Przetargi.pl
Budowa alejek ziemnych - zieleniec przy ul. Romanowskiej w Łodzi

Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 94-303 Łódź, Konstantynowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48426327579, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi
    Konstantynowska 8/10
    94-303 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48426327579, , fax. -
    REGON: 10146567200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zzm.lodz.pl/zapytania-ofertowe.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa alejek ziemnych - zieleniec przy ul. Romanowskiej w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Ramowy zakres prac przedmiotu zamówienia pn.: „Budowa alejek ziemnych na terenie zieleńca miejskiego przy ul. Romanowskiej" – dz. nr 76 (obręb B-55) obejmować będzie: 1) Roboty budowlane, na które składać się będzie: 1.1. rekultywacja alejek za pomocą glebogryzarki separacyjnej; 1.2. wyrównanie terenu alejek, w tym eliminację zagłębień i dołów; 1.3. oczyszczenie terenu z gruzu, kamieni, wystających korzeni oraz innych niebezpiecznych elementów; 1.4. zagęszczenie terenu alejek ubijakami płytowymi w celu przygotowania do ruchu pieszego; 1.5. wykonanie nawierzchni gruntowej gliniasto-piaskowej (klepiskowej) o minimalnej grubości 5 cm; 2) Pozostałe prace związane z realizacją inwestycji tj.: 2.1. obowiązek dokonania wizji lokalnej z przedstawicielem Działu Zieleni Urządzonej w celu weryfikacji przebiegu alejek ziemnych; 2.2. zachowanie istniejącego drzewostanu w granicach i sąsiedztwie inwestycji - przy zbliżaniu się do strefy korzeniowej drzew konieczne będzie zachowanie szczególnej ostrożności przy pracach tj. przeprowadzenie prac bez użycia sprzętu ciężkiego w odległości około 1,5 m od pnia drzewa; 2.3. uporządkowanie placu budowy oraz odtworzenie stanu pierwotnego przyległego terenu zieleni oraz dróg dojazdowych po zakończeniu prac; 2.4. usługa obsługi geodezyjnej – geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. 2. Zakres prac winien być wykonany zgodnie z dokumentacją projektowo – kosztorysową pn. „Projekt budowlany remontu istniejących alejek ziemnych oraz montażu urządzeń siłowych i urządzeń małej architektury na terenie zieleńca przy ul. Romanowskiej w Łodzi” oraz „Inwentaryzacją zieleni wysokiej zieleńca przy ul. Romanowskiej w Łodzi”, opracowanych przez firmę PAGRE Grzegorz Mamenas – załącznik nr 2 do umowy. 3. Inwestycja stanowiąca przedmiot zamówienia nie jest realizowana na terenie wpisanym do Rejestru Zabytków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233250-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Przed podpisaniem umowy wybrany w niniejszym Zapytaniu Ofertowym Wykonawca winien dostarczyć: 1.1 kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia wykonawcze Kierownika budowy do prowadzenia i kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej wraz z aktualnym wpisem do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 1.2 projekt umowy o podwykonawstwo (w przypadku usług podwykonawcy), 1.3 oryginał kosztorysu ofertowego dla realizacji przedmiotu zamówienia opracowany metodą szczegółową w oparciu o udostępnione przez Zamawiającego przedmiary, a także w oparciu o tabele elementów scalonych. Kosztorys szczegółowy powinien być: tożsamy w zakresie nazw z poszczególnymi elementami tabeli elementów scalonych i złożony z ceną nie wyższą niż wynikającą z Tabeli elementów scalonych (dopuszczalne są niewielkie odstępstwa poszczególnych pozycji wynikające jedynie z zaokrągleń), 1.4 kserokopie dokumentów: NIP, Regon, wpis do ewidencji/KRS.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach