Przetargi.pl
budowa altany śmietnikowej wraz z placem na kontenery, drogą wewnętrzną i oświetleniem oraz przebudowa zjazdu publicznego z drogi gminnej ul. Mendelejewa w Oświęcimiu

Miasto Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul.Zaborska 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8429311,8429311 , fax. 033 8429199
  • Data zamieszczenia: 2016-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oświęcim
    ul.Zaborska 2 2
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 8429311,8429311, fax. 033 8429199
    REGON: 00052640000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.oswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa altany śmietnikowej wraz z placem na kontenery, drogą wewnętrzną i oświetleniem oraz przebudowa zjazdu publicznego z drogi gminnej ul. Mendelejewa w Oświęcimiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie objęte przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie wybrany wykonawca, obejmuje m.in.: a) roboty rozbiórkowe istniejącego ogrodzenia placu, b) roboty rozbiórkowe istniejących warstw nawierzchni placu i jego otoczenia c) roboty rozbiórkowe istniejącego zjazdu publicznego d) rozebranie fragmentu istniejącego chodnika w miejscu przebudowywanego zjazdu publicznego e) budowę altanki śmietnikowej z zastosowaniem konstrukcji stalowej f) budowę placu na kontenery g) budowę drogi wewnętrznej dojazdowej h) budowę oświetlenia placu na kontenery wraz z przyłączem elektrycznym i) przebudowę zjazdu publicznego j) wykonania innych prac i czynności niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia, takich jak m.in.: oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy, organizacja zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd), wytyczenie geodezyjne, projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz wykonanie na własny koszt prac wynikających z tego projektu - w razie potrzeby, organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót zapewnienie warunków do odbioru śmieci przez służby miejskie w trakcie prowadzonych prac, wyłączenia i załączenia energii elektrycznej, nadzory specjalistyczne zarządców sieci uzbrojenia terenu, inwentaryzacja geodezyjna bieżąca (roboty zanikowe) i końcowa powykonawcza, badania zagęszczenia i nośności warstw konstrukcyjnych podbudowy, sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów i koszty składowania, wykonanie ewentualnych robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu. 2. Altana przeznaczona jest na kontenery MGB 1100 RL o pojemności 1100 dcm3. Są to kontenery dostosowane do przemieszczania za pomocą systemu jezdnego. Dla przechowywania pojemników zaprojektowano altanę na planie prostokąta o wymiarach w rzucie 5040x3840 mm o konstrukcji stalowej, osłoniętą ściankami z krat pomostowych ażurowych i przykrytą dachem dwuspadowym o konstrukcji stalowej, pokrytym blachą trapezową TR40. 3. Zaprojektowana lokalizacja nie powoduje konieczności wycinki istniejącego drzewostanu. 4. Charakterystyka obiektu: powierzchnia zabudowy altany Pz = 19,35 m? kubatura V = 47,00 m? wysokość H = 2,67 m 5. Altana usytuowana będzie na placu utwardzonym o wymiarach 11,1x5,8 m, na którym umieszczone zostaną kontenery na odpady segregowane (szkło, metal, plastik oraz makulatura) podlegające recyklingowi. Plac wykończony będzie nawierzchnią z kostki brukowej betonowej na podbudowie z kruszywa kamiennego. Warstwy nawierzchni będą ograniczone obrzeżem betonowym 8x30x100 posadowionym na ławie żwirowej 10x15 cm. Plac będzie połączony z drogą wewnętrzną poprzez krawężnik betonowy 30x15x100 ułożony płasko na ławie betonowej. 6. Wokół placu oraz altany śmietnikowej należy wykonać parawan izolacyjny z nasadzeń zimozielonych typu żywotnik zachodni, sadzonych w rozstawie co 60 cm w pasie zieleni o szerokości 0,75 cm. 7. Droga wewnętrzna będzie zlokalizowana częściowo w dotychczasowym terenie zielonym, a częściowo w miejscu istniejącej drogi wewnętrznej. Droga posiadać będzie pas jezdny o szerokości 5,0 m. Nawierzchnia drogi ograniczona będzie krawężnikiem betonowym obniżonym, ułożonym na ławie betonowej z oporem, wykonanej z betonu B15. Na odcinku drogi przebiegającym pomiędzy budynkami mieszkalnymi z jednej strony zostanie wykonany ściek przykrawężnikowy z kostki brukowej betonowej oparty na ławie betonowej wspólnej z obniżonym krawężnikiem. Pas jezdny będzie wykonany z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm, na podbudowie z kruszywa kamiennego. Niweleta remontowanej drogi została dostosowana do niwelety istniejącego terenu. 8. Planuje się przebudowę zjazdu publicznego z drogi miejskiej ul. Mendelejewa (dz. 2006/801) na działkę nr 2006/1010, na której planowana jest budowa drogi wewnętrznej i altanki śmietnikowej wraz z placem na kontenery. Przebudowywany zjazd publiczny będzie ograniczony obniżonym krawężnikiem 15x30x100 z nawierzchnią o spadku 2% w kierunku ul. Mendelejewa. Od strony projektowanej drogi wewnętrznej nawierzchnię zjazdu należy połączyć z nawierzchnią drogi. Pochylenie podłużne zjazdu w obrębie korony drogi miejskiej należy dostosować do jej ukształtowania. Zjazd w koronie będzie miał szer. 5,0m i wybudowany zostanie prostopadle do ul. Mendelejewa. Krawędzie zjazdu wyokrąglone zostaną w miejscu przecięcia krawędzi nawierzchni drogi łukiem kołowym o promieniu 5,0m. W miejscach kolizji zjazdu z istniejącymi sieciami uzbrojenia podziemnego terenu należy zastosować rury ochronne. 9. Zakres robót związanych z oświetleniem terenu obejmuje: montaż słupa oświetleniowego typu /Mieszko/ wykonanie kablowej linii zasilającej YAKY 4x25mm - 57,0m montaż oprawy oświetleniowej 150W
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452231007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdz. XII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Zatorze Nr 47 8136 0000 0031 0008 2000 0080. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 z późn. zm. ) 3. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą w okolicznościach określonych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku gdy Wykonawca: w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.oswiecim.pl/zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach