Przetargi.pl
Budowa 90 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach Kleczanów, Zdanów oraz Piekary.

Urząd Gminy Obrazów ogłasza przetarg

  • Adres: 27-641 Obrazów,
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8365162 , fax. 015 8365551
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Obrazów
    27-641 Obrazów, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8365162, fax. 015 8365551
    REGON: 00054537200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.ipzp.pl/Obrazow/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa 90 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach Kleczanów, Zdanów oraz Piekary.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykaz elementów i urządzeń objętych zadaniem - wykonanie 90 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Obrazów: Przydomowa czyszczalnia ścieków ze studnią chłonną - sztuk 1 Przydomowa czyszczalnia ścieków z drenażem rozsączającym - sztuk 13 Przydomowa czyszczalnia ścieków ze zbiornikiem na czystą wodę - sztuk 76, w tym: -przydomowa czyszczalnia ścieków ze zbiornikiem na czystą wodę o pojemności 3m3 - 29 szt -przydomowa czyszczalnia ścieków ze zbiornikiem na czystą wodę o pojemności 5m3 - 34 szt -przydomowa czyszczalnia ścieków ze zbiornikiem na czystą wodę o pojemności 7,5 m3 - 13 szt Szczegółowy zakres robót określony jest w dokumentacji projektowej - załącznik nr 8, przedmiarze robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, w szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 30.000,00zł, słownie: trzydzieści tysięcy złotych, 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Z postępowania wykluczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, 2) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 3) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 4) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 5) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 6) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 7) udzielili gwarancji krótszej niż 36 miesięcy. 3. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy rachunkowe w obliczeniu ceny, 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy Wykonawcy. 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Parafowany przez Wykonawcę Wzór umowy z wykorzystaniem - załącznika nr 3 do SIWZ 4) Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. (zał. nr 4 do SIWZ) 4a) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku dysponowania przez wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5) Kosztorys ofertowy - z wykorzystaniem załącznika nr 5 do SIWZ. 6) Oświadczenie o zapoznaniu z warunkami techniczno-terenowymi z wykorzystaniem załącznika nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.obrazow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach