Przetargi.pl
Budowa bieżni służącej do rekreacji - bieżni rowerowej pumptrack w m. Jarosławiec w systemie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Postomino ogłasza przetarg

  • Adres: 76113 Postomino, Postomino
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 810 85 93 , fax. 0-59 810 85 84
  • Data zamieszczenia: 2018-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Postomino
    Postomino 30
    76113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-59 810 85 93, fax. 0-59 810 85 84
    REGON: 77097989000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa bieżni służącej do rekreacji - bieżni rowerowej pumptrack w m. Jarosławiec w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy, zgłoszenie robót do Starostwa Powiatowego w Sławnie oraz wykonanie robót budowlanych dla budowy bieżni rowerowej służącej do rekreacji - bieżni rowerowej pumptrack na działce nr 173/2 w miejscowości Jarosławiec. 3.2. Zamawiający jest na etapie tworzenia mapy do celów projektowych dla zakresu przedmiotowej inwestycji tj. części działki nr 173/2 obr. Jarosławiec, którą przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy na zrealizowanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj. 3.3. W terminie 14 dni od daty podpisania umowy Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia kompletnej dokumentacji projektowej do akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający nie wyraża zgody na zgłoszenie robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji bez akceptacji projektu budowalnego przez Zamawiającego. 3.4. Kompletna dokumentacja projektowa powinna zawierać następujące składniki: 1) projekt budowlany, w tym: a) projekt zagospodarowania terenu z lokalizacją toru rowerowego oraz infrastruktury towarzyszącej, b) projekt architektoniczno - budowlany toru rowerowego uwzględniający rozwiązania konstrukcyjne, materiałowe, posadowienie obiektu itp., 2) przedmiary robót budowlanych (również w wersji edytowalnej na elektronicznym nośniku pamięci), 3) kosztorysy inwestorskie (również w wersji edytowalnej na elektronicznym nośniku pamięci), 4) wersję elektroniczną kompletnej dokumentacji projektowej na płycie CD lub DVD zapisane w formacie: a) PDF, zawierająca kolorowe skany wszystkich elementów kompletnej dokumentacji; b) PDF, zawierająca elektroniczną wersję do potrzeb postępowania przetargowego na realizację budowy; c) DWG, elektroniczna dokumentacja do potrzeb realizacji budowy. 3.5. Działka nr 173/2 obr. ew. Jarosławiec, gm. Postomino jest działką niezagospodarowaną, pokrytą roślinnością trawiastą, o powierzchni około 1,51 ha. Planowana inwestycja zlokalizowana będzie w północno – wschodniej części działki, w pobliżu terenu Szkoły Podstawowej w Jarosławcu. Od północy graniczy z ul. Bałtycką, charakteryzuje się dość znacznym zróżnicowaniem wysokościowym. Przez działkę, w pobliżu planowanej lokalizacji bieżni pumptrack, przebiega sieć wodociągowa, niekolidując z planowanym przedsięwzięciem. 3.6. Ogrodzenie oraz utwardzenie terenu w miejscu lokalizacji bieżni rowerowej należy do obowiązków Zamawiającego. 3.7. W obszarze rekreacyjnym ma zostać zaprojektowany rowerowa bieżnia pumptrack z charakterystyczną strefą bezpieczeństwa. Poza nią należy również przewidzieć miejsce na strefę wypoczynku oraz posadowienie tablicy informacyjnej z regulaminem toru. 3.8. Szczegółowe właściwości funkcjonalno – użytkowe obiektu 1) wskaźniki powierzchniowo-kubaturowe Parametry toru: a) Długość pasm jezdnych toru (potocznie rozumiana jako dł. toru) - minimum 60 mb, b) Szerokość użytkowa pasm jezdnych - minimum 1 m, c) Wysokość typowych przeszkód (muld napędzających) - od 40 do 90 cm, d) Wysokość zakrętów (band) - od 90 do 120 cm, e) Ilość przeszkód typu mulda (w tym muldy wyjściowa i wejściowa zakrętu) – minimum 20, f) Ilość profilowanych zakrętów - minimum 4, g) Ilość pompek rozpędowych - minimum 10 Powyższe parametry należy uznać jako wyjściowe do wykonania projektu budowlanego. Parametry dotyczące muld i zakrętów muszą być dostosowane do długości toru i dobrane w taki sposób, by spełniały wszystkie kryteria właściwe dla bieżni pumptrack. Tor powinien posiadać cechy rekreacyjnego toru rowerowego, z przeznaczeniem dla osób początkujących na nim jazdę oraz posiadać parametry toru sportowego, umożliwiającego przeprowadzenie na nim zawodów sportowych. 2) określenie wielkości możliwych przekroczeń lub pomniejszenia przyjętych parametrów powierzchni i kubatur lub wskaźników Ze względu na innowacyjność jak i specyfikę obiektu dopuszcza się odchyłki od parametrów podanych w punkcie 3.6. na poziomie max. 20 %. Wartości dla liczb całkowitych należy zaokrąglać w górę. 3.9. Elementy składowe przedmiotu zamówienia Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: zapewnienie obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań, koszty zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego. Cena zawiera podatek VAT. 3.10. Wymagania techniczne 1) Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami a całość robót budowalnych należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach. 2) Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i Aprobatach Technicznych. 3) Po zakończeniu budowy należy przedstawić w formie wykazu - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane. 3.11. Cała dokumentacja projektowo-kosztorysowa nie może zawierać nazw handlowych, znaków towarowych wraz z nazwami firm. Dokumentacja projektowa winna być wykonana bez wskazywania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę chyba że, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dokładnych określeń - wtedy wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a w związku z tym muszą być sprecyzowane parametry, po spełnieniu których produkt zostanie uznany za równoważny. 3.12. Opisując przedmiot dokumentacji projektowej przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 3.13. Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 71220000-6, 45000000-7, 45111294-4. 3.14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 3.15. Zamawiający wymaga zatrudnienia przy wykonywaniu robót budowlanych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeksu pracy, co najmniej jedną osobę wykonującą czynności polegające na wykonywaniu prac fizycznych budowlanych lub obsłudze sprzętu budowlanego. 3.15.1. Przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia, w którym potwierdzi, że zatrudnił na podstawie umowy o pracę co najmniej jedną osobę wykonującą czynności, o których mowa w pkt 3.15. 3.15.2. W przypadku konieczności zmiany - w okresie trwania umowy z Wykonawcą - osób zatrudnionych na umowę o pracę wykonujących wskazane czynności, wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia dotyczącego zatrudnienia nowej osoby. 3.15.3. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.15. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.15.4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może, w wyznaczonym terminie, żądać przedłożenia przez Wykonawcę dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.15. czynności w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko nie podlega anonimizacji. 3.16. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w punkcie 3.15. czynności, zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.15. czynności. 3.17. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. Dokumenty oraz załączniki do SIWZ składane przez wszystkich Wykonawców w terminie składania ofert: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia - jeżeli dotyczy, 6) Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 7) Oryginał zobowiązania, o którym mowa w pkt 8.2. – jeżeli dotyczy. 5.2. Załącznik do SIWZ składany przez Wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert: Oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach