Przetargi.pl
Budowa biblioteki głównej

Biblioteka Publiczna Gminy Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-091 Michałowice, Jana Pawła II 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 388 50 37 , fax. 12 388 50 37
  • Data zamieszczenia: 2013-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Publiczna Gminy Michałowice
    Jana Pawła II 1 1
    32-091 Michałowice, woj. małopolskie
    tel. 12 388 50 37, fax. 12 388 50 37
    REGON: 12049392300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bibliotekamichalowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Biblioteka Publiczna Gminy Michałowice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa biblioteki głównej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Budowa biblioteki głównej na działce nr 654 zlokalizowanej w Michałowicach, gm. Michałowice, powiat krakowski, woj. małopolskie. 2. Parametry techniczne: 2.1. Powierzchnia zabudowy: 398,21 m2; 2.2. Powierzchnia netto: 784,80 m2; 2.3. Powierzchnia użytkowa ogólna: 602,85 m2; 2.4. Kubatura: 4 862,60 m3; 2.5. Ilość kondygnacji: 2 kondygnacje naziemne, poddasze użytkowe. 3. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z: 3.1. dokumentacją projektową: a) Zagospodarowanie terenu, ZUDP, podcienie - (zał. Nr 6.1 do SIWZ); b) Drogi i ukształtowanie terenu - (zał. Nr 6.2 do SIWZ); c) Kanalizacja sanitarna i deszczowa - (zał. Nr 6.3 do SIWZ); d) Architektura - (zał. Nr 6.4 do SIWZ); e) Konstrukcja - (zał. Nr 6.5 do SIWZ); f) Drenaż opaskowy - (zał. Nr 6.6 do SIWZ); g) Instalacje wew. wod-kan. - (zał. Nr 6.7 do SIWZ); h) Instalacja C.O. i ct - (zał. Nr 6.8 do SIWZ); i) Kotłownia gazowa - (zał. Nr 6.9 do SIWZ); j) Wentylacja i klimatyzacja - (zał. Nr 6.10 do SIWZ); k) Instalacje elektryczne wewnętrzne - (zał. Nr 6.11 do SIWZ); l) Instalacje teletechniczne - (zał. Nr 6.12 do SIWZ); m) Wizualizacja elewacji - (zał. Nr 6.13 do SIWZ); objętą decyzją Starosty Krakowskiego o udzielenie pozwolenia na budowę zn. AB.V-1-389/09 z dnia 23.09.2009 r. i decyzją zn. AB.V.2.742.2011 z dnia 14.12.2011 r. w sprawie zmiany decyzji nr AB.V-1-389/09 oraz decyzją nr AB.V.2.20.2012 z dnia 02.04.2012 r. w sprawie przeniesienia w/w ostatecznych decyzji pozwolenia na budowę na Bibliotekę Publiczną Gminy Michałowice, ul. Jana Pawła II 1 , 32-091 Michałowice - (zał. Nr 6.14 do SIWZ); 3.2. Przedmiarem robót - (zał. Nr 7 do SIWZ); 3.3. Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - (zał. Nr 8.1-8.4 do SIWZ); 3.4. niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia; 3.5. uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi, wizją w terenie. 3.4. Wyżej wymienione dokumenty mają być traktowane jako wzajemnie uzupełniające się. 5. Zakres prac i czynności obejmuje również: 5.1. likwidację istniejącej drenażowej oczyszczalni ścieków zlokalizowanej na terenie placu budowy oraz przepięcie kanalizacji sanitarnej z Zespołu Szkół w Michałowicach do istniejącego szczelnego zbiornika za pośrednictwem nowo wybudowanej kanalizacji sanitarnej - przedmiar prac zał. Nr 7 do SIWZ, grupa 12.4; 5.2 likwidację istniejącej linii energetycznej nn (demontaż dwóch stanowisk słupowych, przewodów i lamp oświetlenia ulicznego) - przedmiar prac zał. Nr 7 do SIWZ, grupa 13.1. Zdemontowane słupy i lampy pozostają w dyspozycji Zamawiającego; 5.3. zaprojektowanie, uzgodnienie i wykonanie instalacji klimatyzacji dla pomieszczeń: parter (0/09, 0/10), piętro (1/07, 1/10), poddasze (2/03, 2/05, 2/906, 2/08), jako rozbudowa już zaprojektowanego systemu klimatyzacji - przedmiar prac zał. Nr 7 do SIWZ, grupa 7.4, pozycja 539; 5.4. wykonanie zewnętrznego przyłącza telekomunikacyjnego od studzienki do budynku; 5.5. opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej pozwalającej na uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie wzniesionego przez Wykonawcę obiektu, tj.: a) inwentaryzacji geodezyjnej - 2 egzemplarze; b) protokołów i sprawdzeń branżowych; c) certyfikat energetyczny budynku; d) kart gwarancyjnych; e) kompletu atestów i dopuszczeń; itp. 5.6. przekazanie Zamawiającemu jednego kompletu dokumentacji złożonej do PINB na podstawie, której Wykonawca uzyska prawomocne pozwolenie na użytkowanie wzniesionego obiektu. 5.7. organizację i zabezpieczenie placu budowy: a) wykonanie drogi dojazdowej (np. z płyt drogowych), o długości ok. 80m od strony wjazdu z drogi krajowej nr 7 (równolegle do drogi krajowej), w celu dojazdu sprzętu budowlanego do placu budowy. Obsługa placu budowy będzie prowadzona wyłącznie poprzez drogę technologiczną i wjazd z drogi krajowej, który musi być utrzymywany na bieżąco w czystości. Wykonawca będzie korzystał z tego samego wjazdu do placu budowy, którym będą poruszać się dzieci, pracownicy i klienci Zespołu Szkół oraz Urzędu Gminy. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w realizacji robót powyższe fakty; b) ogrodzenie terenu budowy w taki sposób, aby dzieci, pracownicy i osoby trzecie korzystające z funkcjonujących budynków Zespołu Szkół i Urzędu Gminy nie miały dostępu na plac budowy; c) zapewnienie tymczasowego oświetlenia (na czas budowy) chodnika przy drodze powiatowej 2152K - ul. Jana Pawła II na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową nr 7 do wjazdu na parking przyszkolny (długość ok. 80m); d) zawarcie odrębnych umów z dostawcami mediów na czas budowy (warunki przyłączenia mediów po stronie Zamawiającego) oraz wykonanie niezbędnych przyłączy (trafo i sieć wodociągowa zlokalizowane w obrębie placu budowy). Zużycie mediów rozliczane będzie na podstawie zamontowanych przez Wykonawcę urządzeń pomiarowych; e) zabezpieczenie istniejącej studzienki telekomunikacyjnej zlokalizowanej przy projektowanym budynku przed uszkodzeniem w trakcie prac budowlanych. 3.6. Szczegółowy zakres z podziałem na poszczególne elementy, części, czasookresy i zaangażowanie procentowe (z wyodrębnieniem zakresów powierzonych ewentualnym podwykonawcom) oraz kwoty wynagrodzenia netto i brutto należne Wykonawcy za wykonane i odebrane elementy określał będzie Harmonogram Rzeczowo-Finansowy Robót - zwany dalej Harmonogramem realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy. 3.7. Harmonogram zostanie przygotowany przez wybranego Wykonawcę przed podpisaniem umowy w formie elektronicznej w postaci pliku MS Project 2010PL lub w formacie umożliwiającym import Harmonogramu do programu MS Project 2010PL, na podstawie złożonej oferty (kosztorys ofertowy) oraz będzie podlegał zatwierdzaniu przez Zamawiającego. 3.8. Harmonogram musi uwzględniać następujące założenia główne: 3.8.1. zawierać powiązania pomiędzy zadaniami - następniki i poprzedniki; 3.8.2. rozliczenie prac do końca czerwca 2013 roku min. do kwoty 400 tys. zł. brutto; 3.8.3. płatności w roku 2013 za realizację zamówienia min. 1 mln zł. brutto, max. 1,8 mln zł brutto. 3.8.4. Wyznaczenie maksymalnej kwoty płatności w roku 2013 oznacza, iż wykonawca może wykonać prace o większym zaangażowaniu, lecz płatność za te prace nastąpi dopiero w roku 2014. 3.9. Elementy-części, które zostaną uwzględnione w Harmonogramie będą podlegać odbiorom częściowym wraz z dostarczeniem dokumentów niezbędnych do dokonania tych odbiorów. 3.10. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania prac objętych zamówieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452155002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Składając ofertę, Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 11 marca 2013 r. do godz. 12:00 wnieść wadium przetargowe, ul. Jana Pawła II, 32-091 Michałowice - budynek Zespołu Szkół w Michałowicach, parter, pokój nr 029. 2.Kwota wadium wynosi 50.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100). 3.Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. od dnia, w którym upływa termin składania ofert na okres 30 dni.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bibliotekamichalowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach