzielnie, liczony od daty ich zakończenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 40 000 zł (słownie: czterdzieści zł) 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) Pieniądzu 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) Gwarancjach bankowych 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji (poręczenia) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (poręczenia), gwarancja (poręczenie) powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie - Wykonawcy, Beneficjenta gwarancji (poręczenia) - Zamawiającego, Gwaranta (Poręczyciela) - banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji oraz wskazanie ich siedzib 2) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem) 3) Kwotę gwarancji (poręczenia) 4) Termin ważności gwarancji (poręczenia) 5) Zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Beneficjenta (Zamawiającego) zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) Nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy d) W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6) Gwarancja (poręczenie) muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, tzn. czytelny lub złożony wraz z imienną pieczątką. 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009 z dopiskiem WADIUM - Budowa boisk sportowych przy Szkole Podstawowej w Starych Babicach 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału wraz z pismem przewodnim w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Urzędu Gminy, pokój nr 18. UWAGA! Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Do oferty prosimy o załączenie kopi potwierdzającej wniesienie wadium. 5. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważała za skuteczne tylko wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 p.z.p., tj. 1) Wszystkim Wykonawcom - niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - niezwłocznie. 7. Ponowne wniesienie wadium. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 p.z.p., lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.babice-stare.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach