Przetargi.pl
Budowa Astrobazy

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3620471 , fax. 048 3620532
  • Data zamieszczenia: 2015-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3620471, fax. 048 3620532
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Astrobazy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj (w oparciu o warunki niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz załączony do niej Program Funkcjonalno-Użytkowy) zadania dot. budowy astrobazy przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 17 przy ul. Wierzbickiej 89/93 w Radomiu. 2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę. UWAGA: Z chwilą zapłaty wynagrodzenia za wykonaną dokumentację wszelkie majątkowe prawa autorskie do niej przechodzą na Zamawiającego, w szczególności Zamawiający będzie miał prawo: a) do jej używania i sporządzania kopii w celu realizacji zadania polegającego na realizacji robót budowlanych, których dotyczy dokumentacja, b) do celów promocyjnych i marketingowych zadania którego dotyczy dokumentacja, c) przy składaniu wniosków o dofinansowanie zadania którego dotyczy dokumentacja. Wykonawca (bądź podmiot realizujący dokumentację na rzecz Wykonawcy) nie będzie wykonywał przysługujących mu praw autorskich osobistych w sposób ograniczający Zamawiającego w wykonywaniu praw do przedmiotu zamówienia, a wszelkie ewentualne roszczenia z tego tytułu obciążają Wykonawcę. 2) Kompleksową budowę POD KLUCZ nowego budynku astrobazy o wymiarach ok. 10 x 14 m, o wysokości wraz z kopułą ok. 10 m. Obiekt jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej. Kubatura obiektu - ok. 600 m3. 3) Kompleksowe wykonanie wszystkich instalacji wewnętrznych wraz z koniecznymi przyłączami zewnętrznymi. 4) Roboty budowlane wewnątrz istniejącego budynku szkoły związane z włączeniem instalacji ciepłowniczej zasilającej astrobazę do istniejącego węzła c.o. oraz roboty związane z wykonaniem instalacji monitoringu. 5) Wykonanie zagospodarowania terenu zewnętrznego polegające na wykonaniu wewnętrznej drogi dojazdowej, chodników, miejsc postojowych, oświetlenia terenu oraz nasadzeń zieleni. 6) Dostawa wyposażenia określonego w PFU. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącym załącznik do niej Programem Funkcjonalno-Użytkowym. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub programie funkcjonalno-użytkowym, przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 2.3. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie ujęte w SIWZ i Programie Funkcjonalno-Użytkowym, a konieczne do uwzględnienia: 1) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania; 2) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy: a) związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji; b) związanych z organizacją ruchu i ewentualnym zajęciem pasa drogowego; c) innych - niezbędnych przy realizacji zadania. 4) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; 5) uporządkowanie terenu po budowie, 6) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu; 7) sporządzenie planu ewakuacji dla całego obiektu i wyposażenie w oznakowanie p.poż. oraz w sprzęt gaśniczy, 8) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania (w ramach otrzymanego wynagrodzenia) i umieszczenia po zakończeniu robót (przed odbiorem końcowym) w widocznym miejscu w pobliżu budynku astrobazy tablicy informacyjno-promocyjnej (pamiątkowej). Wymiary tablicy ok. 70x50 cm (lub ok. 30x20cm w przypadku ograniczeń technicznych). Przedmiotowa tablica musi zawierać następujące informacje: nazwa inwestora, wartość inwestycji, źródło finansowania, termin zakończenia prac, logo Miasta Radomia. Tablica winna być umieszczona w widocznym miejscu i wykonana z materiałów trwałych, odpornych na działania atmosferyczne, zapewniających wieloletnią trwałość. Wzór tablicy musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca powinien uwzględnić koszt wykonania i umieszczenia tablicy w cenie ofertowej. 9) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie - jeżeli obowiązek taki będzie wynikał z obowiązujących przepisów prawa lub decyzji pozwolenia na budowę. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres 3 lat w odniesieniu do teleskopów, oraz okres minimum 3 lat w odniesieniu do pozostałych elementów zamówienia (w tym dot. robót budowlanych)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy 00/100) złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach