Przetargi.pl
Budowa basenów letnich z zapleczem sanitarnym wraz z zagospodarowaniem terenu

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (54) 414 40 00 , fax. (54) 414 42 57
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (54) 414 40 00, fax. (54) 414 42 57
    REGON: 91086691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa basenów letnich z zapleczem sanitarnym wraz z zagospodarowaniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa basenów letnich z zapleczem sanitarnym wraz z zagospodarowaniem terenu”. 1) Opis stanu istniejącego: Na przedmiotowym terenie znajdują się dziko rosnące krzewy i młode drzewa rosnące w grupach, a także nieliczne większe drzewa. Inwentaryzacja zadrzewienia zawarta jest w dokumentacji dendrologicznej. Teren inwestycji uzbrojony jest w sieci: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektroenergetyczną, oświetleniową, gazową, teletechniczną. Wykonane zostały wstępne badania geologiczne. Warstwy tworzą: nasypy niekontrolowane (piasek średni, gruzy betonowe) na głębokości około 0,5 – 1,5 m, piasek średni z domieszką piasku grubego na głębokości 1,8 -2,3 m oraz glina piaszczysta z piaskiem grubym na głębokości 1,8 – 5,0 m. Poziom wody gruntowej określony na głębokości 1,8 - 2,0 m. 2) Zakres inwestycji: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie budowy zespołu basenów letnich z zapleczem sanitarnym, parkingami, i drogą dojazdową oraz infrastrukturą techniczną, realizowane we Włocławku przy ul. Lisek/Wysoka, na dz. nr: 1/37, 1/36, 1/35,1/5, 1/22, 1/23, 1/24, 21/1; obręb KM 40. W ramach przedsięwzięcia planuje się również montaż urządzeń sportowo - rekreacyjnych siłowni zewnętrznej, wykonanie boiska do piłki plażowej oraz placu zabaw. W zakres przedmiotowego zamówienia wchodzi: a) opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej, b) wykonanie robót budowlanych w zakresie kompleksu basenowego wraz z drogą dojazdową. c) wykonanie robót budowlanych w zakresie parkingów. W ramach dokumentacji projektowo - kosztorysowej należy opracować, w szczególności: - wniosek wraz z materiałami do uzyskania decyzji na wycinkę drzew i krzewów wraz z projektem nasadzeń na działkach wskazanych przez Zamawiającego, - projekt zagospodarowania terenu, - projekt architektoniczny budynków i obiektów, - projekt małej architektury (ławki, kosze na śmieci, oznakowanie itp.), - projekt konstrukcyjny, - projekt zewn. sieci, tj. instalacji i przyłączy wod.-kan., kan. sanitarnej, elektroenergetycznych, oświetlenia terenu (w tym drogi dojazdowej), hydrantowej ppoż., - projekty ew. przebudowy istniejących sieci i instalacji kolidujących z proj. inwestycją, - projekt drogowy (droga dojazdowa, parkingi, chodniki, drogi rowerowe), - projekt organizacji ruchu, - projekt zieleni, - projekt wewn. instalacji wod-kan, elektrycznych silno- i słaboprądowych wraz z oświetleniem, teletechnicznych i ppoż., - projekt technologii uzdatniania wody basenowej, - projekt instalacji monitoringu i alarmowych, - projekt wnętrz budynków (kolorystyka, układ okładzin ściennych, podłogowych itp.), - projekt instalacji ochrony przeciwprzepięciowej i przeciwporażeniowej, - układy pomiarowe zużycia energii, - charakterystyka energetyczna obiektu, - instrukcja bezpieczeństwa pożarowego obiektu, oznakowanie dróg ewakuacyjnych, - przedmiary i kosztorysy inwestorskie dla każdej z branż, obejmujące kompletny zakres robót i niezbędnego wyposażenia obiektów, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Wszystkie wykonane opracowania zostaną przekazane również w wersji elektronicznej, w ogólnodostępnym formacie, na płycie CD/DVD z podziałem na poszczególne tomy. Dokumentacja w wersji elektronicznej będzie miała formę umożliwiającą wydruk i złożenie dokumentacji identycznej jak wersja papierowa, posiadająca rozdzielczość 300 dpi. Przedmiot zamówienia obejmuje uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę oraz decyzji na wycinkę drzew dla całego zadania (nasadzenia zastępcze). Dokumentacja projektowo - kosztorysowa zostanie opracowana w następujących etapach: ETAP I – projekt koncepcyjny z wizualizacją komputerową (jeśli nastąpi zmiana układu), ETAP II – wielobranżowy projekt budowlany oraz wielobranżowy projekt wykonawczy. Dodatkowe wymagania: 1. Dokumentacja projektowo – kosztorysowa będzie musiała zawierać wymagane uzgodnienia urzędowe i branżowe. 2. Wykonawca zapewni na swój koszt sprawdzenie projektu pod względem zgodności z przepisami, o którym mowa w art. 20 ust. 2 – 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane. 3. Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego uzgadniania z Zamawiającym (tj. Wydziałem Inwestycji, Wydziałem Dróg, Transportu Zbiorowego i Energii, Wydziałem Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Włocławek oraz Miejskim Zarządem Usług Komunalnych i Dróg we Włocławku) przyjętych rozwiązań technologicznych i założeń materiałowych. 4. Wykonawca jest zobowiązany do uzgadniania (Wydziałem Inwestycji, Wydziałem Dróg, Transportu Zbiorowego i Energii, Wydziałem Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Włocławek oraz Miejskim Zarządem Usług Komunalnych i Dróg we Włocławku) „na roboczo” kolejnych fragmentów przygotowywanej koncepcji i dokumentacji. 5. Wykonawca jest zobowiązany do udzielania wszelkich wyjaśnień merytorycznych w związku ze sporządzoną przez siebie koncepcją i dokumentacją projektowo - kosztorysową, oraz ewentualnego uzupełniania koncepcji i dokumentacji projektowo - kosztorysowej, w tym na wezwanie Zamawiającego lub organu prowadzącego postępowanie administracyjne. 6. Przekazanie koncepcji i dokumentacji projektowo-kosztorysowej odbędzie się na podstawie protokołów przekazania, z którymi Wykonawca złoży oświadczenie o ich kompletności oraz o tym, że zostały wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami prawa oraz normami i są kompletne z punktu widzenia celu, któremu mają służyć, jak również że wszelkie zmiany i uwagi wniesione na etapie uzgodnień zostały do nich wprowadzone. W ramach robót budowlanych należy wykonać w szczególności: - rozbiórki i demontaże (na terenie inwestycji), - prace budowlane zagospodarowania terenu – baseny, - prace budowlane zagospodarowania terenu – droga dojazdowa, - prace budowlane zagospodarowania terenu – parkingi, - prace budowlane budynków (zewnętrzne stan surowy), - prace budowlane budynków (wewnętrzne). UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno - użytkowy (PFU), opracowany przez Biuro Architektoniczne ComProjekt ul. Krakowska 66, 87-100 Toruń. Załączony przedmiar nie stanowi samodzielnej podstawy do wyceny a jedynie stanowi materiał pomocniczy w celu przybliżenia technologii wykonania robót i ma poinformować Wykonawców wyłącznie o charakterze i przybliżonej wielkości zamówienia. Wskazane w przedmiarze wielkości robót budowlanych są orientacyjne Dodatkowe wymagania: 1. Użyte materiały budowlane, instalacyjne i wykończeniowe oraz technologie muszą zapewnić niskie koszty eksploatacji i utrzymania obiektów przy zapewnieniu wymaganego przez Zamawiającego wysokiego standardu wykończenia i wyposażenia. 2. Wykonawca dostarczy wszystkie urządzenia i wyposażenie fabrycznie nowe. 3. Wykonawca zamontuje elementy wyposażenia wymagające montażu i podłączeń. 4. Wykonawca przeprowadzi przedstawicielom Użytkownika pełne szkolenie w zakresie uruchomienia i pracy zamontowanych urządzeń i wyposażenia, co będzie potwierdzone przez Użytkownika obiektu. 5. Wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie obiektu i przekaże przedmiot zamówienia w stanie gotowym do użytkowania. UWAGA: Zamawiający nie przewiduje przedłużenia terminu realizacji zamówienia ze względu na wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212212-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 4) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach