Przetargi.pl
Budowa biblioteki głównej - znak postępowania BPGM/13/13/BB

Biblioteka Publiczna Gminy Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-091 Michałowice, Jana Pawła II 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 388 50 37 , fax. 12 388 50 37
  • Data zamieszczenia: 2013-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Publiczna Gminy Michałowice
    Jana Pawła II 1 1
    32-091 Michałowice, woj. małopolskie
    tel. 12 388 50 37, fax. 12 388 50 37
    REGON: 12049392300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bibliotekamichalowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Biblioteka Publiczna Gminy Michałowice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa biblioteki głównej - znak postępowania BPGM/13/13/BB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Budowa biblioteki głównej na działce nr 654 zlokalizowanej w Michałowicach, gm. Michałowice, powiat krakowski, woj. małopolskie. 1.2.Parametry techniczne: 2.1.Powierzchnia zabudowy: 398,21 m2; 2.2.Powierzchnia netto: 784,80 m2; 2.3.Powierzchnia użytkowa ogólna: 602,85 m2; 2.4.Kubatura: 4 862,60 m3; 2.5.Ilość kondygnacji: 2 kondygnacje naziemne, poddasze użytkowe. 3.Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z: 3.1. dokumentacją projektową: a)Zagospodarowanie terenu, ZUDP, podcienie - (zał. Nr 7.1 do SIWZ); b)Drogi i ukształtowanie terenu - (zał. Nr 7.2 do SIWZ); c)Kanalizacja sanitarna i deszczowa - (zał. Nr 7.3 do SIWZ); d)Architektura - (zał. Nr 7.4 do SIWZ); e)Konstrukcja - (zał. Nr 7.5 do SIWZ); f)Drenaż opaskowy - (zał. Nr 7.6 do SIWZ); g)Instalacje wew. wod-kan. - (zał. Nr 7.7 do SIWZ); h)Instalacja C.O. i ct - (zał. Nr 7.8 do SIWZ); i)Kotłownia gazowa - (zał. Nr 7.9 do SIWZ); j)Wentylacja i klimatyzacja - (zał. Nr 7.10 do SIWZ); k)Instalacje elektryczne wewnętrzne - (zał. Nr 7.11 do SIWZ); l)Instalacje teletechniczne - (zał. Nr 7.12 do SIWZ); m)Wizualizacja elewacji - (zał. Nr 7.13 do SIWZ); n)Dodatkowe wyjaśnienia do dokumentacji - (zał. Nr 7.15 do SIWZ); objętą decyzją Starosty Krakowskiego o udzielenie pozwolenia na budowę zn. AB.V-1-389/09 z dnia 23.06.2009 r. i decyzją zn. AB.V.2.742.2011 z dnia 14.12.2011 r. w sprawie zmiany decyzji nr AB.V-1-389/09 oraz decyzją nr AB.V.2.20.2012 z dnia 02.04.2012 r. w sprawie przeniesienia w/w ostatecznych decyzji pozwolenia na budowę na Bibliotekę Publiczną Gminy Michałowice, ul. Jana Pawła II 1 , 32-091 Michałowice - (zał. Nr 7.14 do SIWZ); 3.2.Przedmiarem robót - (zał. Nr 8 do SIWZ); 3.3.Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - (zał. Nr 9.1-9.4 do SIWZ); 3.4.niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia; 3.5.uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi, wizją w terenie. 4.Wyżej wymienione dokumenty mają być traktowane jako wzajemnie uzupełniające się. 5.Zakres prac i czynności obejmuje również: 5.1.likwidację istniejącej drenażowej oczyszczalni ścieków zlokalizowanej na terenie placu budowy oraz przepięcie kanalizacji sanitarnej z Zespołu Szkół w Michałowicach do istniejącego szczelnego zbiornika za pośrednictwem nowo wybudowanej kanalizacji sanitarnej - przedmiar prac zał. Nr 8 do SIWZ, grupa 12.4; 5.2.likwidację istniejącej linii energetycznej nn (demontaż stanowiska słupowego - słup rozkraczony) - przedmiar prac zał. Nr 8 do SIWZ, grupa 13.1.; 5.3.zaprojektowanie, uzgodnienie i wykonanie instalacji klimatyzacji dla pomieszczeń: parter (0/09, 0/10), piętro (1/07, 1/10), poddasze (2/03, 2/05, 2/906, 2/08), jako rozbudowa już zaprojektowanego systemu klimatyzacji - przedmiar prac zał. Nr 8 do SIWZ, grupa 7.4, pozycja 533; 5.4.wykonanie zewnętrznego przyłącza telekomunikacyjnego od studzienki do budynku; 5.5.opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej pozwalającej na uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie wzniesionego przez Wykonawcę obiektu, tj.: a)inwentaryzacji geodezyjnej - 2 egzemplarze; b)protokołów i sprawdzeń branżowych; c)certyfikat energetyczny budynku; d)kart gwarancyjnych; e)kompletu atestów i dopuszczeń; itp. 5.6.przekazanie Zamawiającemu jednego kompletu dokumentacji złożonej do PINB na podstawie, której Wykonawca uzyska prawomocne pozwolenie na użytkowanie wzniesionego obiektu. 5.7.organizację i zabezpieczenie placu budowy: a)wykonanie drogi dojazdowej (np. z płyt drogowych), o długości ok. 80m od strony wjazdu z drogi krajowej nr 7 (równolegle do drogi krajowej), w celu dojazdu sprzętu budowlanego do placu budowy. Obsługa placu budowy będzie prowadzona wyłącznie poprzez drogę technologiczną i wjazd z drogi krajowej, który musi być utrzymywany na bieżąco w czystości. Wykonawca będzie korzystał z tego samego wjazdu do placu budowy, którym będą poruszać się dzieci, pracownicy i klienci Zespołu Szkół oraz Urzędu Gminy. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w realizacji robót powyższe fakty; b)ogrodzenie terenu budowy w taki sposób, aby dzieci, pracownicy i osoby trzecie korzystające z funkcjonujących budynków Zespołu Szkół i Urzędu Gminy nie miały dostępu na plac budowy; c)zapewnienie tymczasowego oświetlenia (na czas budowy) chodnika przy drodze powiatowej 2152K - ul. Jana Pawła II na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową nr 7 do wjazdu na parking przyszkolny (długość ok. 80m); d)media: prąd - podłączenie do istniejącego złącza ZZP, woda - wykonanie przyłącza przez Wykonawcę (sieć na terenie budowy). Zużycie mediów rozliczane będzie na podstawie faktur wystawionych przez - prąd (refaktura z BPGM), woda - (faktura dla Wykonawcy od PUK Michałowice); e)zabezpieczenie istniejącej studzienki telekomunikacyjnej zlokalizowanej przy projektowanym budynku przed uszkodzeniem w trakcie prac budowlanych. 6.Szczegółowy zakres z podziałem na poszczególne elementy, części, czasookresy (z wyodrębnieniem zakresów powierzonych ewentualnym podwykonawcom) oraz kwoty wynagrodzenia netto i brutto należne Wykonawcy za wykonane i odebrane elementy określał będzie Harmonogram Rzeczowo-Finansowy Robót - zwany dalej Harmonogramem realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy. 7.Harmonogram zostanie przygotowany (wypełniony) przez wybranego Wykonawcę przed podpisaniem umowy w formie elektronicznej w postaci pliku Excel (xls), na podstawie złożonej oferty (kosztorys ofertowy) oraz będzie podlegał weryfikacji i zatwierdzaniu przez Zamawiającego. 8.Harmonogram musi uwzględniać następujące założenia główne: 8.1.rozliczenie prac do końca listopada 2013 roku min. do kwoty 1 mln zł. brutto; 8.2.płatności w roku 2013 za realizację zamówienia min. 1 mln zł. brutto, max. 1,8 mln zł brutto. 8.3.Wyznaczenie maksymalnej kwoty płatności w roku 2013 oznacza, iż wykonawca może wykonać prace o większym zaangażowaniu, lecz płatność za te prace nastąpi dopiero w roku 2014. 9.Elementy/części, które zostaną uwzględnione w Harmonogramie będą podlegać odbiorom częściowym wraz z dostarczeniem dokumentów niezbędnych do dokonania tych odbiorów. 10.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania prac objętych zamówieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452155002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Składając ofertę, Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 11 czerwca 2013 r. do godz. 10:00 wnieść wadium przetargowe, ul. Jana Pawła II, 32-091 Michałowice - budynek Zespołu Szkół w Michałowicach, parter, pokój nr 029. 2.Kwota wadium wynosi 50.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bibliotekamichalowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach