Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg
- Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Ratusz 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5192799, 5192705
- Data zamieszczenia: 2012-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
ul. Ratusz 1 1
11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5192799, 5192705
REGON: 00052933800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa - instalowanie składanego lodowiska sezonowego pn. Biały Orlik - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonaniu zadnia ujętego w budżecie Gminy Olsztynek pn.: Budowa - instalowanie składanego lodowiska sezonowego pn. Biały Orlik. 2. W zakres zamówienia wchodzą: 1) opracowanie dokumentacji technicznej niezbędnej do realizacji zadania, prawidłowej eksploatacji i dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy; 2) dostawa i montaż lodowiska składanego w tym: dostawa i montaż agregatu chłodniczego, dostawa czynnika chłodniczego, dostawa i montaż paneli aluminiowych oraz ułożenie warstwy styropianu, dostawa i montaż band wokół lodowiska, 3) dostawa i montaż chodników gumowych, 4) dostawa węży do wody, 5) wykonanie tymczasowego przyłącza elektrycznego, 6) wykonanie instalacji nagłośnieniowej, 7) rozbudowa istniejącego monitoringu o 2 kamery z okablowaniem, 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. 4. Do obowiązków wykonawcy należy również: 1) przeszkolenie osób wyznaczonych przez zamawiającego z zakresu obsługi (montażu i demontażu) lodowiska (w tym przekazanie niezbędnych instrukcji obsługi urządzeń), 2) pierwsze uruchomienie lodowiska, 3) demontaż sztucznego lodowiska po sezonie, 4) dostawa 100 par łyżew wraz z suszarką, ostrzałką i regałem, 5) zapewnienie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego, 5. Miejscem dostawy jest boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej zlokalizowane w kompleksie sportowym wykonanym w ramach programu Moje Boisko ORLIK 2012 w Olsztynku. 6. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje i aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń należy przedłożyć inspektorowi nadzoru przed ich zastosowaniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122118
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 (dziesięć tysięcy złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztynek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną