Przetargi.pl
Budowa Biblioteki Publicznej w Plewiskach

Biblioteka Publiczna Gminy Komorniki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-052 Komorniki, ul. Stawna 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8107-613
  • Data zamieszczenia: 2012-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Publiczna Gminy Komorniki
    ul. Stawna 7 7
    62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8107-613
    REGON: 00097949000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Biblioteki Publicznej w Plewiskach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W obrębie działek nr geodezyjny: 1281/4 i 1281/5 zaprojektowany został obiekt kubaturowy w postaci budynku mieszkalno-usługowego, jako budynek murowany w technologii tradycyjnej, jednokondygnacyjny bez podpiwniczenia. Dach stromy kryty blachą tytanowo-cynkową (o spadkach 30°-dach główny i 18°). Przyziemie projektowanego budynku przewidziano jako dwie funkcje, tj. mieszkalną i usługową połączone ze sobą funkcjonalnie zadaszonym gankiem wejściowym, przedsionkiem i holem głównym wraz z węzłem sanitarnym i kotłownią. Wejście główne do budynku poprzez zadaszony ganek wejściowy i przedsionek do holu głównego. W części mieszkalnej przewidziano: przedsionek, łazienkę oraz pokój dzienny z aneksem kuchennym. Część usługową stanowić będzie biblioteka z punktem wypożyczeń i czytelnią wraz z pomieszczeniem biurowym i socjalnym. Projektowany jest wjazd na przedmiotową działkę od strony północnozachodniej. Droga wewnętrzna szerokości 4,0m wzdłuż północnozachodniej granicy działki. Zamówienie obejmuje wykonanie: - nowego placu manewrowego wraz miejscami postojowymi. Na terenie Inwestycji zaprojektowano 9 miejsc postojowych o wymiarach: 2,30x5,00m oraz dodatkowo 1 miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,60x5,00m. - Ogrodzenia terenu Inwestycji (boczne i tylnie istnieje); do wykonania jest brama wjazdowa rozsuwana o wymiarach S-4,00 m i h= 1,60 m wykonaną z płaskowników i rur kwadratowych oraz przedłużenie ogrodzenia frontowego z siatki stalowej powlekanej na podmurówce betonowej. - zadaszonego zasieku na odpady (z kubłami do sortowania odpadów). Dane ogólne: -powierzchnia zabudowy budynku: 436,25m2 -powierzchnia użytkowa: 320,15m2 -powierzchnia całkowita: 464,75m2 -kubatura budynku: 2 320,00m3 -ilość kondygnacji nadziemnych: 1 -poziom posadzki ?0,00: 82,80 m.n.p.m. -wysokość do spodu okapu: 4,90 m -wysokość kalenicy: 7,22 m -kategoria zagrożenia ludzi:ZL III -klasa odporności pożarowej: D Budynek wyposażony zostanie w przyłącze wody, kanalizację sanitarną, instalację elektryczną oraz instalację gazową z przyłączem. Zadanie będzie realizowane w dwóch etapach o następującym zakresie: - ETAP I -budowa budynku do stanu surowego zamkniętego (budynek z dachem i stolarką okienną zewnętrzną oraz drzwiową zewnętrzną) wraz z wykonaniem przyłączy zewnętrznych (wodne, sanitarne, gazowe, elektryczne). - ETAP II - wykonanie instalacji wewnętrznej wod.-kan., gazowej wentylacji i instalacji elektrycznej wraz z instalacjami teletechnicznymi, roboty wykończeniowe w zakresie sufitów podwieszanych, podłóg, robót malarsko-szpachlarskich, stolarki drzwiowej wewnętrznej, wykonania elewacji budynku wraz z zagospodarowaniem terenu i przygotowaniem obiektu do użytkowania UWAGA: Zamawiający dopuszcza ujęcie przez Wykonawcę w swojej ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej i STWiOR. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry materiałów i urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113507
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na warunkach określonych w art. 45 i 46 PZP. 1.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 35.000,00 PLN 1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium według wyboru Wykonawcy może być wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych: a) W pieniądzu: przelew na konto nr 88 1240 6609 1111 0010 4314 1417 b) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) W gwarancjach bankowych d) W gwarancjach ubezpieczeniowych e) W poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.) 1.4. Termin przekazania wadium: przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego uważa się termin uznania środków na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego tj. do godziny 12:00 w dniu składania ofert. 1.6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie przez Zamawiającego wadium określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. UWAGA: Zgodnie z zapisami w ustawie PZP w świetle art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Gwarant, udzielający wykonawcy gwarancji jest zobowiązany niezależnie od zapisów art. 46 ust. 5 PZP taką okoliczność w wystawionym przez siebie dokumencie przewidzieć. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy w oryginale złożyć w siedzibie Gminnej Biblioteki w Komornikach ul. Stawna 7/11 -II piętro przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wadium wniesione w innej formie niż pieniądz, winno być wniesione w imieniu konsorcjum. 1.7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6.8. poniżej. 1.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 1.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 1.10. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 i 184 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komorniki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach