Przetargi.pl
Budowa altany śmietnikowej przy budynku Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy PL. Dąbrowskiego 2 na działce o nr ewidencyjnym gruntów 1028/10.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3665400 , fax. 24 3665421
  • Data zamieszczenia: 2015-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
    Pl. Dąbrowskiego 2 2
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 3665400, fax. 24 3665421
    REGON: 61103840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa altany śmietnikowej przy budynku Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy PL. Dąbrowskiego 2 na działce o nr ewidencyjnym gruntów 1028/10.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa altany śmietnikowej przy budynku Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy PL. Dąbrowskiego 2 na działce o nr ewidencyjnym gruntów 1028/10. Ogólna charakterystyka zakresu prac do zrealizowania: Przedmiotem zamówienia jest budowa altany śmietnikowej o konstrukcji stalowej wraz z częściowym utwardzeniem placu na kontenery. Zakres robót obejmuje między innymi: Roboty rozbiórkowe -rozebranie krawężnika ulicznego, wykonanie korytowania ziemi, Wykonanie fragmentu betonowej poziomej płyty wylewanej na mokro bądź alternatywnie wykonanie utwardzenia z kostki brukowej, Wykonanie właściwego obiektu stalowej zadaszonej altany śmietnikowej, Prace geodezyjne. Szczegółowy opis robót zawiera projekt budowlany Altany Śmietnikowej wykonany przez Pracownię Projektową PROFIL ul. Kwiatka 36/11, 09-400 Płock. Przedsięwzięcie obejmuje ponadto wykonanie wszystkich niezbędnych prac, koniecznych do realizacji zamówienia, zgodnie z: Decyzją nr 152/2015 z dnia 17.06.2015r. wydaną przez Miejskiego Konserwatora Zabytków w Płocku, zaleceniami zawartymi w potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia bez sprzeciwu o numerze ewidencyjnym WRM-IV.6743.306.2015.AD z dnia 30.06.2015r. wydanym przez Urząd Miasta Płocka Referat Administracji Architektoniczno-Budowlanej. Uwaga: Załączone przedmiary robót mają charakter informacyjny, mogą być traktowane jako pomocnicze do przygotowania oferty cenowej. Zaleca się, by Wykonawca dokonał wizji lokalnej na obiekcie przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego w celu uniknięcia ewentualnych błędów w wycenie robót. Zamawiający wymaga, aby panele elewacyjne posiadały higieniczny atest PZH oraz deklaracje zgodności. Powyższe dokumenty Wykonawca przekaże Zamawiającemu w trakcie odbioru robót. Na zamontowane wyroby budowlane należy przedstawić aprobaty techniczne oraz deklaracje zgodności. Na zastosowane materiały należy przed ich wbudowaniem uzyskać akceptację Zamawiającego. Wszystkie odpady należy wywieść i zutylizować. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych i szkodliwych dla zdrowia oraz niespełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Wykonawca zapewni wszelkie urządzenia zabezpieczające, oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych jest obowiązany opracować instrukcję bezpiecznego ich wykonania i zaznajomić z nią pracowników w zakresie wykonywanych przez nich robót. W przypadku, gdy w jakimkolwiek miejscu w SIWZ bądź w jej załącznikach wskazane zostało pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych bądź lepszych. Zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Pzp w przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452232101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, PKO Bank Polski S.A. 46 1020 3974 0000 5102 0084 8077 - kopię dowodu wpłaty załączyć do oferty. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie godzina składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach