Przetargi.pl
„Budowa Bazy Sekcji Obsługi Techniczno-Gospodarczej w Biskupicach – II etap inwestycji (dokończenie rozpoczętych robót)”

Gmina Radziejów ogłasza przetarg

  • Adres: 88200 Radziejów, ul. Kościuszki
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 853 686 , fax. 542 853 337
  • Data zamieszczenia: 2018-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radziejów
    ul. Kościuszki
    88200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 853 686, fax. 542 853 337
    REGON: 91086666720000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugradziejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa Bazy Sekcji Obsługi Techniczno-Gospodarczej w Biskupicach – II etap inwestycji (dokończenie rozpoczętych robót)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa Bazy Sekcji Obsługi Techniczno-Gospodarczej w Biskupicach – II etap inwestycji (dokończenie rozpoczętych robót)”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie robót polegających na budowie Bazy Sekcji Obsługi Techniczno – Gospodarczej (SOTG) z budynkiem zaplecza techniczno – garażowego wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: I. Branża budowlana 1. Wykonanie robót pomiarowych i inwentaryzacji powykonawczej 2. Posadzki w pomieszczeniu nr 0/15 (zbrojenie, posadzka przemysłowa z utwardzeniem powierzchniowym) 3. Stolarka drzwiowa – wewnętrzna (3 szt. drzwi do pomieszczeń mokrych 80x200 w pom. nr 0/7 ) 4. Roboty wykończeniowe wewnętrzne: - Licowanie ścian płytkami – uzupełnienia w pom. 0/7, 0/8, 0/15 – 40,19 m2 - Malowanie sufitów w pom. 0/6, 0/7, 0/8 – 28,88 m2 - Uzupełnienie gładzi gipsowych w pom. od 0/1 do 0/9 – 9,822 m2 - Malowanie ścian – 211,617 m2 5. Roboty wykończeniowe zewnętrzne: - Dostawa i montaż zadaszeń 6,3 m2 6. Roboty drogowe: - Wykonanie koryt wraz z wywozem gruntu 776,9 m2 + 203,70 m2 - Roboty ziemne (wyprofilowanie rowu odwadniającego za opornikiem) – 222,012 m3 - Krawężniki wraz z ławami betonowymi z oporem – 79,0 mb - Warstwy odsączające – 1757,50 m2 - Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm 2,5 MPa – 1553,80 m2 - Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm 1,5 MPa – 203,70 m2 - Podbudowa z KŁSM gr. 20 cm – 1553,80 m2 - Podbudowa z KŁSM gr. 15 cm – 203,70 m2 - Wykonanie trawników wraz z humusowaniem gr. 15 cm – 903,70 m2 II. Branża sanitarna 1. Instalacja wodno – kanalizacyjna - Postument porcelanowy do umywalek – 3 kpl - Zlewy w pomieszczeniu kotłowni – 1 kpl. - Syfony z tworzywa sztucznego pojedyncze zlewozmywakowe o średnicy 50 mm - 1 szt. - Zlewozmywak dwukomorowy z blachy nierdzewnej na szafce – 2 szt. - Syfony z tworzywa sztucznego podwójne zlewozmywakowe o średnicy 50 mm – 2 szt. - Baterie umywalkowe lub zmywakowe stojące o średnicy nominalnej 15 mm – 1 szt. - Baterie umywalkowe lub zmywakowe stojące o średnicy nominalnej 15 mm dla niepełnosprawnych – 1 szt. - Baterie zmywakowe ścienne o średnicy nominalnej 15 mm – 1 szt. - Montaż zestawu przy urządzeniach sanitarnych - zakup i montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych - przy umywalce 1 kpl. + przy misce ustępowej 1 kpl. – 2 kpl. III. Branża elektryczna 1. Oświetlenie placu - Linie zasilające oświetleniowe wraz z wykopami, zasypaniem wykopów oraz tabliczkami oznakowującymi – 170 mb - Wykonanie i montaż słupów oświetleniowych z wysięgnikami, fundamentami i oprawami oświetleniowymi – 4 kpl. - Linie zasilające do bramy wraz z wykopami, zasypaniem wykopów – 45 mb - Wykonanie uziomów słupów oświetleniowych - Wykonanie pomiarów skuteczności zerowania - Wykonanie pomiarów rezystancji uziemienia Przedmiot zamówienia nie obejmuje: W II etapie realizacji zadnia Zamawiający nie przewiduje wykonania następujących robót: 1) Rozbiórki budynków - rozbiórkę budynków wykona Inwestor we własnym zakresie 2) Ogrodzenia terenu 3) Wykonania piłkochwytów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Radziejów, 88-200 Radziejów ul. Kościuszki 20/22, pok. nr 203 lub dołączy do oferty. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Radziejów nr 40 9549 0001 0002 8756 2000 0001. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Kopię przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca w ofercie składa: 1) formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów, 3) dokument potwierdzający wpłacenie lub wniesienie wadium. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie tych podmiotów powinno być złożone w oryginale. Z treści powyższego zobowiązania lub innego dokumentu musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach