Przetargi.pl
Budowa boisk przy Szkole Podstawowej Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Lubaniu

Gmina Miejska Lubań ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, ul. 7 Dywizji 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 6464400 , fax. 75 6464405
  • Data zamieszczenia: 2016-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubań
    ul. 7 Dywizji 14 14
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 75 6464400, fax. 75 6464405
    REGON: 23082138000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luban.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boisk przy Szkole Podstawowej Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Lubaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Budowa boisk przy Szkole Podstawowej Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Lubaniu. W ramach zadania planuje się likwidację istniejącego boiska asfaltowego, skoczni w dal i rzutni wraz z istniejącymi urządzeniami sportowymi. Po likwidacji boisk i towarzyszących im elementów teren należy zniwelować. Planuje się wykonanie wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni poliuretanowej, bieżni sprinterskiej, rozbiegu i skoczni w dal oraz rzutni do pchnięcia kulą. Boisko wielofunkcyjne ograniczone będzie piłkochwytami. Dodatkowo pod nawierzchniami przepuszczalnymi projektuje się drenaż. Głębokość korytowania ustalono na poziomie 40 cm. Dodatkowo w rejonie startu nowoprojektowanej bieżni 60 m i rzutni należy wykonać fragment nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej. Projektowana rzędna boiska w stanie wykończeniowym 223,70 m n.p.m., bieżni sprinterskiej 222,50 m n.p.m. Opis boiska wielofunkcyjnego W skład boiska wielofunkcyjnego wchodzić będą: dwa boiska do koszykówki (15,0x23,9 m) i piłki ręcznej (20,0x40,0 m). Dla węższych boków boisk do koszykówki i piłki ręcznej zaprojektowano pas strefy ochronnej o szerokości 2,0 m. Całkowita szerokość całego boiska wielofunkcyjnego wyniesie 28,0m, a długość 44,0m. Boisko wykonane będzie z nawierzchni poliuretanowo-gumowej, układanej na podbudowie dynamicznej, przepuszczającej wodę. Wszystkie nawierzchnie wykonane będą w systemie SP w kolorze zielonym i czerwonym i zakończone obrzeżami trawnikowymi wg rysunków zagospodarowania. Opis bieżni okólnej Projektuje się bieżnię 6-torowa do sprintu o długości 60 m o szerokości toru 1,22 m. Przyjęto długość startu 2,00 m, natomiast długość wybiegu 6,00m. Bieżnia wykonana będzie z nawierzchni poliuretanowo-gumowej, układanej na podbudowie dynamicznej, przepuszczającej wodę, w systemie SP w kolorze czerwonym i zakończone obrzeżami trawnikowymi. Opis urządzeń towarzyszących W ramach urządzeń towarzyszących projektuje się: a) Rzutnię do pchnięcia kulą Pole rzutu - 40°, promień 16,25 m. Stanowisko pchnięcia kulą z betonu ? 106 cm + 15 cm obrzeża. Koło o ? 106 cm o powierzchni betonowej zatartej na ostro, grubości 8 m ułożone na podbudowie z betonu B15 grubości 30 cm, zbrojonej siatką stalową. Pole rzutów wykonać z nawierzchni mineralnej - piasek płukany. Ramiona pola rzutów wyznaczyć taśmami linowymi w kolorze białym. Linie wyznaczające środek koła wykonać z obrzeży trawnikowych betonowych 5x20 cm - pomalowanych na biało. Próg (element gotowy) zamontować zgodnie z wytycznymi producenta do podłoża z betonu. Konstrukcja nawierzchni pola rzutów: - piasek drobno ziarnisty płukany 8 cm - piasek grubo ziarnisty 30 cm. b) Skocznia w dal Zeskok w postaci piaskownicy o wymiarach wewnętrznych 2,84 x 7,84 m. Zeskocznię należy otoczyć systemowymi obrzeżami. Obrzeże o minimalnej wysokości 30 cm, szerokości 8,0 cm i długości 100 cm z zakotwioną ochroną krawędzi z gumy lub tworzywa sztucznego w kolorze białym. Obrzeża posadawiać na ławie z betonu. Wnętrze zeskoku należy wypełnić następującymi warstwami: - piasek rzeczny, płukany frakcji 0,2 - 1,3 mm warstwa grubości 40 - 45 cm - tłuczeń frakcji 0-63,5 mm warstwa grubości 15 cm - piasek odsączający warstwa grubości 10 cm - dołek chłonny o wymiarach 100 x 100 x 50 cm wypełniony żwirem 31,5 - 63,5 mm. Dno piaskownicy i dołek chłonny należy wyłożyć geowłókniną typu F200. Z trzech stron zeskoczni do skoków w dal należy zainstalować łapacze piasku. Skrzynki łapaczy systemowe o wymiarach zewnętrznych 100 x 50 cm. Skrzynka wykonana z tworzywa sztucznego z elastyczną, ażurową pokrywą. Element posadowiony na ławie z betonu wylewanego klasy nie niższej niż C 12/15. Grubość ławy 10 cm. Ilość: 20 szt. Piaskownicę należy wyposażyć w pokrywę chroniącą przed opadami atmosferycznymi i zanieczyszczeniami, wykonana z plandeki pcv. Belka wybiciowa do skoku w dal. Belka do odbicia z plasteliną, ramę cynkowaną do umieszczenia w rozbiegu, rury drenażowe, plastikowe kratki odpływowe, skrobak kształtowy do formowania plasteliny. Wymiary /mm/: 1210 x 340 x 100. Belkę osadzać w specjalnej skrzynce. Belka wyposażona w pokrywę umożliwiającą zabezpieczenie otworu w bieżni, kiedy belka nie jest używana. Powierzchnia pokrywy z przyklejoną nawierzchnią identyczną jak na rozbiegu. 2. Szczegółowy zakres do wykonania został zawarty w projekcie budowlano-wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącymi załączniki do siwz. 3. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych w zakresie: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj oraz liczba elementów składowych) z tolerancją ? 5%, b) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane, hydrauliczne, charakterystyki liniowe) - minimalnych określonych w specyfikacji technicznej, c) parametrów bezpieczeństwa użytkowania - minimalnych określonych odrębnymi przepisami. Wszystkie produkty zastosowane przez Wykonawcę muszą posiadać niezbędne, wymagane przez prawo deklaracje zgodności i jakości z europejskimi normami dotyczącymi określonej grupy produktów. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. 4. Dokumentacja techniczna jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) najpóźniej do dnia 31 maja 2016 r. do godz. 11:30. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Miejska Lubań, nr rachunku w BGŻ BNP Paribas S.A. 60 2030 0045 1110 0000 0080 6550 z podaniem tytułu: Wadium przetargowe na wykonanie zadania pn.: Budowa boisk przy Szkole Podstawowej Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Lubaniu Kserokopie dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 3. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy umieścić w osobnej kopercie, opisanej (WADIUM) i włożyć do koperty zawierającej ofertę. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: 5.1) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5.Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłożony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164.). 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164). 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym byto ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zamontowane urzadzenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um-luban.dolnyslask.pl/index.php?idmp=22&r=r
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną