Przetargi.pl
Budowa altany drewnianej

Gmina Sulejów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-330 Sulejów, ul. Konecka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 102 500 , fax. 446 162 551
  • Data zamieszczenia: 2019-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulejów
    ul. Konecka 42
    97-330 Sulejów, woj. łódzkie
    tel. 446 102 500, fax. 446 162 551
    REGON: 59064832700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sulejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa altany drewnianej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa altany drewnianej przy ulicy Szkolnej w Sulejowie na podstawie projektu budowlanego pn. „Zagospodarowanie terenu przy ul. Szkolnej w Sulejowie na cele turystyczno – rekreacyjne w ramach zadania inwestycyjnego „Rewitalizacja centrum Sulejowa poprzez odnowę przestrzeni publicznych i przywrócenie funkcji społeczno-gospodarczych”. 2. Pozostałe urządzenia i prace wskazane w dokumentacji projektowej (Załącznik Nr 7 do siwz) nie stanowią przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Budowa obejmuje altanę drewnianą z dachem wielospadowym, wyposażoną w ławki i stoliki drewniane. Zabudowa ścian zewnętrznych częściowa (ażurowa) drewniana. Altana wykonana będzie z konstrukcji drewnianej. Powierzchnia zabudowy wynosi 23,40m2. Wysokość 5,00m, szerokość 5,50m. Altana w kształcie sześciokąta foremnego. Posadowienie obiektu zaprojektowano jako bezpośrednie poprzez stopy fundamentowe 70x70x100cm wykonane z betonu C20/25 zbrojone stalą A-0- strzemiona, A-IIIN -pręty główne. Część naziemna wykonana z drewna klasy C27. Dach wielospadowy o kącie pochylenia połaci od 15 do 25 stopni, kryty gontem bitumicznym na papie podkładowej. Konstrukcję dachu stanowić będą krokwie o wym. 8x15cm. Podparcie dla krokwi stanowić będzie płatwie o wym. 20x20cm wsparte na słupach drewnianych 20x20cm (słupki główne). Połączenie słupów z fundamentami poprzez okucia kotwiące systemowe z podlewką z zaprawy ekspansywnej. Kotwy kotwić w ławach fundamentowych. Jako elementy usztywniające konstrukcję posłużą miecze łukowe 15x15cm oraz pełne deskowanie połaci dachowej gr.2,5cm. Drewno musi odpowiadać normom dotyczącym drewna konstrukcyjnego i być zabezpieczone przed działaniem czynników biologicznych. Wszystkie elementy drewniane więźby dachowej muszą być zabezpieczone impregnatem grzybobójczym i ogniochronnym do granicy trudno zapalności (zgodnie z instrukcją stosowania). Szczególnie starannie należy zakonserwować czoła elementów więźby. Wszelkie przewarstwienia nasypów oraz gruntów plastycznych należy usunąć i zastąpić chudym betonem. Ostateczna kolorystyka altany zostanie ustalona na etapie realizacji umowy. UWAGA: W trakcie wykonywania robót należy zwrócić uwagę na istniejące media przechodzące przez działkę aby ich nie uszkodzić. Inwentaryzacja przyłączy dostępna w siedzibie Zamawiającego. Po zakończeniu prac należy uporządkować teren po robotach budowlanych oraz uzupełnić powierzchnie zielone poprzez nawiezienie humusu i wykonanie trawników dywanowych siewem, z nawożeniem. Zamawiający informuje, że podczas montażu altany Wykonawca przed rozpoczęciem prac zobowiązany jest do dokonania dokumentacji fotograficznej terenu, na którym będą wykonywane prace i przekazania tej dokumentacji Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest po wykonaniu prac do przywrócenia podłoża do stanu pierwotnego. Szczegółowy opis prac zawiera projekt budowlany, STWIOR. Podstawą do wyceny zadania są: SIWZ, projekt budowlany, a pozostałe dokumenty są jedynie dokumentami pomocniczymi i uzupełniającymi. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją, obowiązującym prawem i normami. Składający ofertę może we własnym zakresie dokonać oględzin terenu budowy i dokonać własnego obmiaru robót w celu uniknięcia rozbieżności i porównać go z dokumentacją oraz przedmiarem robót. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem i normami. Niedoszacowanie robót przez oferenta nie będzie podstawą do roszczeń o zwiększenie wartości robót. Okres gwarancji wynosi minimum 3 lata (zgodnie z ofertą). Okres rękojmi wynosi 5 lat. 4. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu po zakończeniu inwestycji:  dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami i normami, w tym oświadczenie, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z dokumentacją projektową;  kosztorys powykonawczy – uproszczony wraz z zestawieniem ilości wbudowanych materiałów;  oryginał dziennika budowy z potwierdzeniem Inspektora nadzoru i Kierownika budowy o zakończeniu robót;  oświadczenie Kierownika Budowy, Inspektora nadzoru o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z uzgodnioną dokumentacją projektową, przepisami i obowiązującymi normami. Powyższe dokumenty powykonawcze należy opracować w 2 egzemplarzach. 5. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: a) przed przystąpieniem do prac budowlanych – geodezyjne wytyczenie obiektu, b) zapewnienie obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egzemplarzach, c) po zakończeniu robót budowlanych, przygotowanie dokumentów oraz złożenie ich w imieniu Zamawiającego w celu uzyskania decyzji na użytkowanie zgodnie z zapisami decyzji o pozwoleniu na budowę. 6. Warunki płatności: Za wykonanie robót objętych przedmiotowym zmówieniem, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe. Płatność na podstawie faktury wraz z dołączonym protokołem odbioru końcowego bezusterkowego w terminie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Zapłata faktury Wykonawcy za roboty, które były wykonane przez Podwykonawców/Konsorcjantów nastąpi po dostarczeniu oświadczenia o dokonanych płatnościach lub dowodu zapłaty na rzecz Podwykonawców/Konsorcjantów. W przypadku niedostarczenia dowodu zapłaty lub oświadczenia Podwykonawcy/Konsorcjanta, Zamawiający zastrzega sobie prawo wstrzymania płatności dla Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do odbierania od Wykonawcy faktur elektronicznych za pośrednictwem platformy elektronicznego fakturowania. 7. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w okresie realizacji przedmiotu zamówienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: a. rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z budową altany, operatorów sprzętu związanych z budową altany, b. sposobu dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w lit. a zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy z Wykonawcą. Powyższy obowiązek wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców, Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu weryfikacji, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę; c. na wezwanie Zamawiającego Wykonawca musi przedstawić umowę/y zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; d. sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211320-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (wg załącznika nr 1). 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy). 3. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy).4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach