Przetargi.pl
Budowa bazy kulturalnej w gminie Kadzidło

Gmina Kadzidło ogłasza przetarg

  • Adres: 07-420 Kadzidło, ul. Targowa 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7618016
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kadzidło
    ul. Targowa 4 4
    07-420 Kadzidło, woj. mazowieckie
    tel. 029 7618016
    REGON: 55066819500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kadzidlo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa bazy kulturalnej w gminie Kadzidło
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn Budowa bazy kulturalnej w gminie Kadzidło, przy czym dopuszcza się składanie ofert częściowych. W skład zamówienia wchodzi wykonanie 1) budynku Wiejskiego Domu Kultury w Chudku - jako część Nr 1 zamówienia. 2) budynku świetlicy wiejskiej w Golance - jako część Nr 2 zamówienia. 3) budynku OSP w Kuczyńskich - jako część Nr 3 zamówienia. W zakres Części Nr 1 zamówienia wchodzą następujące roboty A) roboty termomodernizacyjne, B) roboty modernizacyjne wewnętrzne, C) roboty modernizacyjne zewnętrzne, D) wyposażenie domu kultury zgodnie z dokumentacją projektową. W zakres Części Nr 2 wchodzą następujące roboty: A) Wymiana więźby dachowej i pokrycia dachowego wraz z utylizacją eternitu, B) Rozbudowa budynku świetlicy o pomieszczenia higieniczno - sanitarne, pomieszczenie na hydrofor i sprzęt porządkowy oraz komunikację. C) Wykonanie elementów zagospodarowania działki. D)Wykonanie instalacji budynku. W zakres Części Nr 3 wchodzą następujące roboty rozbudowa budynku w kierunku południowo - zachodnim, nadbudowa na istniejącym budynku, adaptację istniejących pomieszczeń parteru na świetlicę wiejską, wykonanie instalacji, wyposażenie budynku zgodnie z dokumentacją projektową. Zakres prac do wykonania ujęty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które są dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamówienie częśćiowe nr 1 - 6000,00 zł Zamówienie częściowe nr 2 - 6000,00 zł Zamówienie częściowe nr 3 - 6000,00 zl W przypadku wybrania formy pieniężnej wadium należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego Nr 32 8916 0002 0000 0912 2000 0040 w Banku Spółdzielczym w Kadzidle.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 Ustawy pzp, i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) wykonał roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia za kwotę równą co najmniej dwukrotnej wartości ceny ofertowej oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych, które są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250 000,00 zł na każde z zamówień częściowych. b) wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4. Udzielą gwarancji na wykonane roboty min. 36 m-cy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający /Dz. U. nr 87 poz. 605 § 1 ust 1, 2 i 3 z póź. zm./, a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b/ podpisane oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. ustawy pzp, c/ podpisane oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy pzp, d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia za kwotę równą co najmniej dwukrotnej wartości ceny ofertowej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Należy wykazać roboty budowlane zakończone przed dniem wszczęcia postępowania. Potwierdzenia muszą dotyczyć wszystkich wyszczególnionych w wykazie robót. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek. e) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Należy wskazać osoby z uprawnieniami budowlanymi, w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek. f) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt e, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, g) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł na każdą z części zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. i) kserokopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium, Należy wykazać roboty budowlane zakończone przed dniem wszczęcia postępowania. Potwierdzenia muszą dotyczyć wszystkich wyszczególnionych w wykazie robót. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek. e) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Należy wskazać osoby z uprawnieniami budowlanymi, w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek. f) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt e, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, g) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł na każdą z części zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. i) kserokopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kadzidlo.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach