Przetargi.pl
Budowa 6 szt. przyłączy elektrycznych 0,4kV na terenie Gminy Kleszczów.

Gmina Kleszczów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna 47
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 731 31 10 , fax. (044 ) 731 31 30
  • Data zamieszczenia: 2016-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
    ul. Główna 47 47
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. (044) 731 31 10, fax. (044 ) 731 31 30
    REGON: 59064798300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa 6 szt. przyłączy elektrycznych 0,4kV na terenie Gminy Kleszczów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem inwestycji jest: a) Budowa przyłączy elektrycznych kablowych 0,4kV na ternie Gminy Kleszczów: 1) Budowa przyłącza elektrycznego 0,4kV do działki nr 1215, ul. Łączna, Kleszczów. 2) Budowa przyłącza elektrycznego 0,4kV do działki nr 1223/1, ul. Łączna, Kleszczów. 3) Budowa przyłącza elektrycznego 0,4kV do działki nr 1245, 1243, ul. Łączna, Kleszczów. 4) Budowa przyłącza elektrycznego 0,4kV do działki nr 1021/9 w Czyżowie. 5) Budowa przyłącza elektrycznego 0,4kV do działki nr 1138/6 w Czyżowie. 6) Budowa przyłącza elektrycznego 0,4kV do działki nr 681/6 w Żłobnicy. b) Wykonanie systemu Smart Meteringu dla liczników energii elektrycznej zainstalowanych w wybudowanej sieci. c) W zakresie budowy przyłącza elektrycznego do działki nr 1223/1 należy uwzględnić wykonanie prac na odcinku od złącza kablowego ZKP/6/6 do złącza kablowego ZKP/6/7. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - dokumentacja projektowa - dodatek nr 11 do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - dodatek nr 8 do SIWZ, - przedmiar robót - dodatek nr 3 do SIWZ oraz wymagania szczególne przedstawione w SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 6 do SIWZ. Przedmiary załączone do dokumentacji projektowej są wyłącznie materiałem pomocniczym. 3. Prace budowlane należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową: Projekty budowlano - wykonawcze budowy przyłączy elektrycznych kablowych 0,4 kV do działek na terenie Gminy Kleszczów: 1) Budowa przyłącza elektrycznego 0,4kV do działki nr 1215, ul. Łączna, Kleszczów. 2) Budowa przyłącza elektrycznego 0,4kV do działki nr 1223/1, ul. Łączna, Kleszczów. 3) Budowa przyłącza elektrycznego 0,4kV do działki nr 1245, 1243, ul. Łączna, Kleszczów. 4) Budowa przyłącza elektrycznego 0,4kV do działki nr 1021/9 w Czyżowie. 5) Budowa przyłącza elektrycznego 0,4kV do działki nr 1138/6 w Czyżowie. 6) Budowa przyłącza elektrycznego 0,4kV do działki nr 681/6 w Żłobnicy. 7) STWiORB - Budowa przyłączy elektrycznych 0,4kV do działek na terenie Gminy Kleszczów. 4. Warunki szczególne realizacji zamówienia: I. W wycenie i do wykonania w ramach niniejszej realizacji należy dodatkowo uwzględnić: - wykonanie wszelkich robót rozbiórkowych istniejących elementów, wycinka zieleni, utylizacja materiałów nie nadających się do ponownego wbudowania, odtworzeń nawierzchni po przekopach do stanu co najmniej zgodnego z pierwotnym, zapewnienie prawidłowego odwodnienia wykopów na czas prowadzonych prac, leży po stronie Wykonawcy. Uwaga: w odniesieniu do postanowień specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik do dokumentacji technicznych, Zamawiający rezygnuje z obowiązku sporządzenia przez Wykonawcę programu zapewnienia jakości. II. Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca wykona we własnym zakresie doprowadzenie wody i energii elektrycznej w obrębie placu budowy. Koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej i elektrycznej oraz koszt zamontowania liczników, elektrycznych i wody, koszt tymczasowego składowania materiałów pochodzących z rozbiórki ponosić będzie Wykonawca. 2) Wykonawca w trakcie trwania umowy zobowiązuje się przestrzegać obowiązków nałożonych na Zamawiającego a wynikających z odrębnych decyzji - np. decyzji środowiskowych, pozwoleń zezwoleń na realizację itp. 3) Przygotowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz poniesienie kosztów wykonania tej dokumentacji leży po stronie Wykonawcy. Organizację ruchu należy wykonać w sposób zapewniający dogodny objazd dla ruchu ciężkiego i autobusowego oraz osobowego. W trakcie trwania prac należy zapewnić dojazd do posesji, pól w przypadku ich uprawy oraz siedziby firm zlokalizowanych przy drogach przy których będą wykonywane przyłącza. 4) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dojazdu do posesji dla mieszkańców, pojazdów uprzywilejowanych i użytkowników przyległych terenów w trakcie prowadzonych prac. Utrudnienia z tytułu braku dojazdu do posesji trwające dłużej niż 24 godziny mogą mieć miejsce wyłącznie za zgodą właściciela posesji, której utrudnienie dotyczy. 5) Wykonawca odtworzy wszystkie punkty osnowy geodezyjnej i zniszczone graniczniki. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca zlokalizuje wszystkie istniejące graniczniki wzdłuż pasa drogowego i potwierdzi protokolarnie ich istnienie/lub ich brak z właścicielem nieruchomości zlokalizowanych wzdłuż pasa drogowego. W przypadku nie dopełnienia tego obowiązku zaspokojenie przyszłych roszczeń właścicieli działek z tytułu odtworzenia graniczników spoczywa na Wykonawcy. 6) Wszelkie prace nad czynnymi sieciami, w szczególności kolizje Wykonawca będzie wykonywał za uprzednim powiadomieniem gestorów sieci, na ich warunkach i na swój koszt. 7) Przed wejściem na plac budowy Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną w wersji elektronicznej na płycie CD dla terenów, na których będą prowadzone roboty. Dokumentację fotograficzną Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z fakturą końcową na zrealizowane roboty. 8) W przypadku konieczności rozebrania np.: części ogrodzeń bądź innych robót będących w gestii dotychczasowego właściciela Wykonawca zawiadomi dotychczasowego właściciela o zamiarze wejścia z robotami na ten teren. 9) Wykonawca na swój koszt zapewni wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej i laboratoryjnej inwestycji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia własnej jednostki laboratoryjnej celem przeprowadzenia badań kontrolnych. 10) Wykonawca zapewnia, że wykonywane roboty i towarzyszące im instalacje nie spowodują szkód lub zakłóceń w połączeniach komunikacyjnych takich, jak drogi powiatowe, gminne, lokalne. Wykonawca weźmie zwłaszcza pod uwagę ograniczenia dotyczące dopuszczalnego ciężaru lub obciążenia przy wyborze tras dojazdowych i rodzaju pojazdów dostawczych. 11) Wszelkie działania i zachowania, które Wykonawca uważa za konieczne i niezbędne w celu ochrony lub wzmocnienia odcinków dróg będą podjęte na koszt Wykonawcy. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o wszelkich w/w działaniach, które zamierza podjąć, przed przystąpieniem do ich realizacji. Wszelkie naprawy szkód spowodowanych na drogach, mostach w wyniku transportu materiałów, maszyn i urządzeń dokonane będą na koszt Wykonawcy. 12) Wykonawca przygotuje niezbędne wnioski oraz dopełni wszelkich formalności w celu umieszczenia w pasie drogowym urządzeń lub obiektów infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego. Za umieszczenie urządzeń w pasie drogowym opłaty ponosi Zamawiający, natomiast za prowadzenie robót w pasie drogowym koszty opłat ponosi Wykonawca. III. Wymagania dotyczące dokumentacji odbiorowej: 1) Wykonawca skompletuje i przedstawi Zamawiającemu dokumentację powykonawczą red-correx w formie papierowej w 3 egzemplarzach, z naniesionymi zmianami przez Kierownika budowy/robót. Projekty budowlano-wykonawcze z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji, muszą posiadać na stronie tytułowej, części opisowej i na każdym rysunku poszczególnych projektów napis: Dokumentacja powykonawcza. Przy napisie Dokumentacja powykonawcza należy umieścić datę oraz podpis Kierownika budowy/robót. Kompletna dokumentacja odbiorowa musi posiadać spis treści, wykaz załączników oraz oznaczenie każdego załącznika w celu identyfikacji. Całość dokumentacji odbiorowej będzie podzielona na działy i będzie spięta w teczkach lub segregatorach wg określonej systematyki. Spis treści oraz wykaz załączników dokumentacji odbiorowej zostanie przekazany Zamawiającemu również w formie elektronicznej. 2) Dokumentację odbiorową należy sporządzić w trzech egzemplarzach zawierających: a) Pozwolenie na użytkowanie/zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu, w zależności od specyfiki danej branży - jeżeli było wymagane. b) Kserokopia decyzji o pozwoleniu na budowę, zgłoszeń zamiaru wykonania robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub innych dokumentów sankcjonujących wydanie zgody na wykonanie robót budowlano montażowych w świetle przepisów szczegółowych. c) Oryginał/kserokopia dziennika budowy - jeżeli był wymagany . d) Mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej. e) Sprawozdanie rzeczowo - finansowe obejmujące charakterystykę techniczną wykonanego zakresu (zgodnie ze specyfiką danej branży), długości, ilości, powierzchnie, kwoty itp. f) Oryginał oświadczenia Kierownika Budowy: - o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę oraz przepisami, - o uporządkowaniu terenu budowy i terenów sąsiednich jeżeli w trakcie prac konieczne było wejście na nie, - o wbudowaniu materiałów i wyrobów budowlanych zgodnie z projektem budowlanym i Ustawą o wyrobach budowlanych. g) Zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do stosowania na terenie RP. h) Oryginał/kopia projektu budowlano-wykonawczego powykonawczego 3 egz. - podpisany przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót. i) Wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian. j) Oryginał oświadczenia geodety o odtworzeniu zniszczonych punktów osnowy geodezyjnej (opcjonalnie). k) Charakterystyka techniczna obiektu, ogólna informacja o inwestycji, nazwa, terminy itd. l) Protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji. m) Oświadczenia właścicieli działek przyległych na których prowadzone były prace związane z realizacją inwestycji o uporządkowaniu tych działek i braku zastrzeżeń. n) Dokumentacja fotograficzna na płycie CD/DVD, o) Dokumentacja powykonawcza na płycie CD/DVD, p) Inne dokumenty wytworzone w trakcie realizacji przedmiotu umowy, protokoły z narad spotkań, itp. q) Instrukcja użytkowania i eksploatacji obiektu wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych - opcjonalnie. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 5 letniej gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego robót. Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia podlega dodatkowej ocenie w ramach innych kryteriów oceny ofert (z zastrzeżeniem okresu minimalnego - 5 lat i maksymalnego - 7 lat).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w punkcie IV.4.4). 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kleszczowie Nr rachunku: 93 8978 0008 0000 0244 2000 0040 z dopiskiem: Wadium - Budowa 6 szt. przyłączy elektrycznych 0,4kV na terenie Gminy Kleszczów Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 3 ppkt 2)-5) wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria ogólna w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem WADIUM. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Budowa 6 szt. przyłączy elektrycznych 0,4kV na terenie Gminy Kleszczów. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: WYDŁUŻENIE OKRESU GWARANCJI I RĘKOJMI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach