Przetargi.pl
Budowa basenu krytego w Sokołowie Małopolskim przy ul. Pileckich

Gmina Sokołów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 36-050 Sokołów Małopolski, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 7729019 , fax. (017) 7729019
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sokołów Małopolski
    ul. Rynek 1 1
    36-050 Sokołów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. (017) 7729019, fax. (017) 7729019
    REGON: 69058213400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolow-mlp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa basenu krytego w Sokołowie Małopolskim przy ul. Pileckich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych na tym zadaniu będzie polegało na; a) budowie budynku basenu o następującej charakterystyce; powierzchnia terenu w liniach rozgraniczających - 7.938 m2, powierzchnia projektowanej zabudowy - 2.418, 38 m2, powierzchnia utwardzona (dojazdy i parkingi) - 2699 m2, powierzchnia utwardzona chodników - 1.111 m2, kubatura budynku 15.222,50 m3, powierzchnia netto budynku - 3.027 m2, wymiary gabarytowe budynku ( dł x szer. x wys.) - 78,97 x 43,19 x 10,00 m, wyposażonego w następujące instalacje wewnętrzne; - elektryczną, oświetleniową bezpieczeństwa oraz oświetleniową ewaluacyjną, elektroniczny system obsługi klienta, instalację logiczną teletechniczną, instalację nagłośnienia, system CCTY nadzoru wizyjnego rejestrujący obraz, ogrzewanie rynien poziomych i spustowych, instalację odgromową i uziemiającą, - wodociągową wody zimnej, wody ciepłej i recyrkulacji, instalację wew. p. poż. - kanalizacji sanitarnej, - centralnego ogrzewania i zasilania nagrzewnic, - gazową, - wentylację mechaniczną z elementami nawiewu i elementami wyciągowymi, - kotłownię gazową wyposażona w dwa kotły gazowe kompensacyjne o mocy 370 kW, - instalacje technologiczną uzdatniania wody basenowej, b) budowa jednotorowej zjeżdżalni wodnej o nachyleniu ok. 10% zakończonej wanną hamowną wykonaną ze stali kwasoodpornej z sofą stanowiącą jednorodną część baseny rekreacyjnego z stali kwasoodpornej c) budowa niecki basenowej o wymiarach 12,5 m x 25,00 m ze stali kwasoodpornej, d) budowie parkingów na samochody osobowe i autobusy, e) budowie dróg wewnętrznych i zjazdów, f) budowie kanalizacji deszczowej zewnętrznej, g) budowie przyłącza wodociągowego wraz z zewnętrzną siecią hydrantową, h) budowie kanalizacji sanitarnej zewnętrznej, i) budowie przyłącza gazowego wraz ze stacją redukcyjna gazu - wykona ZG Rzeszów na podstawie umowy przyłączeniowej z Zamawiającym, j) budowie przyłącz kablowy energetyczny - Wykona ZE po podstawie umowy przyłączeniowej z Zamawiającym, k) budowie oświetlenia zewnętrznego, l) budowie pylonu reklamowego, l) opracowanie preliminarza wraz z zatwierdzeniem jego przez Zamawiającego, przeprowadzenie rozruchu technicznego i technologicznego obiektu z udziałem Zamawiającego i Użytkownika m) opracowanie instrukcji eksploatacyjnych wszystkich urządzeń w tym technologii eksploatacji i użytkowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122125
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 300.000,00,- PLN (słownie: trzysta tysięcy i 00/100 PLN). Termin wnoszenia wadium: przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować termin związania z ofertą. Wadium może być wnoszone w jednym lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2000 r. z póżn. zmianami)). Dokumenty o których mowa w pkt b, c, d, e tj. poręczenia bankowe, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia dokonane przez uprawnione podmioty należy w oryginale wpiąć do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: Nr 28 9182 006 0000 0390 2000 0030 w Banku Spółdzielczy w Sokołowie Małopolskim. Kopię potwierdzenia przelewu należy dołączyć do oferty. Zamawiający wymaga dla wadium wniesionego w pieniądzu, aby w dniu otwarcia ofert najpóźniej o godz 8:00 żądana kwota znajdowała się na wskazanym koncie Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu prosi się o podanie numer rachunku bankowego, na który Zamawiający ma dokonać zwrot wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu; O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. b) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. c) Złożą wymagane wadium. d) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu podobnych zamówień; wymagane minimum: wykonali min. 2 zamówienia na roboty budowlane odpowiadające rodzajem i zakresem przedmiotowi tego zamówienia (budowa nowych obiektów) w ciągu ostatnich 5 lat tj obiekty budowlane o kubaturze nie mniejszej niż 10.000 m3 każdy oraz wykonali min. 2 zamówienia na roboty instalacyjne w zakresie technologii basenowej. e) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w pełnym zakresie koniecznym do realizacji zamówienia. Wymagane minimum: 1 osoby posiadające uprawnienia kierownika budowy o specjalności budowlanej posiadająca doświadczenie min. 5 lat jako kierownik budowy na min. 2 obiektach o kubaturze min. 10.000 m2 każdy, - do pełnienia funkcji kierownika budowy 1 osoba posiadająca uprawnienia o specjalności instalacyjnej w zakresie robót wodociągowych i kanalizacyjnych posiadająca doświadczenie min. 5 lat jako kierownik budowy na obiektach o podobnej wielkości, z doświadczeniem przy wykonywaniu min. 2 instalacji technologii basenowej - do pełnienia funkcji Kierownika Robót 1 osoba posiadająca uprawnienia kierownika budowy o specjalności w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych z doświadczeniem min 5 lat przy wykonywaniu tych robót - do pełnienia funkcji Kierownika Robót. Zamawiający dopuszcza by kierownicy robót w zakresie instalacji wodnych i sanitarnych oraz urządzeń elektrycznych i energetycznych wywodził się od podwykonawców. f) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagane minimum: średnie roczne obroty za ubiegłe 3 lata nie mniejsze niż 50 % kwoty podana w ofercie odpowiadająca wartości zamówienia w każdym roku. g) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. wymagane minimum: Wykonawca musi wykazać, że posiada zabezpieczenie finansowe w wysokości min. 4.000.000,00,- PLN w każdym rok realizacji zamówienia tj. w 2009 i w 2010 i 20011 roku w formie własnych wolnych środków finansowych oraz w poświadczeniach bankowych o zdolności finansowej Wykonawcy i możliwości udzielenia mu kredytu do wymaganej wysokości na realizację niniejszego zamówienia. 2. Opis dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przetargowym Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych wg zasady spełnia/nie spełnia. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie powinni złożyć wykonawcy, zawiera siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia lub dokumenty:; Formularz przedłożenia oferty zawierający następującą dokumentację; 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Dowód wpłaty wadium. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualnych zaświadczeń a) właściwego naczelnika urzędu skarbowego b) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawa zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z jednoznacznym określeniem wymaganego przez Zamawiającego minimum. W wykazie należy uwzględnić tylko zadania powyżej 3.500.000,00 PLN Wymagane minimum: Wykonali min. 2 zamówienia na roboty budowlane odpowiadające rodzajem i zakresem przedmiotowi tego zamówienia (budowa nowych obiektów) w ciągu ostatnich 5 lat tj obiekty budowlane o kubaturze nie mniejszej niż 10.000 m3 każdy oraz min. 2 zamówienia na roboty instalacyjne w zakresie technologii basenowej. 9. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeśli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane minimum: 1 osoby posiadające uprawnienia kierownika budowy o specjalności budowlanej posiadająca doświadczenie min. 5 lat jako kierownik budowy na min. 2 obiektach o kubaturze min. 10.000 m2 każdy - do pełnienia funkcji Kierownika Budowy 1 osoba posiadająca uprawnienia o specjalności instalacyjnej w zakresie robót wodociągowych i kanalizacyjnych posiadająca doświadczenie min. 5 lat jako kierownik budowy na obiektach o podobnej wielkości, z doświadczeniem przy wykonywaniu min. 2 instalacji technologii basenowej - do pełnienia funkcji Kierownika Robót 1 osoba posiadająca uprawnienia kierownika budowy o specjalności w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych z doświadczeniem min 5 lat - do pełnienia funkcji Kierownika Robót. Do w/w informacji dla każdej osoby należy dołączyć; a) decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego danej osoby, b) aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, c) przebieg praktyki zawodowej z uwzględnieniem wymaganego minimum. 11. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, Sprawozdanie finansowe powinno składać się z; - bilansu, - rachunku zysku i strat, - informacji dodatkowej, sporządzone według wzorów stanowiących załączniki do ustawy o rachunkowości 12. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca zdolność kredytową Wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na każdy rok realizacji niniejszego zadania. 13. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w wymaganym zakresie. 14. Kosztorys ofertowy pełny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sokolow-mlp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach