Gmina Wilkowice ogłasza przetarg
- Adres: 43-365 Wilkowice, Wyzwolenia
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 334 990 077, , fax. 33 817 30 43
- Data zamieszczenia: 2017-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
Wyzwolenia 25
43-365 Wilkowice, woj. śląskie
tel. 334 990 077, , fax. 33 817 30 43
REGON: 7218230900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wilkowice.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa bocznej sieci kanalizacji sanitarnej łączącej sieć główną z budynkami położonymi na terenie gminy Wilkowice w roku 2017 – ETAP 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa bocznej sieci kanalizacji sanitarnej łączącej sieć główną z budynkami położonymi na terenie gminy Wilkowice, w roku 2017 – ETAP II. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności budowę łącznie ok. 466,32 mb odcinków sieci kanalizacji sanitarnej umożliwiających przyłączenie 18 budynków położonych w sołectwach Meszna, Bystra i Wilkowice (w tym: kanałów PVC⌽ 160 o długości 322,18 mb, kanałów PVC⌽ 200 o długości 113,68 mb oraz kanałów PVC⌽160 w stalowej rurze ochronnej ⌽250 wykonanych metodą bezwykopową o długości 30,46 mb), oraz wycinkę drzew, niezbędną do zrealizowania przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) projekty budowlane, stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ, c) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. W/w dokumentacja jest załącznikiem do SIWZ i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.gwwilkowice.finn.pl/ . W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. 3.3. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest wykonać dokumentację fotograficzną; b) Wykonawca ma obowiązek zgłosić rozpoczęcie i zakończenie robót do wszystkich dysponentów sieci; c) Wykonawca ma obowiązek uzyskać odbiory robót zaaprobowane przez poszczególnych dysponentów sieci; d) Wykonawca ma obowiązek odtworzenia punktów geodezyjnych oraz osnowy geodezyjnej w przypadku jej zniszczenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232400-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY, KTÓRE WSZYSCY WYKONAWCY MUSZĄ ZŁOŻYĆ DO OFERTY: 1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji; 2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie – że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu; 3) Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 4) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie zagregowanego przedmiaru robót – stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. W kosztorysie ofertowym należy podać wartość składników cenotwórczych (Rbg, Ko, Z, M,S), które obowiązywać będą w całym okresie realizacji zadania. 5) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz materiałów/urządzeń/wyrobów równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. 6) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, o którym mowa w pkt 6.1. lit. b) SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Renowacja kanalizacji na terenie miasta Tychy
Dodano: 2024-06-13 - Budowa systemu dystrybucji i retencjonowania ścieków sanitarnych w rejonie mostu "Mnichowego" w Szczyrku Skalite
Dodano: 2024-04-25 - Doraźne naprawy i remonty dróg gminnych, utwardzanie i bieżące naprawy dróg tłuczniowych i gruntowych na terenie Gminy Zbrosławice – 2024
Dodano: 2024-01-31 - Remont kanalizacji w rejonie ul. Hlonda i ul. Wojska Polskiego metodą crackingu
Dodano: 2023-10-25 - Doraźne naprawy i remonty dróg gminnych, utwardzanie i bieżące naprawy dróg tłuczniowych i gruntowych na terenie Gminy Zbrosławice – 2023
Dodano: 2023-04-13 - Doraźne naprawy i remonty dróg gminnych, utwardzanie i bieżące naprawy dróg tłuczniowych i gruntowych na terenie Gminy Zbrosławice – 2023
Dodano: 2023-03-15 - Renowacja studni betonowych metodą wkładki tworzywowej - zamówienie powtarzające
Dodano: 2023-02-22 - Doraźne naprawy i remonty dróg gminnych, utwardzanie i bieżące naprawy dróg tłuczniowych i gruntowych na terenie Gminy Zbrosławice – zadanie nr 3
Dodano: 2022-11-21 - Renowacja kanalizacji na terenie miasta Tychy z podziałem na 3 zadania tj. przebudowa kanalizacji w ul. Bocheńskiego / ul. Rynek / ul. Honoraty
Dodano: 2022-10-20 - Doraźne naprawy i remonty dróg gminnych, utwardzanie i bieżące naprawy dróg tłuczniowych i gruntowych na terenie Gminy Zbrosławice – zadanie nr 2
Dodano: 2022-09-11