Przetargi.pl
Budowa altany parkowej na działce 196/28 w osiedlu Cicha Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
  • Data zamieszczenia: 2014-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
    ul. Cicha 6 6
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
    REGON: 00048647400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smlubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa altany parkowej na działce 196/28 w osiedlu Cicha Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa altany parkowej na działce 196/28 w osiedlu Cicha Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach projektu Zamawiającego pn.: Rewitalizacja zasobów mieszkaniowych Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie osiedla Cicha, Orlicz-Dreszera - termomodernizacja, komunikacja, bezpieczne osiedla (zwanego w dalszej części Projektem) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej III Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, Działania 3.2 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich RPO WL na lata 2007-2013, umowa o dofinansowanie nr 03/10-UDA-RPLU.03.02.00-06-080/10-00-0696, zawarta z Województwem Lubelskim, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45211320-8 Roboty budowlane w zakresie altan Zakres przedmiotu zamówienia Czynności do wykonania przy budowie altany parkowej: (szczegółowy zakres zawarty jest w załączniku nr 8): 1. Roboty ziemne, 2. Dostawa i montaż altany parkowej na fundamentach betonowych zgodnie z opisem technicznym, 3. Montaż zestawu wypoczynkowego przytwierdzonego na stałe do podłoża za pomocą kotw stalowych (stół i cztery ławki), 4. Uprzątnięcie terenu budowy. Wykonanie altany rekreacyjnej z podłogą wyposażonej w centralnie posadowiony drewniany stół z czterema ławkami. Wszystkie elementy wyposażenia powinny być na stałe zamocowane w gruncie za pomocą kotw stalowych Usytuowanie altany parkowej na osiedlach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie przedstawione zostało w załączniku nr 7 do SIWZ. Wszystkie elementy drewniane będą odpowiednio zabezpieczone przed korozją i pomalowane. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy. a) Prace należy wykonać zgodnie z opisem technicznym załączonym do SIWZ. b) Wykonawca będzie zobowiązany w trakcie prac do dokonywania roboczych uzgodnień prac z Zamawiającym. c) Altana jak również jej wyposażenie powinny uwzględniać normy jakościowe w zakresie doboru materiałów, wymaganych wymiarów i wymagań konstrukcyjno - jakościowych. d) Zastosowane materiały powinny być w I gatunku (najwyższej jakości). Wykonawca jest zobowiązany w przypadku kiedy jest to wymagane przepisami prawa okazać i przekazać Zamawiającemu dla materiałów atest higieniczny i kartę techniczną (kartą charakterystyki), a także odpowiedni certyfikat wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych. e) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku nie wypełniania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie to równoznaczne z udzieleniem gwarancji na okres 60 m-cy. Oferta z niewypełnionym polem długości okresu udzielanej gwarancji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie traktowana jako ważna nie podlegająca odrzuceniu i zostanie poddana ocenie pod warunkiem, iż nie będzie innych powodów skutkujących odrzuceniem takiej oferty lub wykluczeniem Wykonawcy. 5. Ogólne zasady postępowania a) Wykonawca winien uwzględnić wszelkie ryzyko wynikające z zastosowanej technologii. b) Proces technologiczny musi być bezpieczny i należy podjąć wszelkie środki dla uniknięcia niebezpieczeństwa dla obsługi, urządzeń, otoczenia i środowiska oraz osób trzecich w czasie uruchamiania, normalnego ruchu, planowanych remontów. c) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia proponowanego w ofercie udziału projektantów oraz zapewnienia innych specjalistów niezbędnych do realizacji zamówienia. d) Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie koszty związane z wykonywaniem obowiązków przez zatrudnione przez siebie osoby wykonujące zamówienie. Wykonawca dokonuje wyceny prac na własne ryzyko i odpowiedzialność.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 500zł. 2. Wadium wnoszone jest na cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr.96, poz. 620). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem. Nr rachunku: PKO BP S.A. O/ Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255 z dopiskiem na przelewie Wadium na budowę altany parkowej na działce 196/28 w osiedlu Cicha Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie. O jego wniesieniu w terminie decydować będzie data (w tym godzina) wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w ofercie. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza. W przypadku nie wskazania numeru konta Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy z którego wadium wpłynęło.) 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielona gwarancja na prace
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smlubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach